Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מאד אוהב את הדגם חבל שבארץ הוא נחשב

לדגם הזניח של פורש

לדעתי זה רכב עם אפשרויות שיפור אין סופיות

הצבע המתאים ביותר לרכב לדעתי

הוא הכתום הנוסטלגי שנלקח מ VW

 

 

בהצלחה

יוסי

914.jpg

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני מאד אוהב את הדגם חבל שבארץ הוא נחשב

לדגם הזניח של פורש

לדעתי זה רכב עם אפשרויות שיפור אין סופיות

הצבע המתאים ביותר לרכב לדעתי

הוא הכתום הנוסטלגי שנלקח מ VW

 

 

בהצלחה

יוסי

 

הוא נחשב בכל העולם לזניח ביותר ,בחו"ל אפשר למצוא אותם במצב של לפני שיפוץ גם בפחות מ 1000$

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הפחחות תיקח הרבה זמן, גם אני עסוק,גם הפחח לוקח את הזמן,

העיקר שהתהליך יהיה יסודי וטוב.

בינתיים גיליתי אנקדוטה קטנה, שנצבעה במהלך השנים בצבע הרכב :roll: במסגרת הפנימית של הדלת

והיה קשה להבחין בקיומה,כך היא לאחר הסרת הצבע

 

המספרים המקוריים :

296px7.th.jpg

 

בינתיים זה בשלה הכר את האוייב, מגלים מה המצב מתחת לפני השטח

293wi9.th.jpg

 

292sc6.th.jpg

 

התמונות מהפלא, בסופ''ש אני אקפוץ לקחת את השמשות המפורקות ואצלם תמונות נוספות

porsche 914,2.0,1970

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מס' תמונות מהיום:

 

פגוש קדמי עד להיום:

 

1036qk8.th.jpg

 

פגוש קדמי החל מהיום:

 

1041aj0.th.jpg

 

1027dm0.th.jpg

 

אדיוס לשמשה

 

1051bk6.th.jpg

 

תחילת תיקון רצפת בגאז (קדמי)

 

1045ml2.th.jpg

 

1046os0.th.jpg

 

מבט צד

 

1039yb0.th.jpg

 

אגב בבית ממתינים ים חלקים שהגיעו ארצה לאחרונה

porsche 914,2.0,1970

פורסם

1045ml2.th.jpg

 

מקווה שתסלח לי על ההערה!

 

האם מה שנראה בתמונה הנ"ל הוא "תיקון" ?! :shock:

להשאיר חלודה מסביב ולתפור פח על פח זה ממש לא תיקון! זה טישטוש זמני של החלודה, שיחזור אלייך בעתיד כבומרנג ויחמיר את המצב הרבה יותר.

 

חבל! כדאי להציל כבר עכשיו את הרכב המסכן מידיו של הפחח המתעלל הזה.

פורסם
אל דאגה זה ממש לא סוף העבודה על האיזור הזה.

מה צריך לעשות ?

לחתוך את הפח ולשים חדש במקומו ?

 

לנקות היטב את האיזור עם מברשת פלדה.

לאחר חישוף הברזל הנגוע יש לראות עד להיכן הוא רקוב, לחתוך את כל החלק הרקוב עד למקום בו ברזל נקי לחלוטין ללא שאריות חלודה או חיספוס במתכת.

לטפל במתכת החשופה בחומרים רלוונטיים.

לאחר מכן יש להכין חתיכת פח באותו עובי, שתיכנס כמו פאזל במקום החלק שנחתך החוצה, להניח את החתיכה החדשה במקום, להיעזר במגנטים חזקים על מנת לתפוס את הפח החדש למקום, ואז לרתך לאט לאט, נקודה נקודה, עם מרווחי זמן בין ריתוך לריתוך כדי לאפשר קירור מספק של המקום כדי ליצור כמה שפחות חום ועיוות.

בסוף העבודה צריך להתקבל רצף מלא של נקודות היוצרות בסופו של דבר ריתוך אחד שלם ללא חורים וללא מרווחים.

