Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות בקנייה - תקציב של 50000


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני בדילמה לגבי הרכב הבא שלי - לי ולאשה.

 

בהתחלה הייתי נעול על גטס 2004-2006 מליסינג אבל אחרי שאני קורא שלרכב יש צריכת דלק מטורפת ובטיחותי הוא לא אני כבר לא כל כך בטוח (לעזאזל איפה היתרונות של הרכב?)

לאחר מכן חשבתי על אופטרה 2004- רכב יותר בטיחותי מהגטס אני מניח,והתחושה היא שלא נוהגים בקופסת טונה כמו בגטס.

הצריכה גם יותר שפויה מהגטס? אין לי בעיה שהרכב ישתה דלק יותר מההמוצע - אבל לפחות שיאיץ מהר יותר ולא כמו בגטס.

 

לאחר שחשבתי על זה עוד קצת הירהרתי ברכב שנהגתי עליו לראשונה - הונדה אקורד 3000סמק V6.

אז אומנם אני לא חושב על המנוע הגדול הזה - אבל חשבתי על אקורד 2000סמ"ק משנתון 2001-2002.

אני די בטוח שהאמינות שהאקורד תגלה תהיה טובה יותר משתי האחרות וגם צריכת הדלק למרות שמדובר במנוע 2000.

 

 

אני מאוד אוהב רכבים גדולים - לא מפריע לי הגודל ,להפך.

מה שכן - אני יורד בשנתון ככל שאני מתקדם לרכב סביר יותר.

מישהו יכול לעזור לי לתפוס כיוון? לשנות תפיסה?אשמח לקבל הארות ב א' - לגבי אלטרנטיבות ,אל תציעו - אלה הרכבים שאני נעול עליהם כרגע.

תודה מראש

בועז

 

נ.ב - מה ההבדל בהספק ובצריכת דלק בין האופטרה 1600 ל 1800?

פורסם

לגבי הצריכת דלק שרשמת, הנוסחה עובדת ככה שככל שהמנוע יותר גדול ככה הצריכת דלק יותר בשמיים.

וכמובן שהונדה אקורד 3000 סמ"ק V6 זה רכב ממש ממש ממש ממש לא חסכוני אלכוהוליסט.

 

יש גם הבדל שמיים וארץ בין גטס לאקורד.

 

תנסה לכוון אותנו לכיוון שאתה רוצה, רכב משפחתי, רכב גדול, רכב חסכוני, רכב מהנה לנהיגה ודברים אחרים.

פורסם

תודה איש

קודם כל זה בדיוק העיניין

לא ממש מפריע לי אם זה גטס או אקורד.

עד אתמול הייתי נעול על הגטס - אבל החוסר בטיחות הזה אצלה קצת מפחיד אותי.

בגלל שנהגתי על אופטרה קצת והרבה על אקורד אני יש לי זכרונות טובים בעיקר מההונדה.

אני מחפש שקט נפשי - ללא תקלות יקרות ומסובכות (החלפתי מנוע בפיג'ו הנוכחית שלי)

 

אם אני מדבר על ההונדה אז רק על ה 2000סמק

אם על האופטרה - 1600 או 1800 מה ההבדלים ?יש למישוה נתונים על צריכת דלק?

 

ובקשר לנוסחה אני לא מסכים ,היא לא עובדת תמיד.

אבל זה זניח,ניחא.

×
×
  • תוכן חדש...