Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני בעל אופל אסטרה שנת 2000 5 דלתות, לפני כמה ימים הפסק לקרר אצלי מזגן, לפי משה אני ראיתי ממבט ראשון שמדחס לא נכנס לעבוד. אתמול עברתי כמה מקומות בפ"ת וקיבלתי הצעות מחיר שונות, בן 600 ל-800 ש"ח, ואמרו שזה צליל של מדחס, ואי אפשר לשפץ את צליל, אלא רק להחליף, לגבי גז הכול מלא, שזה לא זה.

 

השאלה שלי אם זה בטוח צליל של מדחס?

ואם כן אז מה גרם לבעיה הזות?

ומה מחירים פחות או יותר?

אם מחיר 600 זה מחיר טוב?

 

אולי תמליצו לי על מקום טוב בפ"ת, המחיר לא מעינין כול כך, משה מעינין זה איכות עבודה, מהירות, שירות לאחר עבודה, ויחס....

 

תודה לכולם

פורסם

סוף סוף יש לי מזגן.

 

היתי בכמה מקומות והתיעצתי עם מספיק אנשים:

 

אחד האפשריות הזולות הייו זה לפרק אלטרנטור בפ"ת ולתקן (להחליף סליל, לנקות ולהחליף גומייות) בת"א, ואז להחזיר לפ"ת ולהרכיב. כול עסק הזה עולה 600 ש"ח, הוא כולל פירוק והרכבה + גז 200 ש"ח ותיקון 400 ש"ח לא כולל דרך לת"א וחזרה.

 

אפשרות שניה להכניס ל-"יצחק וייס - שרותי רכב" בזל 13 קרית אריה פ"ת, ולהחליף כול המדחס למדחס מקורי בעלות 2500 ש"ח כולל אחריות של חצי שנה,

או להשפץ את ישן בעלות של 1500 ש"ח ואחריות חצי שנה.

 

אפשרות שלישית זה להכניס רכב לבית עסק "דה בסט קור" רחוב בן ציון גלים 17 איזור התעשיה סגולה פ"ת ולהחליף סליל לסליל סיני ב-800 ש"ח כולל עבודה גז ומע"מ ואחריות 3 חודשים, או לסליל גרמני בעלות 900 ש"ח כולל הכול ואחריות חצי שנה.

 

הייה לי חשוב לעשות את כול עבודה במקום אחד ולקבל שרות או אחריות לתקופה לאחר תיקון, ובחרתי באפשרות שלישית עם סליל גרמני, לדעתי זה אפשרות הטובה ביותר בתמורה לכסף.

 

תודה לכולם.

×
×
  • תוכן חדש...