Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי אלכוהול


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6618 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תהיתי לעצמי,מה נחשב לאלכוהול טוב?

האם זהו אלכוהול שמשכר מהר או אלכוהול שמשכר לאט(במידה ולשתי המשקאות יש את אותו אחוז אלכוהול והוא אותו סוג אלכוהול[וודקה,בירה,וויסקי וכו'])

 

האם גרגרוס אמור לשכר פחות מפרפקט(או שאר הוודקות של הילדים בני ה-16)

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם

אלכוהול איכותי הוא אלכוהול שעבר את הסיונו\זיקוק הטובים ביותר.

זה מתבטא בבירור בזמן שאתה שותה אותו, תשים לב שוודקות זולות יתנו הרגשה שהן נתקעות לך בגרון ויורדות בכוח לעומת וודקות איכותיות שמחליקות בגרון וגם לא יגרמו לבחילה (וסביר להניח שגם ההנגאובר יושפע מזה).

פורסם

אני כול להגיד לך מה זה אלכוהול לא טוב:

ישנה בעיה של זיוף משקעות חריפים, וודקה במיוחד (של מותגים כמו אבסולוט או סמירנוף).

שתיה של משקאות מזוייפים גורמת לכאבי ראש נוראיים ולפעמים להרעלה (בחילות, חולשה) אפילו במקרים כאשר לא שותים הרבה מאוד.

אני, כמי שבא מ"מדינת הוודקה" מאוד ממליץ לא לשתות יותר מדי משקאות של 40% כוהל בחודשי הקיץ החמים לטובת בריאותך.

אם כבר - תשתה בירה קרה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

וודקה טובה היא וודקה שכשאתה שותה אותה היא יורדת לך כמו שמן בגרון, ולא צורבת לך, וכמובן שאין כאבי ראש בבוקר שאחרי.

If you're a DJ, whether you're a local DJ or a superstar, if you pull a crowd and you give people a great night with your music then you're #1 anyway. Armin van Buuren

פורסם

יש הבדל בין אלכוהול משכר לאלכוהול שדופק מהר את השכל.

 

וודרות איכותיות לאו-דווקא משכרות מהר או בצורה חזקה, אמנם הם יותר טעימות ונעימת לשתיה וגורמות לפחות הנגאובר.

 

וודקות מזוייפות/רגילות (לא פרמיום) גורמות לרוב במהרה יחסית הרגשת בחילה ומאחר וסך הכל הם מכילת אלכוהל הם גם משכרות על הדרך וזה ניראה כאילו הם "דפקו" יותר את הראש, לרוב ההשפעה שלהם קצרה יותר מוודקות איכותיות (פרמיום) אבל גרמים לחמרמורת קשה יחסית.

 

לדוגמא: תרגישו פחות שיכרות מגריי גוס יחסית ל וודקות המצוייות (פנלנדיה/אבסולוט/רוסקיי)

דוגמא נוספת, אני רוצה ליראות מישהו שרגיל לשתות 6-7 וודקות רגילות מחזיק מעמד אחרי 2-3 כוסות וודקה פרימיום בשם DANZKA (פרמיום זולה יחסית)

עוד וודקה פרמיום בעלת השפעת שיכרות חזקה הינה סמירנוף בלאק (עולה כ 190~ שח)

 

לא ניתקלתי בוודקת פרמיום שגורמת להנגאובר קשה או בחילות באותו ערב, אבל כמובן שמשלמים עליהם יתר

DANZKA היא היחידה שהיא פחת מ 100 שח לבקבוק, KETEL ONE עולה 120, אחריה PRAVDA ב 150 , סמירנוף בלאק 190 וכול השאר מצפינות ל 300 שח כגון גרייגוס, סטולי-אלית, ואן-גוך, לבל1.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

GSI כול הכבוד על הידע,השכלתי.

פותח השירשור-עם פרפקט מנקים נעליים,שתה חורטיצה,לא יקר ורוב הסיכויים שלא palonaya.:-)

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

חורטיצה, נמירוף, ועוד מספר וודקות אוקראיניות הן יחסית די זולות, אבל טובות.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

אגב היה דיוידי של ג'מרי קלארקסון שהוא אמר שם משהו שאני אישית מאוד מסכים איתו..

הוא הביא שני בקבוקי יין, אחד יקר בצורה משוגעת ואחד פחות או יותר הכי פשוט שניתן למצוא בסופר הממוצע...