כל חור ו\או מרווח יגרמו לבעיות בעתיד.

לאחר מכן ליטוש, ניקוי, וצביעה מלאה של האיזור, רצוי להתחיל ביסוד צורב על המתכת החשופה והנקייה לאחר הריתוך ועיבודו.

פורסם

סתם שאלה בקשר לרכב הזה

 

איך החיים איתו ?

 

מה הצריכת דלק ? (מנוע קטן אני חושב שגם תהיה צריך בהתאם )

 

איך הטיפולים הרגילים ? (חוץ מהטיפול הזה שאני חושב שהוא יסודי ארוך ויקר )

 

ואיך לעזאזל יש לך את הרכב הזה בארץ ? אני בחיים לא ראיתי פורשה של ליפניי שנות ה 80 בארץ .

 

וכמה כל התענוג הזה עולה ?

 

 

בהצלחה בטיפול

זה חמשיר: מעשה במצלמה מז@י&ת,כל היום נהגים מצלמת, כשיסע השוטר

אז אותה ננסר ונוכל לחייך על באמת

פורסם

צריכת דלק ? ממש לא רצינית.

מנוע 2.0 VW על פחות מטון.

הטיפולים זולים בדר''כ, הגישה בעייתית.

שלי אחרי יישור קו שירתה אותי נאמנה על בסיס יום-יומיעד לפחחות,אם מטופל הרכב אמין מאוד.

porsche 914,2.0,1970

פורסם

יפה מאוד

 

אז האוטו הזה הוא באמת חיפושית משופרת (אומר את זה מיתך כבוד לא זלזול )

 

אגב איזה צבע הרכב יהיה בסוף ? שמעתי שדיברתה על אדום משהוא אבל אני אומר לך לישקול אופציה כזוhttp://www.cardomain.com/ride/2472792 (ואני לא מדבר על השיפורים המטורפים שהוא שיפר אלה רק על הצבע של הרכב למרות שאם אתה רוצה אתה תמיד יכול להכניס מנוע v8 לתוך הרכב :twisted:) שם הוא צבע אותה בצבע צהוב יפה כזה והוא נתן לא מראה ממש חדש .

זה חמשיר: מעשה במצלמה מז@י&ת,כל היום נהגים מצלמת, כשיסע השוטר

אז אותה ננסר ונוכל לחייך על באמת

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

עבר הרבה זמן עבר :-o

אחרי דין ודברים עם הפחח (רציתי להוציא את הרכב) הוא העלה את רמת העבודה,

והחל לשפשף את החלודה ביותר רצינות,ולהחליף יותר פחים.

כל זה לפני כחודשיים שלושה.

הרכב כמעט גמור, צילמתי הרבה תמונות אבל לא מוצא כרגע את המצלמה :roll:

נשאר 2-3 ריג'קטים שנתתי,ציפוי זפת,עבודה על המכסה מנוע והבגאז,צבע יסוד וצביעה.

כמובן הרכבה של הכול חזרה.

אולי לא יצא רמת תצוגה,אבל בהחלט שיפוץ טוב, הרבה חלודה ירדה מהרכב.

בינתיים התחמשתי במצת מקורי,כפתורים מקוריים לפנסי ערפל (היה מחובר לאורות גבוהים),

ולוישר (הייתה קומבינה),סמל,כיתוב מקורי לגריל שמעל המנוע,כבל גז,כבל ספידומטר (היה קרוע),

כבל קלאץ,הגה+כפתור לצופר,ידית הילוכים,מראה ניקל,תופסנים מקוריים לגג בבגאז,סוכך שמש לצד

נוסע/ת :-P ובטח עוד כמה דברים ששכחתי.

 

בינתיים זקוק לעזרת הציבור למציאת החלק הבא

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=199929&highlight=%D7%A1%D7%98%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%96%D7%A8

 

ובנוסף מחפש בעל מקצוע ליצירת מפתח למנגנון פתיחת דלת חדש שקניתי

תמונות בקרוב

porsche 914,2.0,1970


×
×
  • תוכן חדש...