Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הצלחתי להעלות אז אני ארשום...

 

מנוע: רעשים במנוע+מגלגלות ואביזרים,צריך שמן ולחץ עוקה מבלאי,נזילת שמן קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים,

תושבות מנוע פגומות ,מעיכות אגן השמן ,מעבה מזגן פגום+סמני דליפות.

 

 

סרן קדמי ומערכת היגוי חופש במערכת היגוי ,רטיבות /נזילות שמן מערכת הידראולית ,לתקן זווית היגוי ,זווית

ציר אחורי פגומה

 

שילדה ומרכב

ליקוים בעל משמעות נמוכה:

תיקונים במרכב ,תיקוני פח וצבע בגוף הרכב ,הוחלפו חלקי מרכב ,מעיכות בקורות תחתית,כיפופים בפח חזית ,

כיפוף בפגוש קדמי /אחורי פגושים פגומים ,גריל קידמי פגום ,פגיעות פח ופגמים צבע ,הוחלפה שמשה בדלת הקדמית ,גומיות לדלתות ולחלונות פגומות

 

 

מערכת בלמים (ללא פירוק גלגלים)

נזילה במאשבת ויסות לפרק גלגלים לבדיקה

 

מערכת תאורה (כולל מצבר) תאריך מצבר 10.2005

 

 

העברת כוח מצמד מפריד גבוה מבלאי רעש מתיבת הילוכים חריקות בשילוב ההילוכים ,חופשים במנגוני הילוכים ,נזילות שמן ממערכת הנעה ,רעש מסבי גלגלים.

 

מחוונים מערכת גריות אויר לקויה /ביקורת דולקת

 

 

 

 

איך הבדיקה?שווה לשלם מחירון ?

פורסם

מה אני אמור לעשות ?

כמה להוריד ?

צריך שתעזרו לי מה לעשות !

האם שווה לקנות את הרכב הנ"ל או להמשיך לחפש משהו אחר ?

האוטו עבר 133 ק"מ יד 2 .

פורסם

זה רכב שיישור קו שלו יעלה כ-5-7K לפחות. אם הוא מוריד לך 10K מתחת למחירון, לפי דעתי אפשר לשקול גם רכב הזה.

 

ניראה שאת כל הקילומטרז' הוא עשה בעיר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תראה, הרכב עבר תאונה חזיתית לא קלה, אז קח את ההנתון הזה בחשבון.

אני לא יודע בדיוק כמה הוצאות יהיו על הרכב, אבל הם יהיו בסדר גודל לא קטן.

אני חושב, שכדי לקחת את הדו"ח למוסך ולקבל הצעת מחיר.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם
תראה, הרכב עבר תאונה חזיתית לא קלה, אז קח את ההנתון הזה בחשבון.

אני לא יודע בדיוק כמה הוצאות יהיו על הרכב, אבל הם יהיו בסדר גודל לא קטן.

אני חושב, שכדי לקחת את הדו"ח למוסך ולקבל הצעת מחיר.

 

 

מה זה פגיעה לא קלה ?

פגיעה קשה??

איך אתה נותן חוות דעת בלי להבין ועל נתונים יבשים

 

גם אם האוטו על על מדרכה מלמטה ויש שיפשופים כותבים את הדברים הנ"ל

זה לא אוטו חדש , יש הרבה כסת"ח

אם אתה לא מבין ולא יודע אתה לא חייב להגיב

חוסר ידע מטעה כאן אנשים שלא מבינים .

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .

פורסם
תראה, הרכב עבר תאונה חזיתית לא קלה, אז קח את ההנתון הזה בחשבון.

אני לא יודע בדיוק כמה הוצאות יהיו על הרכב, אבל הם יהיו בסדר גודל לא קטן.

אני חושב, שכדי לקחת את הדו"ח למוסך ולקבל הצעת מחיר.

 

איך אתה כל כך בטוח ?!

לא בטוח אפילו שהייתה תאונה יכול להיות שסתם עלה על מדרכה , אם הייתה "תאונה לא קלה" היו ליקווים בעלי משמעות גבוהה (ועוד מקדימה !!!).

אבל עדיין לדעתי לא שווה בגלל הבעיות האחרות (יישור קו יקר מאוד כניראה)

יצאתי עמבה

×
×
  • תוכן חדש...