Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אני מפעיל ציוד חקלאי . ולאחרונה אני נתקל בתופעה ששוטרים עוצרים את המפעילים שלנו שעובדים על הטרקטורים הגדולים ( אלה עם המספר השחור) לביקורת וטוענים שעם רישיון טרקטור רגיל אין אפשרות לנהוג כלי בעל לוחית זיהוי שחורה או ללא לוחית כלל כגון מקצרה קומביין או טרקטור משא גדול ללא היתר מסוים שאותו הם בעצמם לא יודעים איך משיגים.

השאלה שלי איך אני מסדר את העיניין הזה ואיפה. כבר נמאס לנו להתעכב בדרכים בגלל שוטרים שטוענים שהרשיון שלנו לא מתאים תודה לעונים..

[החתימה הוסרה כיוון שלא עמדה בכללי הפורום. אנא קרא את הכללים.]

פורסם

היום רושמים בכל רשיון רכב ובכל רישיון נהיגה את הדרגות הנדרשות זה מול זה.

אם מדובר במכונה ניידת, גם היא דורשת רישיון נהיגה בהתאמה, וגם תעודת ביטוח.

בתנאים מסויימים, מכונה ניידת פטורה מרישום ורישיון רכב במשרד התחבורה, אבל חייבת ברישום לפי חוק רישום ציוד הנדסי. המספר השחור הוא מספר שניתן לפי חוק רישום ציוד הנדסי.

אל תשאירו את התחום הזה לוט בערפל - יש כאן גם ענין עם רישיון נהיגה, גם ענין עם רישום ציוד הנדסי, גם "טסט" שאינו במכון טסטים אלא תעודה ממוסך מתאים, גם ביטוח חובה, וגם הגדרת אזורים תפעוליים. אם חלילה תקרה תאונה, תמצאו עצמכם מסובכים מבלי לדעת מה הייתם צריכים שיכסת"ח אותכם ומה לא. פנו לאיש מקצוע שיעשה לכם סדר בענין.

 

קרא את פס"ד הרצ"ב, ממנו תלמד עד כמה השילוב הזה הוא פתח להתחמקויות כמו פתח לנפילות.

http://www.courts.co.il/SR/mechozi/m02002184-361.htm

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

מכונה ניידת לא נחשב כטרקטור.

על מנת לנהוג במכונה ניידת יש צורך ברישיון נהיגה לדרגה b כלומר רכב פרטי ומסחרי עד 3.5 טון.

 

עכשיו הבט ברישיון הרכב וראה איזה סוג כלי רכב זה.

טרקטור, מכונה ניידת, רכב עבודה, מסחרי...

 

ירון מאיר

פורסם

לא בטוח שיש לכלים האלה רישיון רכב של משרד התחבורה

 

מאיר,

יש דגמים של טרקטור אופני שנחשבים מכונה ניידת.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

מאיר,

יש דגמים של טרקטור אופני שנחשבים מכונה ניידת.

.

 

לא הבנתי את מה שרשמת,

זה בדיוק כמו שאני אכתוב " יש צבע ירוק שנחשב לכתום"!

 

טרקטור זה טרקטור

ומכונה ניידת זה מכונה ניידת.

ישנו סוג של כלי שנקרא "שופל" ( shufel) הוא נראה בגודלו כמו טרקטור , אבל כדי לנהוג עליו יש צורך ברישיון נהיגה למכונה ניידת.

 

ירון מאיר

פורסם

מאיר,

לא חשוב איך אני ואתה קוראים לכלים שונים, חשוב איך המחוקק מגדיר אותם.

המחוקק מגדיר בשמות של "בית-מרקחת" ולצורך הענין אלה הם השמות הרשמיים לאותם כלים.

 

עוד כמה חידודים בהגדרות:

http://www.tamas.gov.il/NR/exeres/61576AD5-A30C-4CF7-A188-62E52B0B3BF8.htm

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...