Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6492 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , אני לפני גיוס ואני רוצה לעשות משהו שאני אוהב בצבא ולא לטחון 3 שנים סתם ( רכב )

 

קראתי כאן כל מה שכתבתם על מכונאי רכב וירדתי מהפרק.

 

אבל חשמלאי רכב נראה לי יותר בכיוון ..

 

מישהו יוכל לתת לי פרטים אם זה שווה , ואם זה דבר טוב ?

 

כל מידע יתקבל בברכה

 

תודה שי.

"עדיף לאבד רגע מהחיים,מאשר את החיים ברגע" :scatter:

פורסם

התפקיד שלי בצבא הוא יחצון חיל החימוש (כן סוג של רוני סופר-סטאר:-)).

 

יש מסלול שנקרא קד"צ טכני, שבו תוכל לרכוש את המקצוע בקורס צבאי מקוצר.

 

קרוס רגיל בצבא מתארך מכיוון שטוחנים את החניכים במה שנקרא "טחינת צעירות" (שמירות, עבודדות רס"ר, אבטשים, בטש"ים, מטבחים וכו..)

 

הקד"צ טכני מורכב ככה ,שאתה מגיע לבה"ד 20 רק על מנת ללמוד את המקצוע הצבאי ולא עושה שום פעילות אחרת שלא קשורה ללימודים.

 

הלימודים מתקיימים מיום א' עד יום ה'. ככה שאתה בעצם עושה חמשושים במהלך הקורס ולא סוגר שום שבת!

 

על כל חודש של קורס אתה מקבל מעל 1000 ש"ח משכורת.

 

הקורס מתבצע טרם גיוסך ,אך הפז"ם של הוקרס נחשב לך כחלק מ ה3 שנים שרות.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

 

על כל חודש של קורס אתה מקבל מעל 1000 ש"ח משכורת.

 

הקורס מתבצע טרם גיוסך ,אך הפז"ם של הוקרס נחשב לך כחלק מ ה3 שנים שרות.

 

אתה בטוח בזה?

גם עושה קורס על חשבון זמן השירות וגם מקבל על זה כסף?

פורסם

אני מתגייס עוד חודשיים זה עדיין אפשרי ?

 

ואתה בטוח שמקבלים על זה כסף?

"עדיף לאבד רגע מהחיים,מאשר את החיים ברגע" :scatter:

פורסם

קורס הקד"צ הוא בעיקר לעתודאים שלמדו לפני הצבא

אם למדתה חשמלאות רכב לפני הצבא היה לך קורס מזורז כה שבועים ואם לא למדדת את המקצוע הקורס היה כחודשים וחצי בערך

הקורסים בבה"ד 20 לא מקצועים מספיק את ההכשרה תקבל בבסיס שלך

פורסם
אני מאמין שמקבלים על זה 352.5 כמו כל חייל רגיל, מקחש"רוש אל תטעה לי את הילד..

 

 

אני מתגייס עוד חודשיים זה עדיין אפשרי ?

 

ואתה בטוח שמקבלים על זה כסף?

 

שלך לי את הפרטים שלך כולל ת.ז בהודעה פרטית ואני יבדק לך את הנושא.

 

 

בקד"צ טכני מקבלים משכורת של מעל 1000 ש"ח כל חודש במהלך הקורס.

 

 

אתה בטוח בזה?

גם עושה קורס על חשבון זמן השירות וגם מקבל על זה כסף?

 

זה לא נתפס לאנשים שהם בצבא שקיים פרוייקט שכזה, אך שאני מציע את הפרוייקטים למלש"בים הם לא מערכים מספיק את הת"ש שמציעיםן להם.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

×
×
  • תוכן חדש...