Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
התשובה איננה טכנית אלא שגויה. לא רק שאין שום מנגנון לזיהוי מגע ברכב המדובר אלא גם מנגנוני זיהוי מגע לא מתבססים על מוליכות הגוף ולא על חשמל סטטי שהגוף לא מייצר.

אם לא יודעים לא חייבים לכתוב. להבא ההודעה תימחק.

הממ.....

 

מה עוד שתחילת התגובה שלי, המילים הכמעט ראשונות היו.. "אם אכן המנגנון הנו מנגנון המופעל בנגיעה בדלת (ולא בנסיון פתיחה של הדלת עצמה)". אם! מילת תנאי במשפט שטרחתי לכתוב מכייון שהיה נראה לי מעט מוזר שכך הדבר... אך נראה היה שאנשים הצהירו כי הרכב שלהם הנו כזה, וכך מופעל האור. ולפיכך - "אם... אז..."

 

(אוליי כדאי שאחראי הפורום יבדוק את עצמו קודם.. לבטח לפני שיוצא בהצהרות/התראות??)

 

ודרך אגב..

http://www.lafranceautoworks.com/

מנגנונים מבוססי מגע הם טכנולוגיה ישנה והנם מבוססים על מוליכות הגוף, וגוף האדם אכן כן מייצר חשמל (לא סטטי, אך חשמל בכל זאת)

http://www.wipo.int/pctdb/en/wo.jsp?wo=2008017136&IA=WO2008017136&DISPLAY=DESC

The same circuit fed by battery or continuous current battery linked to metallic buttons or plastic metalized, when touched are able to close the electric circuit, setting in motion a infra-red, or ultrasound that serves to command the TV, DVD, sound equipment, car door, garage door, etc.

Based then that the human body is an electromagnetic system, a electronic circuit was developed in which entrance there is a very high impedance, so high that the circuit can feel the energy emanated by the vibrations of the human body. A set of electronic filters were also used in a way to select the caption of the human pattern of electromagnetic vibration, avoiding that the circuit is set in motion by vibrations or radiations other than non human.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה שאתה יודע דברים (או חושב שאתה יודע דברים) לא אומר שהם קשורים לנושא.

ושוב אני חוזר על זה שמנגנוני זיהוי מגע לא פועלים על אף אחת מהתופעות שציינת.

 

לא מוליכים זרם דרך הגוף לאדמה וחשמל סטטי גם כן לא קשור לעניין.

בקישור שנתת מדובר על איזה פטנט שאין לי מושג כמה הוא מיושם או שלא. בכל מקרה מדובר שם על תנודות אלקטרומגנטיות שהגוף יוצר ולא על חשמל שהגוף מייצר.

 

חבל להמשיך להתווכח על העניין, שממילא לא קשור. אם אתה כ"כ רוצה אתה מוזמן להתווכח על זה באוף טופיק. הבעיה שלפעמים כותבים משהו שנשמע מפוצץ ומרשים ואז שוכחים שאוליי בטעות מישהו שמבין עלול לקרוא אותו.

פורסם

היום שוב בדקתי את עניין התאורה הזאת, שמרימים את הידית ברכב כאשר הוא נעול התאורה בחור המפתח מיד פועלת בדלתות ובסוויץ למשל 30שניות.

פורסם

טוב כרגע ביצעתי את הבדיקה של צריכת הזרם וזה לא נראה לי הגיוני אבל אין שום צריכה,המד מראה 0.

חייבת להיות איזו שהיא צריכה לא ?

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

אצלי הצריכה היא 0.06 פעם בדקתי.

 

הסתכלתי על התאורה בלילה מרוב בחור של במפתח וזה ניראה מנורה מיוחדת שעשוייה מריבועים קטנים, סביר להניח שהצריכה נמוכה יותר מצריכה של לד(LED).

 

אתה בטוח שכיוונת את הרב מודד למדוד אמפרז' והעברת את החוט לחור השני ברב מודד?

 

בזמן שאתה מודד את הצריכה כדי לאמת שאתה אכן מודד, בקש ממישהו תוך כדי מדידה להדליק את האיתות מצוקה(בלי לפתוח סוויץ!)

 

ואם תיראה שינוי אז המדידיה אמיתית.

פורסם

אבל הבעייה אצלי היא שגם התאורה של חור המנעול ושם של הסוויץ דולקות קבוע - סביר להניח שהטיימר שם נדפק והוא נותן מתח קבוע.

השאלה איפה הוא נמצא - אם יש למישהו שירטוטים של מערכת החשמל למאזדה הנוגעים לחיווט הפנימי אשמח אם יעלה לכאן.

