Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8211 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מקווה שתוכלו לעזור לי

 

רציתי להתקין DirectX 9 בווינדוס XP שלי, וכשהתוכנה כבר מנסה להעביר את הקבצים פתאום יש הודעת שגיאה

 

שהתוכנה לא עברה בדיקות של ווינדוס (מצורפת תמונה)

 

download.php?id=10196

 

איך אפשר לעקוף את זה, כי אני זוכר שהתקנתי תוכנות למרות שאותה תוכנה לא עברה בדיקות

 

אז איך אפשר לעבור את הודעת השגיאה הזאת, עם מישהו יודע בבקשה תעזרו :?::?::(

lo.JPG

פורסם

תשמע אני לא מכיר את השגיאה הזאת אבל בדרך כלל דריוורים שלא אושרו על ידי מיקרוסופט מקבלים הודעה אחרת שאתה יכול ללחוץ continue anyway ואז אתה ממשיך

אבל זה דריוור חשוב מידי... מאיפה הורדת אותו? איזה directx היה לך לפני?

למה? ככה!

פורסם

גם לי היתה את אותה בעיה בהתקנה של הדבר הזה...

משום מה directx 9 לא רוצה לעבוד עם xp , אם תעלה על אחד שכן ילך

תעשה טובה ותפרסם את הלינק.

תודה מראש.

פורסם
my computer-> properties->hardware>driver signing

 

זה צריך להיות על Warn על מנת שתוכל לבחור.

 

זה היה אצלי על Warn - להזהיר, ובכל זאת זה לא מתקין לי אותו

 

וגם כשעשיתי Ignore - להתעלם, הוא עדיין לא רוצה להתקין את ה DirectX 9

 

יש עוד הצעות :?::?: , ודרך אגב אני מנסה להתקין את ניד פור ספיד אנדירגראונד, ובגלל זה אני צריך גם את הDirectX אבל, הוא לא נותן לי להעתיק אותו

 

וגם בדיסק השני של ההתקנה של המשחק, בערך ב 80% הוא רושם לי שחסר לי את הקובץ Drvmgt.dll, מישהו ניתקל בזה :?: , או שזה יכול להיות קשור ב DirectX

פורסם

האם מותקן לך SP1 ואיזה כרטיס תצוגה יש לך :?:

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
להלן קישור DIRECTX שעובד עם XP (גם בלי 1SP)

 

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=141D5F9E-07C1-462A-BAEF-5EAB5C851CF5&displaylang=en

 

התקנתי אותו על XP ללא שום בעיה.

 

בהצלחה.

 

יש לי XP בעברית, ונראה לי שאני לא אוכל להתקין את 9 כי הוא בגירסה האנגלית

 

עם לא הייתי לוקח את ה XP בעברית הרבה בעיות היו נפתרות אצלי :mad::mad:

 

האם מותקן לך SP1 ואיזה כרטיס תצוגה יש לך :?:

 

אני לא כל כך מבין במחשבים, אתה יכול להסביר איפה אני יכול לראות את הכרטיס תצוגה, ואת ה SP1 :?:

פורסם
להלן קישור DIRECTX שעובד עם XP (גם בלי 1SP)

 

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=141D5F9E-07C1-462A-BAEF-5EAB5C851CF5&displaylang=en

 

התקנתי אותו על XP ללא שום בעיה.

 

בהצלחה.

 

יש לי XP בעברית, ונראה לי שאני לא אוכל להתקין את 9 כי הוא בגירסה האנגלית

 

עם לא הייתי לוקח את ה XP בעברית הרבה בעיות היו נפתרות אצלי :mad::mad:

 

האם מותקן לך SP1 ואיזה כרטיס תצוגה יש לך :?:

 

אני לא כל כך מבין במחשבים, אתה יכול להסביר איפה אני יכול לראות את הכרטיס תצוגה, ואת ה SP1 :?:

 

 

גם אצלי הXP הוא בעברית וזה לא מנע ממני להתקין את 9.

 

ת 8) בדוק שוב

MITSUBISHI GALANT SPORT

×
×
  • תוכן חדש...