Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא זוכר איך בדיוק קוראים למוסך אבל לבחור קוראים רוני, ממוקם ביהוד. אל תתקרבו לשם! הבן אדם מתקין בצורה מרושלת ביותר, חוטים עוברים על רצפת הרכב, עם חויוט שמתאים לרמקולים של מחשב בקושי! הוא עוד ידרוש מכם מחיר כפול על כל מוצר וידחוף לכם מוצרים שאתם כלל לא צריכים ולא מתאימים לכם... מתכון בטוח להרס המערכת ואפילו לקריסת מערכת החשמל באוטו!!! סכנת נפשות פשוט!!! הפיוזים והבתי פיוזים שהוא מתקין כל כך עלובים שאני לא אתפלא אם הם פשוט ימסו על המונע שעובד ומשמה אני לא רוצה לדמיין מה יקרה...

פורסם

אתה נכנס ומשמיץ בצורה מאוד חמורה.

אך אינך מביא אפילו פרטים מינימאליים שיאפשרו למישהו להבין על מה אתה מדבר.

לא סיפרת מה קרה לך שגרם לך להזהיר אותנו מפניו של אותו ברנש.. שאפילו את שמו לא כתבת.

 

ובדרך אגב, במוסך מחליפים שמן במנוע.

מתקין הוא זה שמתעסק עם מערכות שמע.

סתם ככה... שנלמד.

פורסם

לגבי המחירים זה לא רלוונטי כי לכל חנות מותר לקבוע את גובהה המחיר לכל מוצר

וצרכן עם קצת הגיון יבדוק באינטרנט או לפחות ישאל אנשים או שיעשה בעצמו בדיקה בין כמה חניות לפני שהוא קונה

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

אתה קורא למקום שמתקינים בו מערכות "מוסך" אז איך אתה בדיוק יודע שכל מה שהוא עשה לך טוב?! אני לא רואה שום בעיה להעביר את החיווט עכל הרצפה ההפף זה מקצר את האורך שלם, ואיזה חיווט לרמקולים חשבת שהוא ישים לך? כמעט כל המתקינים שמים 1-1.5 מ"מ לא יותר מזה

IBIZA 20vt

פורסם

סליחה שלא הבהרתי את עצמי כראוי...

חוטים התכוונתי לRCA...

החוטים שעוברים על הרצפה הכוונה לא מתחת לפלסטיק ובלי הארקה מתאימה.

שמו של בעל המקום אמרתי רוני. שם המקום אני לא זוכר כרגע. זה "מוסך" קטן אני מתאר לעצמי שהשם יהיה משהו בסגנון רוני מערכות...

המחירים יקרים הבהרתי לא לקנות. לא אמרתי לשלוח אותו לכלא.

מוסך- מילה כללית שמשמת אותנו עם ישראל לתיאור מקום שבו רכבנו היקר מטופל. כנראה שאני לא אשתמש בה יותר עד שלא אדע את ההגדרה המילונית המדוייקת כמוך...

פורסם

חוטים התכוונתי לכל סוגי החוטים שעוברים ברכב(רמקולים מתח הכל...) במקום שהיה צריך לעשות הארקה,היא התבצעה באופן מרושל

פורסם

ערב טוב ,

 

אולי תספר לנו באמת מה קרה? וברור? מה התקנת ? מה קנית? כמה שילמת? פרטים יותר מדוייקים. שנדע לעזור לך .

125 סוסים לא מספיקים?

הונדה מציתה את הדימיון !! :lol:

פורסם

לא באתי לבקש עזרה, תודה בכל אופן. באתי לחוות דעה לגבי מתקין...

התקנתי אצלו דברים בעבר ורק לאט לאט ככל שאני מתחיל להבין קצת יותר מתחוורת לי העבודה הגרועה שעשו לי על המכונית.

אם בקצרה נסכם:עבודה מרושלת, רכיבים עלובים ביוקר, סיכון חלקים אחרים שלא קשורים למערכת.

יותר מזה אין לי כח להתווכח, באתי להזהיר אנשים אחרים. אם אחד ישמע בעצתי ולא ילך אליו עשיתי את עבודתי.

תודה ויום טוב.

GOD BLESS AMERICA:-P

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...