Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין ספק שה 207 היא יחסית כבדה, המשקל שלה כמו רכב משפחתי, אבל מה שיותר מפריע זה המחיר, מחיר דגם SPORT עם ידנית הוא 130K-הידני הכי זול, עבור האוטומט דגם TREND 110K עם גיר AL4 הנוראי(לדעתי), אני לא חושב שעבור רכב ברמה כזו, מצדיק מחיר שערורייתי.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא חושב שהפולו רכב כ"כ גרוע כפי שהוא מתואר בשרשור הזה.

אני גם דיי בטוח שהמחירון שלו לא יתרסק כמו זה של הפאביה. (אמרת שאתה מחליף עוד שנתיים-שלוש)

 

יש סיכוי לא מבוטל שהפאביה שמבוססת על מכלולי הפולו החדשה שתצא בקרוב תהיה עדיפה בפרמטרים מסויימים,

ועושה רושם שמדובר בקניה טובה , אבל אל תיקח את זה כהמלצה חד משמעית ובדוק את כל האלטרנטיבות לפני ההחלטה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל, השוק של הפביה בשלבי התעוררות מתקדמים - נכנסה החוכמה לישראלים.

אנשים הבינו שהפביה מכונית מוצלחת מאוד (יותר מהפולו, עליה היא מתבססת) והבינו שאין טעם לשלם אלפי ש"ח אקסטרה בשביל הסמל.

 

הפביה החדשה נכנסה חזק לשוק - יש דרישה גבוה (בעיקר לידניות :shock:) ומחסלים משלוחים כמו לחמניות חמות.

הפביה היא קנייה מצויינת - איכותית, מרווחת מאוד, מאובזרת ונוחה.

 

אני לא רואה טעם לשלם יותר על הפולו (שהיא מיושנת משמעותית). אין שום סיבה בעולם לעשות דבר שכזה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

איך אתה יכול לומר שהפאביה יותר מוצלחת מהפולו עליה היא מתבססת ,אם הפולו עליה היא מתבססת עדיין לא יצאה לשוק?

 

אין לי שומדבר נגד הפאביה,להפך, אני חושב שמדובר בקנייה טובה, למרות שאני אישית מאוכזב מהעיצוב החיצוני והפנימי ומרמת האיבזור הנמוכה (מי אמר מזגן מכאני במקום בקרת אקלים בדגם המאובזר ביותר).

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל, אני מתכוון לדגם היוצא.

 

ולגבי האיבזור, כדי שהמחיר יהיה אטרקטיבי - צריך לוותר על מספר דברים.

חוץ מזה, אפשר לפתור הכל בעזרת זמן המתנה ארוך יותר ותוספת תשלום.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

גם אני הייתי הולך על הפאביה, מהסיבות שפורטו לעיל.

רכב נוסף שכדאי להביאו בחשבון: סוזוקי סוויפט, ויש גם שיגידו מאזדה 2, למרות שאישית אני לא ממש מתחבר לרכב הזה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אני לא חושב שהן באות עם גיר ידני, ולכן לא נכנסות למשוואה.

 

בנוגע לפאביה: ברגע שאתה משדרג אותה לרמת האיבזור של הפולו, היא גם מגיעה לרמת המחיר של הפולו... לא ככה?

בכל מקרה, כיום כשהפולו עומדת להיות מוחלפת, הייתי מחכה לפולו החדשה או רוכש פאביה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל, אתה טועה - הפביה עדיין תיהיה זולה יותר.

 

אני אישית לא אהבתי את הפולו הנוכחית (07).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
כן יש תיבת טיפוטרוניק בעלת 6 יחסי העברה תיבה שקיימת היום בכל דגמי הקבוצה.

 

קיים בגירסאות 1.6 בלבד

ה1.6 הוא גרסאת ה"ספורט"?

פורסם

ל-1.6 טיפט' יש שלוש רמות גימור: Ambiebte (הבסיסית), Elegance (המאובזרת) ו-SPORT (מאובזרת גם כן).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...