Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6587 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כפתור ה-aux משמש בדיוק לדברים כמו צ'יינג'ר וכנראה שהחיבור שלו נמצא מאחורי הרדיו-טייפ.

פתחתי את הרדיו המקורי ולא ראיתי כניסת צנג'ר.

 

יש לי צנג'ר Kenwood kdc-c715

האם ניתן לחבר אותו למערכת המקורית?

פורסם

מה אפשר לעשות עם המערכת שיש עכשיו באוטו ? יש לי כבל אחד פנוי ואין לי מושג למה הוא משמש..

איך אני יכול להשתמש באפשרות aux שיש במכשיר?

פורסם

עזוב אותך צ'יינג'ר , תעיף את המערכת הזאת ( אני לא בטוח שאפשר תלך למישהו שמבין אולי אפשר להחליף אותה ) ותקנה רדיו דיסק נורמלי ב 700 שקל אפילו עם MP3 או אפילו USB שזה עוד יותר טוב ובמקום לשים מליון דיסקים וכל פעם להחליף דיסק, ופתאום תרצה איזה שיר ואתה לא זוכר באיזה דיסק תקעת אותו , אתה יכול לשים את כל השירים ב MP3 בדיסק אחד . פשוט וקל וגם יותר זול נראה לי מצ'יינג'ר..

פורסם

הלוואי הייתי יכול להעיף את המערכת

הבעיה שהיא גם גדולה מידי

וגם בעוד חצי שנה אנחנו מחליפים את האוטו ככה שחבל להוציא את המערכת המקורית

פורסם

מישהו יודע איך אפשר להשתמש בכניסת הaux שיש לי ברדיו טייפ?

יש לי רדיו fm ויש מלא מלא הפרעות.. יש דרך לשפר את זה אולי?

×
×
  • תוכן חדש...