Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשרות קונדומים משומשים, נמצאו בצידי אחת מהדרכים הבינעירוניות בצפון, לצידי אחת מתחנות האוטובוס.

 

עובדי מע"צ, אשר יצאו למבצע נקיון כבישים תחת הכותרת "מנקים את השנה", נדהמו לגלות מימצאים אשר אינם שייכים מן הסתם, לדרכים הומיות רכב ועתירות תנועה. בין השאר, כאמור, עשרות קונדומים ליד תחנת אוטובוס בצפון, 3 מיטות שנזרקו לצידי מחלף מורשה, במרכז הארץ, 900 פחיות שתייה ועוד כמספר זה בקבוקים ריקים, מסוגים שונים, אלפי קופסאות סיגריות ריקות

ו-83 צמיגים. כל אלה רוכזו בנפות מע"צ, הבקבוקים יוחזרו והכסף יועבר לקופות לרכישת קפה ותה לעובדים. כן נמצאו פריטי רכב רבים ובהם מכסים לגלגלים (טסות) מסוגים שונים.

 

מקור: מאיר גזית, יועץ תקשורת דובר וממונה על קש"ח

פורסם
900 פחיות שתייה ועוד כמספר זה בקבוקים ריקים, מסוגים שונים, אלפי קופסאות סיגריות ריקות

ו-83 צמיגים. כל אלה רוכזו בנפות מע"צ, הבקבוקים יוחזרו והכסף יועבר לקופות לרכישת קפה ותה לעובדים. כן נמצאו פריטי רכב רבים ובהם מכסים לגלגלים (טסות) מסוגים שונים.

 

מקור: מאיר גזית, יועץ תקשורת דובר וממונה על קש"ח

 

נראה לי שאם ימכרו את הטסות הם יוכלו לקנות את כל פינת הקפה כולל ריהוט, ואפילו מכונת אספרסו...

 

900 פחות = 225 ש"ח זה אפילו לא המחיר של טסה אחת אורגינלית בחלק מהרכבים...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

1. כל הכבוד על הנקיון. :D

2. אנשים "חכמים" זורקים על הריצפה הרבה דברים... :mad:

3. שימכרו כל מה שהם יכולים במחיר יד שניה... שהיה קל להפטר מיזה..... :D

4. 10X 4 The Info 8)

המשך יום נעים!

פורסם

סקס אונליין בדרכים הכי טוב שיש :lol:

 

או שלא :? עוד לא יצא לי לנסות בצידי הדרך :wink:

95 1.6 Ibiza ידנית, 106XS 1.4 95 ידנית, Lantis 1.8 95 ידנית,

ליסינג אוט' מכאן ואילך

פורסם

מיטות במורשה, קונדומים בצפון והסיגריות שאחרי מפוזרות בכל הארץ??? :shock:

 

צ'מעו - מישהו חוגג לאורך כל המדינה ואני לא בעניינים. :evil:

פורסם
1. כל הכבוד על הנקיון. :D

2. אנשים "חכמים" זורקים על הריצפה הרבה דברים... :mad:

3. שימכרו כל מה שהם יכולים במחיר יד שניה... שהיה קל להפטר מיזה..... :D

4. 10X 4 The Info 8)

 

נכון שמיכרו גם את הקונדומים שמצאו:wink:

 

 

ד"א מישהו יודע כמה זמן קונדום יכול להחזיק בתא הכפפות(כשהוא סגור כמובן)

בארנק למשל זה מקסימום שבוע.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
900 פחיות שתייה ועוד כמספר זה בקבוקים ריקים, מסוגים שונים, אלפי קופסאות סיגריות ריקות

ו-83 צמיגים. כל אלה רוכזו בנפות מע"צ, הבקבוקים יוחזרו והכסף יועבר לקופות לרכישת קפה ותה לעובדים. כן נמצאו פריטי רכב רבים ובהם מכסים לגלגלים (טסות) מסוגים שונים.

 

מקור: מאיר גזית, יועץ תקשורת דובר וממונה על קש"ח

 

נראה לי שאם ימכרו את הטסות הם יוכלו לקנות את כל פינת הקפה כולל ריהוט, ואפילו מכונת אספרסו...

 

900 פחות = 225 ש"ח זה אפילו לא המחיר של טסה אחת אורגינלית בחלק מהרכבים...

 

אתה ממעיט ביכולת השתיה של מע"צ.

ב 1994 עשיתי מילואים על הר אביטל ברמה. נובמבר, קר, שלג בחרמון, ולנו יש מרפאה מחוממת ונוחה, אך ללא שביל גישה. צריך לבוסס בבוץ מהאמבולנס עד למבנה.

יום אחד אני רואה בש.ג ניידת תיקונים של מע"צ. משאית גדולה עם גרור ועליה כל הנדרש לבצע את התיקונים היפהפים שהם עושים בכבישים. החברה ממע"צ חיפשו מקום נוח להפסקת קפה, אז הזמנתי אותם לשתות אצלנו. החברה התנחלו במרפאה ובמשך שעה וחצי "שתו" כל מה שהיה שם: סנדביצ'ים, סלט טונה, נקניקים, שימורים ומיני מתיקה לרוב. וגם קפה. עם איזה וופלה בצד. וערגליות. ואולי גם עוד פרוסה עם ממרח שוקולד. וקצת לוף. בתמורה סללו כביש גישה נפלא עד לדלת המרפאה שאני מניח שנמצא שם עד היום.

 

נמרוד

פורסם
עשרות קונדומים משומשים, נמצאו בצידי אחת מהדרכים הבינעירוניות בצפון, לצידי אחת מתחנות האוטובוס.

 

שירלי, דנה, מיכל, מיטל, נורית, אורית, כלנית, לימור, ונועה צדקו... לא הייתי צריך לזרוק את הקונדומים מהחלון... מצטער... :oops:

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
ד"א מישהו יודע כמה זמן קונדום יכול להחזיק בתא הכפפות(כשהוא סגור כמובן)

בארנק למשל זה מקסימום שבוע.

 

ואתה יודע את זה כי...

פורסם
ד"א מישהו יודע כמה זמן קונדום יכול להחזיק בתא הכפפות(כשהוא סגור כמובן)

בארנק למשל זה מקסימום שבוע.

 

ואתה יודע את זה כי...

 

מה אתה שואל אותו?

 

תשאל את דינה, הבת שלו...

 

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...