Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

:cry:הרכב: יונדאי לנטרה שנת 2000 1.6 GLS ידני. 180,000 ק"מ.

להלן התוצאות (מה שנראה לי חריג...):

1. בולמי זעזועים: בלאי יתר, בולם קדמי שמאל +ימין פגום.

2. מע' היגוי: נזילת שמן.

3. מצמד: לתקן/ לכוון.

4. גל הנע/ ציריות: מרווחי יתר.

החלף גומיות מגן לציריות.

5. בלוק מנוע:

א. נזילת שמן

ב. ראש/ אביזרי מנוע/ רצועה / מותחנים וגלגלות (אני מניח שהתכוונו ללא תקין)

ג. תצרוכת שמן מהצילינדרים

ד. החלף תומכים.

6. דלק והצתה: לתיאום.

7. פלטה : סעפת פליטה פגומה/ דליפות יתר.

8. קרור מנוע: צנורות פגומים. קוורזיה, אבנית, סתימות ברדיאטור.

9. חשמל - לתקן סטרטר.

 

ציון סה"כ: מנוע 60%. הצתה 74%. מרכב 72% שאר הפרמטרים 100%.

 

תודה למשיבים!8)8)8)

פורסם

כרגיל, בדיקה עמומה לחלוטין ונתונה לפרשנויות. אין מנוס מלקחת את הרכב למוסך ולברר אם יש משהו שעומד ללכת בקרוב או שדורש תיקון מיידי, כי אם תחליף את כל מה שכתוב בבדיקה שצריך להחליף או לתקן, זה יעלה לך כמו האוטו...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
כרגיל, בדיקה עמומה לחלוטין ונתונה לפרשנויות. אין מנוס מלקחת את הרכב למוסך ולברר אם יש משהו שעומד ללכת בקרוב או שדורש תיקון מיידי, כי אם תחליף את כל מה שכתוב בבדיקה שצריך להחליף או לתקן, זה יעלה לך כמו האוטו...

 

רוני

ובכל זאת:

על מה לשים דגש בבדיקת המוסך? מה לשאול?

בסך הכול אני אמור להיות רגוע מבדיקה כזו?

בולמים? בלוק מנוע?

פורסם

אני לא יודע אם אתה אמור להיות רגוע, אבל אתה יכול להיות אופטימי כי נזקים בשלדה או תאונות לא נראה שמצאו.

 

אני כן מקווה שרוב מה שמופיע בטופס הבדיקה הוא בגדר כסת"ח, אחרת עלות התיקונים בהחלט תיהיה גבוהה. על מה לשים דגש?

גומיות אבק לציריות - אם הן אכן קרועות רוב הסיכויים שתצטרך להחליף את הצירייה (או שתיהן).

אם הבולמ"ז אכן נוזלים כמו שכתוב, צריך להחליף לפחות זוג בולמים ועם עבודה מדובר בתיקון לא קטן.

תצורכת שמן מהצילינדרים נשמע כמו כסת"ח, אבל אם אכן מדובר בתקלה אמיתית זה עלול לגרום לחור רציני בכיס. כמדד ראשוני לחומרת הבעיה אתה יכול לתחקר קצת את בעל הרכב לגבי תדירות הוספת השמן. הוספות תדירות של שמן בהחלט יכולות לרמוז על בעיה של שריפת זמן (או נזילה, שגם מופיעה כאן איפשהוא ברשימה).

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תודה,

ציריות כמו שאני יודע זה כ 800 ש"ח. אז אני לא דואג.

לגבי צריכת שמן, בעל הרכב לא דיווח על הוספת שמן חריגה.

לגבי בולמי זעזועים - איך אדע אם אכן צריך להחליף או שמדובר בליקוי מינורי? ואם אכן צריך להחליף פשוט מורידים מהמחירון?

 

 

בסה"כ: לפי הנתונים שכרגע בידי: האם הבדיקה מעודדת? סה"כ רכב עם שילדה נקיה, בדיקת זיהום אוויר תקינה, ולגבי השמן לא צורך באופן חריג. או שכדאי לפסול את הרכב. סה"כ אין הרבה כאלה ידני יד ראשונה. (יונדאי לנטרה)

פורסם

בולמי זעזועים כדאי להחליף בכל מקרה כי אחרי 180000 ק"מ הם כבר בקושי מתפקדים. שאר הדברים - בצע בדיקה במוסך מה אפשר עוד להחזיק ומה צריך להחליף/לשפץ.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

הרכב יונדאי לנטרה סטיישן ידני שנת 2000:

בשני מוסכים אליהם הלכתי הגיבו בביטול על תוצאות בדיקת הרכב - "אין בעיית ציריות, בולמים תקינים לחלוטין".

אבחנו בעיה בקלאץ' שאינה דורשת תיקון כרגע וזה הכול. האמנתי לבעל הרכב שאין צריכת שמן מוגזמת. סגרנו על מינוס 2000 ש"ח מהמחירון.

בעל הרכב גם עשה טסט לפני המכירה - עלתה בעיה של זיהום אויר, הוחלף ממיר קטליטי, הוחלף צמיג.

האם קניה טובה? ימים יגידו... נעדכן לטובת הפורום.

תודה לכל המשיבים, שנה טובה!

×
×
  • תוכן חדש...