Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי ,

 

יש לי VOLVO S40 אוטומטית מהדור הקודם. בשבוע האחרון קרה לי פעמיים (שזה לא הרבה פעמים , אבל בכל זאת משהו) שבאמצע הנסיעה (רגילה, לא כשאני נותן קיק או משהו דומה) הטורים עולים מהר מאוד והאוטו יוצא מהילוך, ורק כשאני לוחץ עוד פעם על הגז זה מסתדר.

 

מישהו יודע מה הבעיה ? יקר לתקן ?

 

תודה :)

פורסם

שלום,

 

לפי התיאור נראה כאילו הגיר מחליק.

בדוק מפלס שמן גיר כשהרכב מונע וחם בעמידה ב-P.

כשחסר שמן הגיר מתחיל להחליק.

אם יש שמן מלא, צריך כנראה שיפוץ גיר. איזה שנה וכמה ק"מ ?

פורסם

רוברט, זאת לא בעיה של גיר מחליק. הטורים עולים בגלל שהגיר מנתק, והרגל עדיין על רגלית הגז.

למרות ש-Omri.L "כתב הטורים עולים מהר מאוד והאוטו יוצא מהילוך", ההיפך הוא הנכון.

לדעתי הבעיה במסנן סתום, או טורק לא תקין.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

הייתה לי בעיה דומה בלאנטיס 02'.

ברגע שהוא עובר להילוך השלישי, הטורים עולים והרכב לא זז. כאילו הוא עובר לניוטרל.

הייתי צריך לשים על 2, בשביל באמת לסוע, כי אחרי ההילוך השני, אין מה שיעביר את הכח לגלגלים. (הנחה שלי שנשבר הגלגל שיניים של ההילוך השלישי)

אבא שלי נסע למוסך, ושם הסתבר שנדפק הגיר.

שיפוץ גיר אוטומט - 4K

SEAT IBIZA CUPRA R

בעבר vw polo GTI

פורסם

nex ידידי, אצלך היתה תקלה שונה, שים לב מה נכתב, "ורק כשאני לוחץ עוד פעם על הגז זה מסתדר."

לכן התקלה לא דומה.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
שלום,

 

לפי התיאור נראה כאילו הגיר מחליק.

בדוק מפלס שמן גיר כשהרכב מונע וחם בעמידה ב-P.

כשחסר שמן הגיר מתחיל להחליק.

אם יש שמן מלא, צריך כנראה שיפוץ גיר. איזה שנה וכמה ק"מ ?

 

שנת 2002, 156K

אני אבדוק, תודה :)

 

רוברט, זאת לא בעיה של גיר מחליק. הטורים עולים בגלל שהגיר מנתק, והרגל עדיין על רגלית הגז.

למרות ש-Omri.L "כתב הטורים עולים מהר מאוד והאוטו יוצא מהילוך", ההיפך הוא הנכון.

לדעתי הבעיה במסנן סתום, או טורק לא תקין.

דוד.

 

אם מה שאתה אומר נכון, התיקון יהיה יקר לדעתך? (במוסך מורשה)

תודה

פורסם

אתה לא צריך מוסך שיתווך בינך לבין מכון גירים, המוסך, אפילו אם הוא מורשה, לא מתקן גירים אוטומטיים.

אלא אם יש לו מחלקה כזאת.

פנה אל חבר הפורום ספי, רח' דוד מרקוס 27, א.ת סגולה בפ"ת. הטל' 03-9303488 נייד057-386896.

רצוי להתקשר ולתאם פגישה.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
אתה לא צריך מוסך שיתווך בינך לבין מכון גירים, המוסך, אפילו אם הוא מורשה, לא מתקן גירים אוטומטיים.

אלא אם יש לו מחלקה כזאת.

פנה אל חבר הפורום ספי, רח' דוד מרקוס 27, א.ת סגולה בפ"ת. הטל' 03-9303488 נייד057-386896.

רצוי להתקשר ולתאם פגישה.

דוד.

 

תודה

בכל מקרה , זה תיקון יקר?

×
×
  • תוכן חדש...