Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

ברשותי איביזה 95

שמתי לב כי יש לחות מסוימת מתחת לשטיח של הנוסע ליד הנהג

למישהו יש מושג מה יכולה הבעיה להיות ?

 

תודה.

95 1.6 Ibiza ידנית, 106XS 1.4 95 ידנית, Lantis 1.8 95 ידנית,

ליסינג אוט' מכאן ואילך

פורסם

סתימה של צינור הניקוז של המזגן שמביאה לכך שמי עיבוי המזגן נוזלים פנימה. בד"כ ניקוי קליל של הצינור יפתור את הבעיה.

 

אם זה לא קשור להפעלת המזגן - נזילה מרדיאטור חימום.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

מזגן בכלל לא פועל כבר הרבה זמן :?

95 1.6 Ibiza ידנית, 106XS 1.4 95 ידנית, Lantis 1.8 95 ידנית,

ליסינג אוט' מכאן ואילך

פורסם
שלום

ברשותי איביזה 95

שמתי לב כי יש לחות מסוימת מתחת לשטיח של הנוסע ליד הנהג

למישהו יש מושג מה יכולה הבעיה להיות ?

תודה.

ברבור יקר,

עצה, לאו דווקא ספציפית לאיביזה - בכל רכב ישנו פתח חיצוני באיזור המגבים בדר"כ, שנועד להכניס אויר טרי לתוך מערכת האוורור. בדרך כלל הפתח הזה קרוב מאוד לניקוז של המים היורדים מהחלון הקדמי. פתחי הניקוז הללו נסתמים לעיתים בעלים וג'יפה, ומי גשמים חודרים למערכת האיוורור כך.

אז אני ממליץ - מדי פעם לבדוק שבשבכה שבאיזור המגבים שלא הצטברו עלים ולכלוך, ולחסוך את הסיכון שבכניסת מים לרכב בעקבות כך.

פורסם

של השמשה הקדמית באיזור הנוסע ובלייט העליון

 

אם יש סאן רוף - בדוק מרזבים אולי יש סתימה קטנה..

 

בדוק גומיות דלת נוסע..

 

 

זה מה שכרגע עולה לי בראש...

 

בהצלחה !

פורסם
שלום

ברשותי איביזה 95

שמתי לב כי יש לחות מסוימת מתחת לשטיח של הנוסע ליד הנהג

למישהו יש מושג מה יכולה הבעיה להיות ?

תודה.

ברבור יקר,

עצה, לאו דווקא ספציפית לאיביזה - בכל רכב ישנו פתח חיצוני באיזור המגבים בדר"כ, שנועד להכניס אויר טרי לתוך מערכת האוורור. בדרך כלל הפתח הזה קרוב מאוד לניקוז של המים היורדים מהחלון הקדמי. פתחי הניקוז הללו נסתמים לעיתים בעלים וג'יפה, ומי גשמים חודרים למערכת האיוורור כך.

אז אני ממליץ - מדי פעם לבדוק שבשבכה שבאיזור המגבים שלא הצטברו עלים ולכלוך, ולחסוך את הסיכון שבכניסת מים לרכב בעקבות כך.

 

הרעיון נכון מאוד :mm_yeah:

 

רק שבאיביזה יש צורך להרים מכסה מנוע, מתחת לכונס של האיוורור הפנימי ישנן שתי זרבוביות גומי, שתיהן בוודאות סתומות, כך שנוזלים במקום למצוא דרכן את הכביש, חודרים דרך תעלות האיוורור את תא הנוסעים.

לחץ בתחתיתן ושחרר הג'יפה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אני אבדוק ואודיע על כל שינוי

 

תודה רבה.

95 1.6 Ibiza ידנית, 106XS 1.4 95 ידנית, Lantis 1.8 95 ידנית,

ליסינג אוט' מכאן ואילך

פורסם
שלום

 

ברשותי איביזה 95

שמתי לב כי יש לחות מסוימת מתחת לשטיח של הנוסע ליד הנהג

למישהו יש מושג מה יכולה הבעיה להיות ?

 

תודה.

 

האיביזה ...... :lol:

פורסם

עוד כיוון:

מתחת לשטיחונים ברצפת הרכב ישנם פקקים שאמורים לשמש לניקוז מיים במקרה שמצטברים מיים ברכב במקרה חרום.

 

ייתכן שאחד מהם חסר אצלך, או שאינו אטום טוב, ומיים חודרים דרכו מלמטה כשאתה עובר בשלולית או מיים שניתזים בנסיעה על כביש רטוב.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
שלום

ברשותי איביזה 95

שמתי לב כי יש לחות מסוימת מתחת לשטיח של הנוסע ליד הנהג

למישהו יש מושג מה יכולה הבעיה להיות ?

תודה.

ברבור יקר,

עצה, לאו דווקא ספציפית לאיביזה - בכל רכב ישנו פתח חיצוני באיזור המגבים בדר"כ, שנועד להכניס אויר טרי לתוך מערכת האוורור. בדרך כלל הפתח הזה קרוב מאוד לניקוז של המים היורדים מהחלון הקדמי. פתחי הניקוז הללו נסתמים לעיתים בעלים וג'יפה, ומי גשמים חודרים למערכת האיוורור כך.

אז אני ממליץ - מדי פעם לבדוק שבשבכה שבאיזור המגבים שלא הצטברו עלים ולכלוך, ולחסוך את הסיכון שבכניסת מים לרכב בעקבות כך.

זה בדיוק מה שקרה לנו.

יש לגיסתי פולו 95' ובחורף שעבר באחד מימי הגשם הרכב פשוט הוצף במים.

חיפשנו בכל פינה רמז שיעיד על מקור כניסת המים אבל לשוא.

הרכב במצב מצויין, כל הגומיות בחלונות ובדלתות מקוריים וטובים ולא הצלחנו לגלות את פתח כניסת המים.

לבסוף כמעט לפני שהתיאשנו גילינו שפתח הניקוז סתום והמים מצאו את דרכם לתוך תעלת האיורור שנמצת ממש קרוב.

ניקוי מהיר פתר את הבעיה.

מאז בדיקת תעלות הניקוז היא חלק בלתי נפרד מהטיפולים שאני עושה לרכבים שלי.

אריאל

יונדאי ix35 + i10 שנת 2011

×
×
  • תוכן חדש...