 

יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

תחילה תנסה לבדוק אם הוא נמצא בידית עצמה של הדלת, נסה לפרק את הדיפון הפנימי ע"י 3 ברגי פיליפס והוצאת המשולש פלסטיק בפינה על הדלת, יש להוציא אותו ישר, אם אתה מושך אותו בזווית אז ישברו לו 2 פינים מפלסטיק שאין להם תפקיד, אפשר להחזיר בלעדיהם כי יש בנוסף קליפסים.

 

אחרי שאתה פותח את הברגים שך הדיפון ומוציא את המשולש הפינתי הזה, תוציא את הידית הפנימית ע"י משיכה קלה, אם לא מצליח אז תמשוך בידית כאילו שאתה פותח את הדלת ותוך כדי תמשוך את הידית, לאחר שהידית תצא ממקומה היא תהיה מקובעת ע"י מוט ברזל שאחראי לפתיחה, אל תנתק אותו, פשוט תסובב את הדידית ותבליע אותה בחור של הדיפון של הידית וזהו..

פורסם

לפני שאני סתם מפרק דלתות אני רוצה לדעת בוודאות שהמנגון אכן שם,יש מישהו שיכול לאשר שאכן הטיימר נמצא בדלת הנהג ?

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

עידכון :

מסתבר שהפיוז ברב מודד היה שרוף.

הצריכה היא 0.78 עם נורת הסוויץ' דלוקה ו 0.73 בלעדיה.לא יכולתי לבדוק מה הצריכה של הנורה בחור המנעול כי אין גישה אליה.

 

רעיונות ?

 

תודה יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

עכשיו אתה צריך 2 אנשים, אחד שישב עם הרב מודד ואחד שיתחיל לשלוף בתיבת הפיוזים פיוז אחרי פיוז(להוציא וכמובן להחזיר).

ברגע שתוציא פיוז שישפיע על ירידה משמעותית ברב מודד אתה יודע איפה לחפש את הבעיה (לפי מה שהפיוז הרלוונטי אחראי עליו).

 

בהצלחה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

האור במנעול לא אמור לדלוק קבוע. אם זה לא כך אז לדעתי אתה צריך לטפל בבעיה. אח"כ תתחיל לחפש צריכות זרם אחרות.

לא צריך שני אנשים, בשביל זה יש תנינים למודד :-)

פורסם
הממ.....

 

מה עוד שתחילת התגובה שלי, המילים הכמעט ראשונות היו.. "אם אכן המנגנון הנו מנגנון המופעל בנגיעה בדלת (ולא בנסיון פתיחה של הדלת עצמה)". אם! מילת תנאי במשפט שטרחתי לכתוב מכייון שהיה נראה לי מעט מוזר שכך הדבר... אך נראה היה שאנשים הצהירו כי הרכב שלהם הנו כזה, וכך מופעל האור. ולפיכך - "אם... אז..."

 

(אוליי כדאי שאחראי הפורום יבדוק את עצמו קודם.. לבטח לפני שיוצא בהצהרות/התראות??)

 

ודרך אגב..

http://www.lafranceautoworks.com/

מנגנונים מבוססי מגע הם טכנולוגיה ישנה והנם מבוססים על מוליכות הגוף, וגוף האדם אכן כן מייצר חשמל (לא סטטי, אך חשמל בכל זאת)

http://www.wipo.int/pctdb/en/wo.jsp?wo=2008017136&IA=WO2008017136&DISPLAY=DESC

 

ברוך בואך לפורום,

 

אל תאמין לכול דבר שנכתב או פורסם באינטרנט כדבר מובן מאליו לפני שאתה בודק לפחות עוד 10 מקורות שונים מוסמכים (שלא העתיקו אחד מהשני).

 

לצערינו/שמחתינו אתה יכול לקרוא נסיונות או מאמרים של ילדים שעשו ניסוי בבית עם סוללה+מנורה ופירסמו באינטרנט שהמנורה עובדת על כחות על טבעיים.

 

בפורום משתתפים מהנדסים/הנדסאים מתחומי האלקטרוניקה/מחשבים/חשמל/מכונות שהידע שלהם הינו רב ומדוייק יותר בהרבה מקרים ממה שתקרא באינטרנט (מנסיון).

איזה כייף לי :)

פורסם

אני עוד אבדוק בלילה אצלי, אך אני חושש שגם אצלי זה עובד כל הזמן. אצלי ניטרלו מערכת אזעקה ואין לי יותר פתיחה עם שלט, אולי זו הבעייה.

 

וזה מעלה שוב את נושא הסכמאות החשמליות לניטרול הבעיה......

 

בברכה, יהודה


×
×
  • תוכן חדש...