והוא אמר דבר כזה, אם אני יקח עכשיו את היין היקר ואגיש אותו לאורחים, מירב הסיכויים שכולם יטעמו אותו יתחילו לקשקש על המרקם הזנבי מערבי שלו וכל הערב יסבוב סביב זה... לעומת זאת אם אני אגיש את היין הזול מירב הסיכויים שהאורחים פשוט ישתו אותו ימשיכו לחייך להנות ולהשתכר.

 

מה שכן בכל אופן אני מסכים זה שישנו הבדל משמעותי בין הוודקות שמזייפים בערמות בארץ (קרי אבסולוט) לבין וודקות פחות נפוצות כמו הגרייגוס - (אגב קניתי לפני כחודשיים בקבוק מהדיוטי פרי בקצת פחות מחצי המחיר שהוא נמכר בארץ(!!)). לי אישית הוודקות המזוייפות גורמות לבחילה כבר מהלגימה הראשונה ואני מעדיף להמנע מהם.

 

אבי.

פורסם
חורטיצה, נמירוף, ועוד מספר וודקות אוקראיניות הן יחסית די זולות, אבל טובות.

 

כבר לא יוצא לי לשתות הרבה וודקה בזמן האחרון.

אבל למיטב זכרוני, לא חורטיצה ולא נימירוף השאירו אותי יום למחרת בלי כאב ראש.

 

מה שכן, אם כבר וודקה אני מעדיף את האבסולוט על פני וודקות אחרות, אפילו יקרות יותר!

 

ולשאלת פותח השרשור -

וודקה איכותית וטובה זו וודקה שתעבור לך בגרון בלי סבל מיותר ולמחרת בבוקר לא תרגיש שום דבר יוצא דופן.

 

מה שנאמר הוא מבלי להתייחס להקאה כתוצאה משתיה ואת ההשפעות כתוצאה מערבוב משקאות.

אדם שבד"כ מקיא משתיית אלכוהול, יקיא גם אם זו תיהיה וודקה ב1000 שקל.

GS300.

פורסם

קודם כול מי שרוצה לקום בבוקר בלי כאבי ראש אז מתי שהוא כבר מחליט להתמסטל שיקח בחשבון לשתות מים והרבה

למה מה שקורה הוא שאנשים שותים ושותים וגם משתינים הרבה והם לא שמים לב לזה שהם מאבדים נוזלים שעושים פ*פ*

אז בבוקר הם קמים הפוכים כי חסר נוזלים

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

מה שכן, אם כבר וודקה אני מעדיף את האבסולוט על פני וודקות אחרות, אפילו יקרות יותר!

.

אני מוכן לשים $$$ שאתה מעדיף אותה בגלל המחיר, כי אין בכלל מה להשוות וודקה רגילה לוודקה פרמיום,

אם יכולת להרשות לעצמך לקנות אחת מאלו שהזכרתי בכל פעם שאתה קונה אבסולוט בטוח היית עושה זאת

 

תופעות לוואי שונות לגמרי בגלל תהליך זיקוק שונה לחלוטין של האלכוהול ומיזוגו עם המיים ומדובר פה על אותו טעם שוודקה משדרת, זה לא כמו ההבדלים בין היינות שמשדרים טעמים שונים

 

זה כמו שאף אחד לא יגיד שהוא מעדיף מיבחינת טעם קולה קריסטל ע'פ קוקה קולה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

"זה כמו שאף אחד לא יגיד שהוא מעדיף מיבחינת טעם קולה קריסטל ע'פ קוקה קולה"

 

 

מכה על חטא, יש משהו בטעם לוואי הזה של קולה קריסטל שעושה לי את זה, גם פפסי

פורסם

טב אז אני אתקן

 

זה כמו לאמר שאתה מעדיף מי ברז ע'פ מיים מינרלים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

שתה עראק!

עושה את העובדה כמו שצריך,אין האנגאובר או כאבי ראש:-)

או שתקנה גרייגוס ותהנה גם אופציה:-D.

וודקה תהיה יותר איכותית ככל שעברה יותר סינונים,תשים לב שבוודקות טובות אין לא טעם ולא ריח זה גם דרך טובה לדעת אם היא איכותית או לא.

כמו ששאר החברים אמרו,וודקה איכותית תחליק לך בגרון ולא "תתקע" לך.

 

בן.

Got To love It

×
×
  • תוכן חדש...