Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אני חדש בכתיבה פה אז אפתח בשלום לכולם,

החלפתי היום את הHU שלי, חשוב לציין שזו לא הפעם הראשונה שאני מתעסק בזה ועד עכשיו הכל תקין,

בדקתי ACC בדקתי + /- הכל נראה תקין, הנעתי, הדלקתי אורות היה סוג של קצר לשניה (כנראה השרפה של הפיוז) והכל בסדר, אין אורות בפנים אין אורות בדש וכמובן חיצוניים, אורות רגילים תקין HU תקין הכל תקין,

יש למישו מושג מאיפה יכולה לבוא הבעיה? איזה חוט התנתק? מתקצר שם בפנים?

תודה רבה! ולילה טוב =]

פורסם

הבעיה היא בפיוז בשם ROOM שנימצא מתחת להגה בצד שמאל (ליד הדלת) בתוך קופסאת הפיוזים.

 

בטוח יש לך קצר בחיבורים ברדיו דיסק, כי הוא האחרון שהתעסקת איתו.

 

הפיוז הוא 15A.

 

בדוק את כל הפיוזים אבל אני כמעט בטוח שהפיוז הזה נשרף.

פורסם

כוואוו! איזו מהירות, תודה רבה!! אבדוק את זה מחר,

יכול להיות עוד משהו? איזו צמה שעוברת באזור הHU זזה או נפגעה?

(למרות שעבדתי נקי)..

 

אגב בעיה בחיבורים לא נראה לי שיש כמו שאמרתי עבדתי נקי ובעקביות אבל אבדוק גם את זה,

יכול להיות שבדרך התקצר משהו ושרף את הפיוז ומפה התגלגל הלאה..

לילה טוב =]

פורסם

בדיוק.

מחר תתחיל בניתוק הHU ותלפף את החוטים, חפש את הפיוז השרוף והחלף אותו בחדש ותואם (לשים בדיוק אותו פיוז מבחינת האמפר) ואז נסה לבדוק אם האורות והכל עובד, אם הכל עובד ואין בעיה, אז היה לך קצר בHU.

 

אחר כך שהכל יעבוד נסה לחבר את הHU חזרה תוך כדי ליפוף חוטים היטב.

פורסם

נפתר!

החלפתי שוב פיוז TAIL ניתקתי את המערכת ועבד,

החזרתי את המערכת ואז עבדו רק האורות או רק הHU,

בקיצור מפה לשם המינוס הוא זה שקיצר, חיברתי לשלדה ,

הכל פיקס.. !

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...