Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6513 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל מי שיכול לעזור (וגם למי שלא..)

 

אני שוקל לקנות פורד מונדאו חדשה עם מנוע 2300 סמ"ק ואני קצת חושש שיש לאוטו בעיית כוח וסחיבה.

שמעתי שיש בעיות בנושא ושגם המזגן לא מקרר כמו שצריך בגלל זה.

 

האם למישהו פה יש פורד מונדאו? מה אתם חושבים?

 

תודה על העזרה,

 

אורי

פורסם

לי אישית אין פורד מונדיאו אבל לגיסי יש כזאת חדשה.

הוא מרוצה מעל הראש והוא לא מרגיש שחסר כח ואין בעיה במזגן.

אמנם מנוע ה 2300 לא חזק כמצופה ממנוע כזה ובניגוד לדגם הקודם יש לו גיר מודרני 6 הילוכים שלא מסרס את המנוע.

אבל אם ביצועים ספורטיביים אתה מחפש זה לא הכיוון.

בקיצור המונדיאו מכובדת כבדה ומהודרת כיאה לרכב מנהלים.

המונדיאו היתה אחת המועמדות שלי אבל לבסוף בחרתי במאזדה 6 שיותר מצאה חן בעיני ויזואלית ואני לא רציתי אוטו כבד.

בנוסף הפחיד אותי נושא השוק והערך ביד שניה.

פורסם

המונדאו לדעתי היא הקניה הכדאית ביותר בקטגוריה (אבי קנה רכב כזה לאחרונה והוא מרוצה עד הגג).

היו לו חודשיים של נסיעות תל אביב-ירושלים ובעיות סחיבה וכוח ממש לא היו שם, המזגן מצוין ובכלל הרכב באמת מוצלח.

Non dimentico mai una faccia, ma nel vostro caso faro' un'eccezione

פורסם

כן, הרכב באמת טוב ושמעתי ביקורות מאוד טובות עליו,

אבל להגיד קניה הכי טובה לא היתי אומר, אין לה שמירת ערך טובה, המחיר

שלה נופל למטה מהר.

פורסם
כן, הרכב באמת טוב ושמעתי ביקורות מאוד טובות עליו,

אבל להגיד קניה הכי טובה לא היתי אומר, אין לה שמירת ערך טובה, המחיר

שלה נופל למטה מהר.

זו בדיוק הסיבה שהלכתי על בטוח וקניתי מאזדה.

המונדיאו של גיסי היא בליסינג דרך העבודה אז אין לו בעיה בנושא זה.

פורסם
כן, הרכב באמת טוב ושמעתי ביקורות מאוד טובות עליו,

אבל להגיד קניה הכי טובה לא היתי אומר, אין לה שמירת ערך טובה, המחיר

שלה נופל למטה מהר.

 

למונדיאו הקודמת אין שמירת ערך טובה (ולא בצדק). לחדשה - עוד אי אפשר לדעת. לדעתי היא תשמור על הערך שלה טוב מאוד (פשוט מאוד - הן מגיעות בטפטוף יחסי והן איכותיות משמעותית מרוב המתחרות שלהן).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

שם רע בשוק הישראלי קשה מאוד לשנות.

גם המונדיאו הקודמת היתה מכונית טובה אז אין קשר בין איכות לשוק.

אם השוק ישראלי השתנה את זה קשה לנבא .

פורסם

תוכל לבקש לערוך נסיעת מבחן ולבדוק (במגבלות שייתנו לך כמובן) את הסחיבה של הרכב/מיזוג וכו'.

 

נהגתי על רכב כזה מס' פעמים - סוחב טוב, לא ספורטיבי אבל בסדר. מזגן - מקרר בסדר (אם כי ראיתי חזקים ומקררים ממנו).

 

מה שכן - העיצוב של הרכב מכובד ונאה, כיאה לרכב מנהלים , אבל זו דעתי האישית בלבד.

alfa 156 2.5.

פורסם
למונדיאו הקודמת אין שמירת ערך טובה (ולא בצדק)
נכון ממש לא בצדק .

 

יש לי את המונדאו הקודמת שנת 2004 ואני מרוצה ממנה בסך הכל , המנוע חזק ומנפיק הספקים טובים כשדורשים ממנו זאת ( לדוגמא בשבת האחרונה הרכב טיפס את העליות של ים המלח כשהוא מאוכלס בארבעה איש ומזגן עובד במהירות של 130 קמ"ש )

כנ"ל לגבי המזגן - בקרת האקלים - המערכת יעילה ומתפקדת היטב גם בעומס חום כבד ומספקת קירור באופן מהיר .

שורה תחתונה , הרכב אינו ספורטיבי בתחושת הנהיגה ( וגם אינו מתעתד לעשות זאת ! ) אבל בהחלט מספק את הסחורה .

פורסם

דווקא למונדיאו התנהגות כביש מצוינת (לקודמת ולחדשה). אין לי מושג מאיפה הוכנסה המילה "ספורטיבי" כי זה כמובן לא הייעוד של האוטו, אבל היכולת נמצאת. בנוגע לשאלתו המוזרה של פותח השרשור - מעניין מאיפה הוא שמע את זה. 90% מהמכוניות בארץ חלשות יותר מהמונדיאו עם המנוע הזה, כך שמפתיע אותי לראות שמישהו בכלל טוען שיש כאן בעיה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
שמעתי שיש בעיות בנושא ושגם המזגן לא מקרר כמו שצריך

 

בדגמים הראשונים שהגיעו אכן מדחס המזגן היה מתנתק לסירוגין כתוצאה מתוכנת מחשב ניהול מנוע שלא התאימה למדינות חמות (ניתקה את המדחס של המזגן כביכול ב"עומס").

היצרן עדכן את גרסת התוכנה לכזאת שמתאימה למדינות חמות וה"בעיה" נפתרה. מעבר לזה אין בעיה במזגן והוא מקרר היטב.

 

לגבי הביצועים, המנוע הנ"ל מנפק ביצועים הוגנים. הוא לא ספורטיבי, אך הוא רחוק מאד מבעיות סחיבה. בנוסף הגיר האוטומאטי מצויין.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
נכון ממש לא בצדק .

 

יש לי את המונדאו הקודמת שנת 2004 ואני מרוצה ממנה בסך הכל , המנוע חזק ומנפיק הספקים טובים כשדורשים ממנו זאת ( לדוגמא בשבת האחרונה הרכב טיפס את העליות של ים המלח כשהוא מאוכלס בארבעה איש ומזגן עובד במהירות של 130 קמ"ש )

כנ"ל לגבי המזגן - בקרת האקלים - המערכת יעילה ומתפקדת היטב גם בעומס חום כבד ומספקת קירור באופן מהיר .

שורה תחתונה , הרכב אינו ספורטיבי בתחושת הנהיגה ( וגם אינו מתעתד לעשות זאת ! ) אבל בהחלט מספק את הסחורה .

הצדק לא שייך לעניין פה אבל אנחנו במדינת ישראל וככה השוק נוהג כלפי מכוניות שונות ומגוונות בלי קשר לאיכות הרכב.

ככה זה קרה עם מכוניות סיטרואן והמכוניות האמריקאיות.

פורסם

זה הרכב הכי כדאי בקטגוריה,רכב ספורטיבי הוא לא אבל בהחלט נוח ויציב,לגבי המזגן בהחלט הייתה בעיה שהיבואן הכיר בא ופתר אותה,לגבי ההיתלבטות שלך אז הפאסאט עולה 20K יותר אם זה שווה אתה תחליט ,תיקח את שני הרכבים לנסיעת מיבחן.

×
×
  • תוכן חדש...