Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

שלשום שמתי לב כי בחור המנעול של דלת הנהג בחלק העליון הפנימי של המנעול יש אור,מעין נורית קטנה כתומה.העיניין הוא שעקבתי אחרי זה והנורית דולקת כל הזמן.

הסתכלתי על כמה רכבים זהים ובהם לא נראה שיש תאורה.

 

מה פשר העניין ? האם זה נועד להקל על מציאת החור בלילה (למרות שהתאורה כה חלשה שלא רואים אותה בכלל) ?

ומדוע היא דולקת כל הזמן.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אבל למה הוא דלוק כל הזמן ? הוא גונב לי זרם 24/7 מהמצבר,הוא לא אמור להידלק רק כשפותחים את הרכב כמו התאורה הירוקה לסוויץ.

 

יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

עידכון :

גיליתי שגם התאורה של הסוויץ (הירוקה) דולקת קבוע,היא פשוט הייתה ללא נורה כנראה הוצאה בגלל זה.

השאלה איך מאתרים מדוע שתי הנורות האלו מקבלות מתח קבוע,מה לחפש ואיפה ?

 

או לחילופין המלצה לחשמלאי טוב בת"א תעזור גם.

 

תודה יוסי.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
שלום.

האם זה נועד להקל על מציאת החור בלילה? (

 

:shock::shock::shock:

 

וברצינות.

אצלי הוא כבה לאחר 30 שניות בערך או עם הפעלת השלט ככה שכנראה יש לך קצר.

פורסם

המנורה בחור המנעול דולקת ביחד עם המנורה הירוקה ליד הסוויץ' של האוטו, המנורות צריכות להכבות לאחר כ-10 דקות ולהידלק מחדש בנגיעה על אחת מהידיות של הדלתות.

פורסם
המנורה בחור המנעול דולקת ביחד עם המנורה הירוקה ליד הסוויץ' של האוטו, המנורות צריכות להכבות לאחר כ-10 דקות ולהידלק מחדש בנגיעה על אחת מהידיות של הדלתות.

 

את זה שהן אמורות להידלק לפרק זמן קבוע אני יודע - הבעייה שהן דולקות קבוע,השאלה היא מה יכולה להיות הבעייה,אני מאמין שהן מקבלות + קבוע כל הזמן השאלה איפה ומה לחפש.

 

יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

בדקתי ושכחתי לעדכן.

 

התאורה אצלי דולקת למשך 30שניות ומתכבת גם של הדלתות וגם של הסוויץ.

 

צריך להיות טיימר מוחבר איפהשהו כניראה ביטלו אותו אצלך.

 

מה שתעשה זה אל תתייחס לנורות, נתק את המינוס מהמצבר, קח רב מודד שים אותו על מצב שמודד אמפרז' וחבר חוט אחת לכבל המינוס וחוט אחד על המינוס במצבר.

 

בדוק מה הצריכת זרם וחזור לדווח.

 

אל תמדוד יותר מ20 שניות כי אם הנעילה מרכזית או האזעקה יכנסו לפעולה תגיד שלום למכשיר(רב מודד).

פורסם

ומה תיתן לי הבדיקה הזו ? אני אדע שיש גניבת זרם אבל לא אדע מאיפה.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

רגע.

תתחיל בבדיקה.

אם יתגלה שהצריכה סבירה אז הנורות לא יפריעו ולא "גונבות" זרם.

 

אבל אם תגלה צריכה חריגה אז נמשיך משם.

פורסם

תשובה אוליי טכנית מעט אבל..

אם אכן המנגנון הנו מנגנון המופעל בנגיעה בדלת (ולא בנסיון פתיחה של הדלת עצמה), הנ"ל מתבסס על אחת משתי העובדות הנ"ל: גופנו הנו מוליך/מאריק - או - גופנו מייצר מטען חשמלי קבוע (הנקרא לפעמים חשמל "סטטי").

מנגנונים המופעלים בנגיעה הנם פשוטים למדי. בשני המקרים הנ"ל מאד ייתכן כי המנגנונים הללו אצלך, תקולים או מבוטלים.

במקרה שה הארקה, בדוק תחילה אם למכוניתך ישנה הארכה קבועה (תלוייה באחורי האוטו/אגזוז). אם כן, נסה להרים הארקה זו מהקרקע וראה אם לאחר הזמן שמסרו פה אנשים האור כבה.

אם לט, מאד ייתכן כי המנגנון הנו מבוסס חשמל גוף. במקרה כזה, ייתכנו שתי תקלות: בחשמל הרכב - או - במנגנון האלקטרוני. ייתכן כי מנגנון חשמלי ברכב מקצר ומעביר זרם זליגה לגוף הרכב. אך יותר סביר כי המנגנון האלקטרוני עצמו תקולץ תחילה בדוק אם יש זליגת זרם מהמצבר. אם לא, פנה לחשמלאי (אלא אם כן בא לך לאתר את המנגנון בעצמך)

פורסם
תשובה אוליי טכנית מעט אבל..

אם אכן המנגנון הנו מנגנון המופעל בנגיעה בדלת (ולא בנסיון פתיחה של הדלת עצמה), הנ"ל מתבסס על אחת משתי העובדות הנ"ל: גופנו הנו מוליך/מאריק - או - גופנו מייצר מטען חשמלי קבוע (הנקרא לפעמים חשמל "סטטי").

 

התשובה איננה טכנית אלא שגויה. לא רק שאין שום מנגנון לזיהוי מגע ברכב המדובר אלא גם מנגנוני זיהוי מגע לא מתבססים על מוליכות הגוף ולא על חשמל סטטי שהגוף לא מייצר.

אם לא יודעים לא חייבים לכתוב. להבא ההודעה תימחק.

פורסם

לא ניראה לי בכלל שהנורות דולקות עם נגיעה בגוף הרכב.

 

שאני נוגע ברכב שום דבר לא נידלק(מהנורות) שאני לוחץ על השלט לפתוח את הרכב האור פועל בחור של במפתח בסוויץ ובדלתות, ושאני סוגר את הדלתות לאחר 30 שניות האור של המפתח מתכבה.

 

אין קשר לחשמל סטטי וכאלה, מה קורה שהרכב בשמש, וגוף הרכב צובר חשמל סטטי, לדעתי שטויות במיץ אין שום מנגנון כזה, הכל מופעל אך ורק לפי זמן(טיימר).


×
×
  • תוכן חדש...