Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברי פורום יקרים שלום,

אזדקק לעזרתכם וניסיונכם במציאת רכב מתאים למשפחה של חבר,

התקציב הוא 100~110K,

הדרישה היא רכב משנתון גבוה (כאמור לא משנה אם יהיה חדש או יד שנייה), אוטו' בלבד, בגודל של בין i30 למאזדה 3.

שמאפיניו העיקריים יהיו חסכונות ובטיחות.

 

תודה,

עמרי.

פורסם

קיה סיד, רכב מעולה.

(I30 ומאזדה 3 בערך אותו גודל, אף עם יתרון לI30)

הקיה היא אחותה הקטנה של הI30, אך טובה ממנה, ואהובה מאוד ביבשת הקלאסית.

היא איכותית ומאובזרת, עם המנוע החזק בקט', מרווחת בטוחה ונוחה.

רכב ממש טוב.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

B3 . לך תעיף מבט על האוטו יש לו באגאז' קטן והוא מגיע מ0-100 ב15 שניות ממה שנהגי הנסקאר מספרים..

 

אם 2 הנתונים האלה לא מפריעים לך,עיסקה מצוינת.

אם לא ... קיה סיד ויונדאי I30 זה ממש אותו גברת בשינוי אדרת..בשיקול ביניהן עדיין הייתי לוקח את היונדאי

הכי טוב שתיקח יום חופש ותקבע נסיעות מבחן בכל הרכבים שאתה מתלבט ביניהם,ותבקש לנהוג איפה שאתה רגיל לנהוג ולא באיזה אזור תעשיה..סה"כ אני מבטיח לך מעכשיו שהיונדאי תהיה מהירה והסובארו תהיה נוחה ושקטה משמעותית,יונדאי תרגיש יותר עשירה מבפנים ובסובארו לא תרגיש את הכבישים הרעועים שתיסע בהם .. מתלים מצוינים..

פורסם
B3 . לך תעיף מבט על האוטו יש לו באגאז' קטן והוא מגיע מ0-100 ב15 שניות ממה שנהגי הנסקאר מספרים..

 

אם 2 הנתונים האלה לא מפריעים לך,עיסקה מצוינת.

אם לא ... קיה סיד ויונדאי I30 זה ממש אותו גברת בשינוי אדרת..בשיקול ביניהן עדיין הייתי לוקח את היונדאי

הכי טוב שתיקח יום חופש ותקבע נסיעות מבחן בכל הרכבים שאתה מתלבט ביניהם,ותבקש לנהוג איפה שאתה רגיל לנהוג ולא באיזה אזור תעשיה..סה"כ אני מבטיח לך מעכשיו שהיונדאי תהיה מהירה והסובארו תהיה נוחה ושקטה משמעותית,יונדאי תרגיש יותר עשירה מבפנים ובסובארו לא תרגיש את הכבישים הרעועים שתיסע בהם .. מתלים מצוינים..

בכל זאת, קיה סיד ויונדאי I30 לא כל כך "אותה גברת"..

קיה סיד איכותית מהיונדאי, ויפה יותר לדעתי.

אותו אוטו, עם שיפורים, פשוט ככה (רק שהיונדאי קיבלה 4 כוכבים והקיה 5 במבחני ריסוק של ENCAP)

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

נאלץ להסכים עם אלון - הסיד מגניבה יותר, יפה יותר ובטוחה יותר (למרות שהבנתי שיונדאי עשו מבחן ריסוק נוסף ותקנו את הציון ל-5 כוכבי בטיחות).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
זבל קוראני..ולכן

 

סובארו B3 ואם אתה זקוק למטען קח את B3 סאדן

אתה כניראה בעלים של סובארו אם אתה לוקח את השירשור הזה באופן אישי,לידיעתך קונצרן יונדאי שכולל בתוכו את קאיה הוא החמישי בגודלו בעולם במכירות ולידיעתך קאיה היא אחת המכונית הנימכרות בארופה אז זבל קוראני זה ממש לא.

ולנושא שלנו גם לטעמי הקיה סיד יותר יפה מה-I30 וב-116K אתה מקבל את הדגם המאובזר ביותר וגם מנוע דיי חזק 126 כ"ס.

:fadein:
×
×
  • תוכן חדש...