Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

אקדים ואומר שאינני מבין ברכבים בכלל ואשמח לשמוע עצתכם.

קיבלתי הצעה ממוסך לרכישת רכב מסוג סיטרואן קסארה שנת 1999, אוטומטית, יד שנייה, נפח מנוע - 1800. הרכב נסע 138000 קילומטר.

המוכר ציין שהרכב עבר תאונה ולדבריו קיבל מכה בקצה שילדה ותוקן. והוא רוצה על הרכב 15 אלף ש"ח.

  1. שאלתי היא: מה זה אומר מכה בקצה שילדה (המוכר אמר שזה מוריד 3% מהמחירון)?
  2. האם כדאי לקנות במחיר כזה. לדברי המוכר הרכב במצב מכני מצויין.

לסיום אוסיף שאני סומך על יושרו ואמינותו של המוכר ולא מדובר בנוכל.

תודה מראש

יאיר

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

לסיום אוסיף שאני סומך על יושרו ואמינותו של המוכר ולא מדובר בנוכל.

תודה מראש

יאיר

 

אם אתה סומך בעיינים עצומות על המוכר,לך על זה.

 

לשאלתך,

1.מכה בקצה שילדה מורידים הרבה יותר מ 3% מהמחירון.

סיטרואן קסארה לעולם לא נמכרת במחיר מחירון בכל מקרה.

 

2.הגיר האוטומטי רגיש, לבדוק היסטוריית טיפולים ולהוריד לפחות 15% מהמחירון.

פורסם

כפי שקודמי ציין- הגיר האוטומטי בקסארה רגיש מאד.

 

לכן, אם הייתי הולך על הקסארה- בגירסה הידנית בלבד (אם אופציה ידנית אפשרית מבחינתך כמובן).

 

ככלל, הקסארה נחשבת למכונית עם תמורה דיי טובה לשקל עקב ירידת ערך גבוהה מאד בשנותיה הראשונות, דבר המאפשר לרכוש שנתון חדיש יחסית במחירים מגוכחים.

 

בהצלחה

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

×
×
  • תוכן חדש...