Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רדיו-דסיק DVD + מסך


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6509 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

המכשיר הוא מדגם LANZAR SD4MU.

מסדרת STREET VISION.

צבע שחור אלגנטי.

 

זה המכשיר:

מאתר של לנזר: http://www.lanzar.com/itempage.asp?MODEL=SD4MU

 

מאיפה שקניתי : http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=1289

 

 

מאחר שכבר התקנתי מכשיר חדש ברכב ואין לי בו צורך יותר, החלטתי למכור.

 

המכשיר הוא רדיו דיסק DVD של לנזר 1DIN (זה אומר שזה נכנס בכל פתח סטנדרטי של רכב).

המסך הוא 4". רואים בו מצויין, זה לא נשמע המון, אבל זה הכי גדול שיש ב-1DIN והאמת? אפשר לראות סרט מלא בלי בעיה, וקליפים וכו' בכלל.

 

המכשיר ישראלי, קורא כתוביות בעיברית, קולט רדיו ולא צריך המרות וכו'.

קורא את כל הפורמטים גם DIVX! (רשמית הוא לא קורא DIVX אבל שהכנסתי דיסק גיליתי למרבה ההפתעה).

 

יש לו המון כניסות וחיבורים יציאות למגבר.

 

יש לו כניסת USB מקדימה, שזה דבר מאוד נדיר!!!

 

קורא את כל הפורמטים.

מגיע עם הקופסא המקורית + שלט + קופסא לפאנל.

מצב כחדש - שמור מאוד.

 

הפאנל נשלף.

ניתן לקחת איתכם לכל מקום ולא לדאוג.

 

יש לו אחריות לעוד חודש. נקנה ב"על גלגלים" ברחובות.

 

זה המכשיר:

הוא עולה המון כסף.

המחיר שאני מבקש (950) הוא פשוט כי חבל לי על ציוד שיושב בארון.

אם היה לי איפה להתקין אותו הייתי מתקין אותו, במקום להפסיד עליו המון כסף.

 

איזור המרכז.

בה"פ.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

תאמינו לי שבמחיר שאני רוצה זה סוג של מתנה.

 

יש בו כל אופציה קיימת אפשרית. USB קדמי, יציאות למגברים, מסכים חיצוניים ומה לא.

הוא 60W*4!!!

 

במקום להשקיע 1000 שקל בפיוניר או כל HU רגיל אחר, אתם מביאים פה את המכה של החיים שלכם.

תשימו קליפים במקום שירים.

מופעי סטנד-אפ.

לא חובה רק סרטים (אפילו שזה אפשרי, רואים מדהים וזה קורא כתוביות).

 

 

פשוט מאוד, אין לי מה לעשות איתו ולכן המחיר הנמוך.

כואב לי הלב שהוא סתם יישב בארון.

 

** יש קופסא, יש שלט, יש נרתיק קשיח לפאנל, יש קבלה, אחריות לעוד חודש בערך ***

×
×
  • תוכן חדש...