Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

opel-club-il.gif

 

 

 

מפגש אופל הצפוני החל למעשה בדרום הארץ, כאשר חברי המועדון הדרומיים נפגשו והחלו בנסיעה מנהלתית אל נקודת המפגש במרכז הארץ, אצטדיון רמת גן.

 

כעבור כשעה הגענו לאצטדיון, שם חיכו לנו חברי המועדון, מוכרים וחדשים, עם רכבים מדהימים כגון ה"נמרה" הכתומה, קליברה מהבודדות בארץ וגם וקטרה מיוחדת מאוד.

 

השיירה הלכה וגדלה, כאשר היעד הבא הוא מבצר עתלית. הנסיעה על כביש החוף עברה בסדר מופתי ובכיף גדול.

הגענו למבצר ונפגשנו עם החברים הצפוניים, לאחר כשעה יצאנו בשיירה ענקית לעבר קארטינג חיפה דרך כבישים מפותלים ונופים מדהימים ביופיים.

 

התחנה הבאה: קארטינג אלפא בחיפה, ישבנו על שתיה וכיבוד ונכנסנו להראות את כישורי הנהיגה המדהימים שלנו. :lol:

זהו, היה מפגש מעולה, עד הפעם הבאה.

 

 

HPIM2539.jpg

 

DSCF1402.jpg

 

DSCF1397.jpg

 

DSCF1398.jpg

 

DSCF14042.jpg

 

DSCF1411.jpg

 

DSCF1412.jpg

 

DSCF1413.jpg

 

DSCF1419.jpg

 

DSCF1420.jpg

 

DSCF1421.jpg

 

DSCF1423.jpg

 

DSCF1424.jpg

 

DSCF1427.jpg

 

DSCF1430.jpg

 

DSCF1439.jpg

 

DSCF1442.jpg

 

DSCF1444.jpg

 

DSCF1457.jpg

 

DSCF1459.jpg

 

DSCF1460.jpg

 

DSCF1464.jpg

 

DSCF1471.jpg

 

DSCF1477.jpg

 

DSCF1481.jpg

 

DSCF1483.jpg

 

DSCF1484.jpg

 

DSCF1489.jpg

 

DSCF1493.jpg

 

DSCF1495.jpg

 

DSCF1498.jpg

 

DSCF1499.jpg

 

DSCF1500.jpg

 

DSCF1501.jpg

 

DSCF1503.jpg

 

DSCF1505.jpg

 

DSCF1506.jpg

 

DSCF1510.jpg

פורסם

DSCF1513.jpg

 

DSCF1518-1.jpg

 

DSCF1524.jpg

 

DSCF1533.jpg

 

DSCF1534.jpg

 

DSCF1541.jpg

 

DSCF1543.jpg

 

DSCF1545.jpg

 

DSCF1550.jpg

 

DSCF1518.jpg

 

HPIM2544.jpg

 

HPIM2547.jpg

 

HPIM2557.jpg

 

HPIM2566.jpg

 

HPIM2571.jpg

 

HPIM2572.jpg

 

HPIM2586.jpg

 

HPIM2590.jpg

 

HPIM2593.jpg

 

HPIM2595e.jpg

 

HPIM2599.jpg

 

HPIM2611.jpg

 

HPIM2539.jpg

 

HPIM2550.jpg

 

HPIM2551.jpg

 

HPIM2569.jpg

 

HPIM2581.jpg

 

HPIM2601.jpg

 

HPIM2605.jpg

 

HPIM2615.jpg

 

"לא מה פתאום, אופלים זה רכבים רגישים".

 

HPIM2616.jpg

 

HPIM2555.jpg

 

HPIM2559.jpg

 

HPIM2602.jpg

 

HPIM2613.jpg

 

HPIM2619.jpg

 

HPIM2623.jpg

 

HPIM2627.jpg

 

HPIM2644.jpg

 

DSCF1390.jpg

פורסם

מפגש נחמד, נראה שנהנתם.

שאלה לא קשורה אגב - עם איזו מצלמה צולמו התמונות? הצבעים נורא יפים. או שאלו אחרי עריכה?

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

אמנם היו כמה משופרות מכאנית אך רובן הגדול סטנדרטיות.

חבל שלא הגעת, כל בעל אופל מוזמן, לא משנה דגם או שנתון. :wink:

פורסם

בתור חובב צילום אני יכול להגיד לך שהתמונות ייצאו לא רע....

 

יישר כוח!:-D

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם

היה מפגש מעולה, כמו כל מפגש של אופל. ישר כח למארגנים ולכל מי שתרם מזמנו והגיע.

אני אעלה תמונות מהקארטינג מאוחר יותר.

 

סחתיין על המפגש

לא ידעתי שיש בארץ כל כך הרבה טיגרות...

 

נמכרו במרוצת השנים כ-350 טיגרות, נותרו על הכביש פחות מ-150.

פורסם

אחלה תמונות

 

אכן נראים רכבים משופרים

 

הם משופרים רק חיצוני או גם פנימי?

 

כי לפי מה שאני יודע בארץ לא ממש נותנים יד לדבר ( שיפור )

"עדיף לאבד רגע מהחיים,מאשר את החיים ברגע" :scatter:

פורסם

אחלה מפגש !

 

אפשר יותר פרטים על הוקטרה האדומה ?

 

חבל שאין יותר מה אסטרה 2.2 החביבה.

 

וגם חבל שהיבואן מזניח את הנושא הזה.

 

האם נמכרו כמה אסטרות 2.0 טורבו מהצורה החדשה בארץ ?

×
×
  • תוכן חדש...