Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני חושב שהגיע הזמן לשפר את האיביזה שלי ,לפני הכל אני יודע מה יקרה לאחריות וכרגע אני מעוניין אך ורק בכוח לאחר מכן אחיזה.

 

חשבתי על צ'יפ קאסטום אחרי שאני יחליף משאבת דלק ,פילטר פתוח, אינלט וצנרת 3" . המטרה היא 250 סוסים, אני בכיוון?

נכון לעכשיו אני מחפש מישהו מקצועי שיעשה את העבודה בצורה טובה ומדוייקת ואני אשמח לקבל מכם המלצות?

לגבי הצ'יפ קראתי בפורום על בחור בשם רפי מזכרון יש למישהו את הטלפון שלו?

 

תודה

שי

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפני שבוע הייתי ב- e&a יחד חבר בעל איביזה קופרה שנת 08 סטנדרטית לחלוטין, הם עשו לו שינוי תוכנה ויצאנו לנסיעת מבחן, משום מה ההבדל לא היה כזה גדול עם השינוי ובלי. לפי שעון הגדישה הרכב הגיע לפיקים של 1.3 באר.

בעל הרכב קצת התאכזב ובסוף לא ביצע את שינוי התוכנה אצלהם, כרגע נישאר סטנדרטי מבחינת מנוע.

 

:roll:

פורסם
סדנת E&A הוציאו מהאיביזה שלי 253כ"ס בגלגל, מדוד בדיינו של יובל מלמד.

035797386 אתה תהיה מרוצה מהציפים שלהם.

 

E&A עושים קאסטום ? מצטרף לשאלה של אלדד מה הם עשו שהם הוציאו 253 סוסים מהרכב שלך?

 

תודה

שי

פורסם

e&a אכן עושים צ'יפ קאסטום

ואחרי צ'יפ קאסטום צנרת 3 אינץ משאבת דלק אינלט ופילטר גם אתה תיהיה עם 253 כוח סוס

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

פורסם
לפני שבוע הייתי ב- e&a יחד חבר בעל איביזה קופרה שנת 08 סטנדרטית לחלוטין, הם עשו לו שינוי תוכנה ויצאנו לנסיעת מבחן, משום מה ההבדל לא היה כזה גדול עם השינוי ובלי. לפי שעון הגדישה הרכב הגיע לפיקים של 1.3 באר.

בעל הרכב קצת התאכזב ובסוף לא ביצע את שינוי התוכנה אצלהם, כרגע נישאר סטנדרטי מבחינת מנוע.

 

:roll:

היה לו דלק חרא,והאוטו צילצל ותיקוני הצתה במקסימום.

פורסם

וואלה לא מבין את זה...

שמעתי כבר על שניים עם קופרה ששמו צ'יפ ואמרו שהשינוי לא כזה משמעותי !

איפה כל האגדות על 210 כ"ס רק מצ'יפ ?! רוצים לומר שעוד 30 כ"ס לא מורגשים ?

 

יש למישהו הסבר על התופעה הזאת ?

פורסם
היה לו דלק חרא,והאוטו צילצל ותיקוני הצתה במקסימום.

 

דלק חרא אני מבין...

מה זה אומר שהאוטו צלצל ותיקוני הצתה במקסימום ??

פורסם

המחשב יכול לתקן עד 12 מעלות ברגע שיש בעיה ברכב,הוא מנסה להגן על המנוע+-.

אצל הבחור עם האיביזה התיקונים היו במקסימום ואפילו עברו כי שמעו תמנוע מצלצל.

 

אתה יכול להוריד תתוכנה תהאינטרנט בחינם, ולקנות כבל ולבדוק אצלך ברכב עוד כול מיני אופציות.

אני אישית פעם בשבועים ההיתי עושה נסיעה עם המחשב לראות שהכול תקין,אתה יכול לזהות הרבה דברים עוד לפני שיקרו תקלות.

כמו פלגים חלשים קוילים שמזיפים...ועוד.


×
×
  • תוכן חדש...