Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יד 2 מיבואן? קיים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אני בעיצומו של תהליך חיפוש רכב ראשון ושמעתי שיש כזה דבר סוכנויות רכב מהיבואן.

מה זה אומר?

אני בעיקרון מחפש איביזה מודל 03 ומעלה (צ'מפיון מוטורס אם אני לא טועה), יש אפשרות למצוא כאלה רכבים שכבר לא ממש חדשים אצל "סוכנות יד2 מיבואן"?

אני אפילו לא יודע איך קוראים לזה מה תפקידן של חברות אלה ומה הם מוכרים.

 

אשמח לעזרה בעניין

פורסם

תראה, יש יבואנים שעושים טרייד אין ללקוחות שלהם, מחזירים רכב ישן, לוקחים חדש מהקופסא (בתוספת תשלום כמובן.)

לחברות האלה בדר"כ יש חברת בת, או סוכנות חיצונית שיבואן עובד איתה, וכל הרכבים שהלקוחות מחזירים בטרייד אין, מגיעים לסוכנויות האלה.

תתעניין אצל היבואן עם מי הוא עובד.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם
לחברות האלה בדר"כ יש חברת בת, או סוכנות חיצונית שיבואן עובד איתה, וכל הרכבים שהלקוחות מחזירים בטרייד אין, מגיעים לסוכנויות האלה.

תתעניין אצל היבואן עם מי הוא עובד.

 

לדעתי רכב שחזר בטרייד-אין הוא כמו כל רכב יד שנייה. בסה"כ הוא גם היה אצל בנאדם פרטי תקופה מסויימת.

פורסם

צודק, אבל יש כאלה שזה נותן להם שקט נפשי לדעת שהם קנו בטרייד אין של היבואן.

כמובן יש גם את עניין האחריות שלא מכסה כלום.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

הטרייד אין הרשמי של צ'מפיון בארץ אם אני לא טועה שייך לרשת "אוטו-דיל "ויש להם סניפים פרושים ברחבי הארץ: ת"א,בני ברק,חיפה ואולי במקומות נוספים.

חפש בגוגל אוטו דיל ותראה איזה סניף קרוב לאיזור מגוריך,בהצלחה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אם אתה מאיזור ת"א, אז לסוכנות יד2 של צמפיון קוראים "אוטו דיל" והם יושבים באיזה חור, עם שביל עפר אחרי דן דיזיין בבני ברק.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

זה אוטו דיל?! קצת מפתיע.. אוקיי, אני כן מאזור ת"א (חולון) ואת האמת באתר שלהם הכתובת היא המסגר. זה לא בדיוק חור :o

תודה רבה!

פורסם

נכנסת ל"אוטו-דיל" הלא נכון.

 

 

 

האוטודיל הנכון הוא:

www.auto-deal.co.il

 

והם נמצאים בבניברק, בסוף הרחוב בו נמצאת הסוכנות הראשית של פולקסווגן וכן קניון ID DESIGN.

אמנם מדובר על קצה רחוב, אבל זה לא בדיוק חור ואין לי מושג על איזו דרך עפר אדון V8 מדבר.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

לפי האתר של אוטו דיל יש להם סיניפים בסניף ירושלים

יד חרוצים 17 תלפיות

02-6735333סניף חיפה

הזורע 1 תחנה מרכזית אגד

חוף הכרמל החדשה

04-8501805/6/7/8סניף בני ברק

רחוב הלחי 40

(סוף רחוב הלחי)

1-700-700-866

03-5788555

 

לא ברחוב המסגר.

פורסם

בהנחה שאתה קונה רכב מיבואן,

 

סיכויי גדול שהרכב שימש בעבר כרכב הדגמה!!!

 

 

ישנו סיכוי שהרכב היה משוריין לאחת המנהלים או דבר דומה,

 

 

בכל מקרה, רכב מהיבואן שווה ערך לרכב ליסינג -> אי אפשר לדעת מה הוא עבר.

----

פורסם

בדר"כ הטרייד אין הרשמי של היבואנים לא קונה זבלים.

הזבלים מגיעים לסוחרים.

הרכב נבדק במוסך מורשה של היבואן ומתוקן ע"פ הצורך ונהנה מאחריות מסויימת.

החברות הגדולות בדר"כ לא יפנו לך עורף במקרה של בעיה.

מנסיון של חבר שרכש באוטו-דיל לפני 6-7 שנים, הייתה רכישה מוצלחת.

היתרון שלהם הוא שאתה נהנה מהגנת רכב משועבד/גנוב.

אם כבר לקנות ממגרש עדיף של יבואן גדול ולא אצל החאפרים/מליסינג והשכרה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...