Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב לעיוור- גם מקבל הנחה על מס ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדעת אם לעיוור עם 100 אחוז נכות אפשר לקנות אוטו על שמו כדי לקחת אותו לטיפולים וכו,

ניסיתי לבדוק במשרד הרישוי אבל אני לא מוצא איפה בדיוק אני יקבל את התשובה

תודה

פורסם

היה בזמנו סרט מכות על איש עיוור שאומן בוויאטנאם ברזי אמנות הלחימה.

מפה לשם הוא נאלץ לנהוג בוואן.

כשחתך נהג, הלז שאל אותו : "מה אתה, עיוור?!"

העיוור ענה: "כן. מה התירוץ שלך?"

זה מה שזה מזכיר לי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
רציתי לדעת אם לעיוור עם 100 אחוז נכות אפשר לקנות אוטו על שמו כדי לקחת אותו לטיפולים וכו,

ניסיתי לבדוק במשרד הרישוי אבל אני לא מוצא איפה בדיוק אני יקבל את התשובה

תודה

 

את התשובה תקבל בביטוח לאומי (נכות - זכאות לניידות) או באגף השיקום במשהב"ט.

כמו כן ישנם מספר ארגונים שבהם תוכל לקבל תשובה מקצועית. המרכז לעיוור בישראל, אלמנארה - עמותה לקידום העיוורים הערבים בישראל, אגודת העיוורים הנעזרים בכלבי נכיה בישראל, ועוד.

פורסם

רק נכי הגפיים זכאים לפטור.

 

היתה לפני כמה חודשים התכתבות של מספר עיוורים עם כמה חברי כנסת (בניהם שלי יחימוביץ' וראובן ריבלין) בנושא הענקת הפטור גם לעיוורים.

הנושא עבר והתגלגל בצורה מבזה ביותר מצד חברי הכנסת, המרכז לעיוור לא הואיל בטובו לשתף פעולה,

אך לבסוף אחרי לחצים לא מעטים של העיוורים נכתב מכתב שנוסח על ידיהם ורק נחתם ע"י מנכ"ל המרכז לעיוור (ספק אם קרא אותו).

כיום הנושא דעך כמעט לגמרי, מאחר ולחברי הכנסת נגמרו כל התירוצים.

 

ולידיעת אדון ברווז, העיוורים אינם יכולים לראות, והם זקוקים במידת הצורך לבעל רכב שיסיע אותם ממקום למקום.

פורסם
אם תצליח לענות לי איך עוור ינהג באוטו אני יתן לך תשובה לשאלה שלך :-)

 

נכים רבים בארץ הסובלים מקשיי ניידות ואין ברשותם רשיון נהיגה, מקבלים אישור לרכב נכה המשמש את מי שנוהג אותם.

פורסם
לידיעת אדון ברווז, העיוורים אינם יכולים לראות, והם זקוקים במידת הצורך לבעל רכב שיסיע אותם ממקום למקום.

 

הציטוט הבא יבהיר את קו המחשבה שלי:

 

אם תצליח לענות לי איך עוור ינהג באוטו אני יתן לך תשובה לשאלה שלך :-)

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...