Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיר שלי לא עובד טוב בזמן האחרון ואני חושש שהצתרך להחליף אותו ואני רוצה

לדעת כמה דבר כזה יכול לעלות.

 

פגו 309

My Dream: Shelby Mustang GT500 Eleanor

FIAT TEMPRA 1.6 92

פורסם

לשאלה הבאה : מה זה לא עובד טוב ? שילוב הילוכים לקוי ? הילוכים קופצים ? תלוי בסוג השיפוץ שצריך לעבור (אם בכלל).

כמו כן ניתן להביא גיר מפרוקייה...

פורסם
לשאלה הבאה : מה זה לא עובד טוב ? שילוב הילוכים לקוי ? הילוכים קופצים ? תלוי בסוג השיפוץ שצריך לעבור (אם בכלל).

כמו כן ניתן להביא גיר מפרוקייה...

 

ההילוכים לא נכנסים טוב, לא יכול להסביר בידיוק אבל זה כאילו משהו מפריע להכנס וצריך להפעיל קצת כח.

My Dream: Shelby Mustang GT500 Eleanor

FIAT TEMPRA 1.6 92

פורסם
לשאלה הבאה : מה זה לא עובד טוב ? שילוב הילוכים לקוי ? הילוכים קופצים ? תלוי בסוג השיפוץ שצריך לעבור (אם בכלל).

כמו כן ניתן להביא גיר מפרוקייה...

 

ההילוכים לא נכנסים טוב, לא יכול להסביר בידיוק אבל זה כאילו משהו מפריע להכנס וצריך להפעיל קצת כח.

יכול להיות מאוד שטיפול פשוט יכול לחסוך לך החלפת תיבה שלמה.

סיכוי לא רע בכלל שהבעיה בכלל לא בתיבת ההילוכים אלא באיזו שהיא שטנגה בדרך. בין הידית לתיבה יש כמה מפרקים וגומיות שבדיקה מדוקדקת שלהם יכולה לגלות בורג משוחרר או גומיה מפוררת שהוציאו את המנגנון מכיוונון. וזה יכול להיות עניין של גרושים.

 

בנוסף, אם אתה כבר מתעסק עם ההילוכים - אם לא הוחלף שמן גיר בשנה שנתיים האחרונות - שווה לעשות את זה בעלות לא גדולה.

פורסם
עד כמה שזה מוזר אין במכונית שלי שמן גיר!

הוא משתמש בשמן של המנוע.

ואללה, נכון. שמעתי את זה כבר בהקשר של פיז'ו משנות השמונים. וזה באמת נשמע מוזר קצת, בהתחשב בכך שבמערכות שימון נפרדות השמן הוא בעל צמיגות מאוד שונה.

ולפני שהדיון יגלוש לדיון צמיגויות שמנים (דבר שפופולארי פה כמעט כמו דיוני הצמיג המתאים לראלי), אני חוזר ואומר ששווה לבדוק את השטנגות והמפרקים בין הידית לתיבת ההילוכים.

פורסם

תודה, נבדוק את זה 8)

אבל אני עדיין מעוניין לדעת מה המחיר של גיר חדש או משופץ.

או כמה יעלה שיפוץ כללי של הגיר.

My Dream: Shelby Mustang GT500 Eleanor

FIAT TEMPRA 1.6 92

פורסם
ולפני שהדיון יגלוש לדיון צמיגויות שמנים (דבר שפופולארי פה כמעט כמו דיוני הצמיג המתאים לראלי

 

אתה רומז על משהו ? :wink: :mm_tongu:

 

:lol:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

במוסד מכובד שיפוץ הגיר יעלה כ4000ש"ח.

ניתן למצוא גם יותר זולים!

הרכבת גיר מפרוק- 500 ש"ח במוסך חצר.

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

תבדוק את מצב הקלאץ' !!

אם הוא לקראת סוף חייו, ומישהו כיוון את הכבל שלו אז ייתכן

שלחיצה על דוושת הקלאץ' עד הסוף לא מפרידה מספיק, ואז

ההילוכים מסרבים להכנס.

פוקוס 2002 2.0 אוט'

פורסם
במוסד מכובד שיפוץ הגיר יעלה כ4000ש"ח.

ניתן למצוא גם יותר זולים!

הרכבת גיר מפרוק- 500 ש"ח במוסך חצר.

 

:mm_yeah:

 

ברכבים כאלה מהשנתונים האלה, החלפת גיר במוסך מורשה יכולה לעלות יותר מהרכב עצמו, לכן כדאי לקמבן ... :!:

קרי : מוסך חצר / גיר מפירוק / קניית עוד רכב זהה ב2000 שקל רק בשביל חלקים

וכו'...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני זוכר שכשאני קפצתי למוסך פג'ו ושאלתי אותם כמה יעלה גיר (ד"א 205 93 ידני)

ההוא מהמחסן אמר משהו כמו 1400 1600... . משהו כזה (זה לפני עבודה ובטח גם לפני מע"מ ולפני שטויות) תכלס זה מוסך מאוד יקר אני מאמין שאפשר לצאת אפילו בפחות.

(אם אתה בודק את העניין לעומק אני יודה לך אם תעדכן אותי גם אני מעוניין (כשיהיה כסף)להחליף גיר . . . . .אולי . . . .. )

×
×
  • תוכן חדש...