Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו יכול לעזור לי ליקרוא את המפה הזאת?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6209 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

כמו פונקציה. לכל נקודה בגרף קואורדינטת X ו-Y כאשר ציר הX מיצג את זווית גל הארכובה וציר הY את מרווח השסתום.

שהגרף הכחול-אדום מיצגים כנראה גל זיזים לפי המקרא למעלה כאשר ההבדלים בין הכחול לאדום מתבטאים בזווית גל ארכובה שונה מול ערך lift זהה בשסתום.

חכה לקובי שבתאי, גם אותי מעניין לשמוע יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני הקווים הצבעוניים מציינים שני גלי זיזים שונים ,או גל זיזים בעל תיזמון וגובה משתנים,כאשר על ציר הX מצויין זוית גל הארכובה ,אל מול ציר הY שבו מצוין גובה פתיחת השסתום

רוב גלי הזיזים מצויינים ביחס של מיקום גל הארכובה במעלות אל מול פתיחת שסתום בגובה קבוע של האינטש0.050

גרף מפורט זה מציין גם את פרופיל הפיקה לכל הקפה ביחס למידה פתיחת השסתום ,כך אפשר לראות האם הפתיחה היא מהירה יותר ,ארוכה יותר ביחס למיקום גל הארכובה וכמובן הבוכנה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבחירת גל זיזים המתאים לאופי הנהיגה שלך הנתון המעניין ביותר הוא זמן פתיחת השסתום או DURATION ,זהו הנתון אשר אינו נמדד ביחידות זמן אלא במעלות גל הארכובה ,לדוגמא, ככל שהשסתום היניקה נפתח ל"זמן" ארוך יותר כך המילוי הניפחי בתא השריפה גדל וכך נשיג פיצוץ גדול יותר אשר יתורגם למומנט ,(כמובן שלכל מנוע יש את פרופיל הגל המתאים יחודית לו, כאשר משתנים רבים באים בחשבון כגון מהירות זרימת האויר ,ומבנה תעלת היניקה ,מבנה תא השריפה וכיו"ב)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...