Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה....בקרוב כנראה שאקבל רכב מהעבודה.ליסינג מלא,כנראה רכב רמה 2(מאזדה 3,פורוד פוקוס,טויוטה קורולה ואחיותיהן.....) רציתי לדעת האם ניתן להזמין רכב (כמובן שדרושה הסכמת חברת הליסינג) כמו GTIגולף ,A3 T או מיאטה למשל ולשלם את ההפרש החודשי בין הרכבים .... יש כאן מישהו שהתנסה בדבר שכזה?קשה להפרד מההנאה שמספקת GTI.......

מישהו מכיר/יודע מהן העלויות של רכבים כאלו בליסינג ללא קשר להפרשים וכו'?

תודה לעונים

פורסם

זה תלוי בחברת ליסינג איתה עובדת החברה שלך.

יש חברות ליסינג שמציעות את כל הרכבים שיש בשוק, העיקר תשלם ויש כאלה שקונות רק את הרכבים הפופולריים בליסינג.

 

בנוסף לכך, בחלק מחברות הייטק יש פוליטיקות של דרגות - למשל עובד לא יכול לקחת רכב מקבוצה גבוהה יותר מאשר של המנהל שלו.

 

אם כל התנאים מתקיימים, המחיר בדר"כ הוא ליניארי כפונקציה של מחיר.

למשל - אם רכב מקבוצה 2 שעולה 111 אלף ש"ח עולה בליסינג 3000 ש"ח לחודש, מחיר של רכב מקבוצה 4 שעולה 147 אלף ש"ח יעלה בסביבות 4000 ש"ח.

 

במקרה שלך, A3T שעולה 228 אלף ש"ח (אם אני לא טועה) תעלה לך בסביבות 6000 ש"ח לחודש.

פורסם

גולף GTI יעלה לך סדר גודל של 6500 ש"ח בחודש.

במקרה יצא לי לבדוק את זה, ובתכלס זה לא שווה את זה.

 

לפי חישוב שערכתי, לתחזק GTI MK4 + דלק יעלה לך בקירוב (אם הנסועה שלך ממוצעת - נניח 40-50 ק"מ ביום) כמו רכב מקבוצה 2.

 

אם אתה רוצה MK5 אז זה כבר סיפור אחר... לדעתי לא שווה לשלם כזה סכום בחודש .

 

אתה יכול לשאול משתמש בשם PAVI בפורום, שהיתה לו GTI MK5 מליסינג. וגם לבצע חיפוש על שרשור שהוא פרסם בדיוק בנושא הזה.

הבחור התאכזב מאוד מרמת התחזוקה הפושעת של הרכב ע"י חברת הליסינג ובסופו של דבר החליט שזה לא שווה את הסכום, מכר וקנה רכב באופן פרטי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

7500 לחודש לגולף GTI MK5, תשלום קנס של 6 חודשים גם אם החזרת את הרכב בחודש ה35 (חודש לפני תום החוזה). תתרחק מליסינג למכוניות כאלו כמו מאש, התחזוקה ירודה.

מיאטה, אגב, 5500. זה בכלל בזבוז טוטאלי מאחר והמיאטה לא מאבדת ערך כמו הגולף, עולה אותו הדבר לבטח ולוקחת 15-20 אחוז פחות דלק, במקרה הרע. ולך תשכנע חברת ליסינג לתקן לך את הגג שחתכו...

 

אם בכל זאת אתה מחליט כן לקחת - הייתי בוחר בין האוקטביה RS, מגאן ספורט וקליאו ספורט, כולן קבוצה 5.

 

אם אתה ברמת שכר שמספיקה לתעלולים כאלו (איזור ה30K לחודש ברוטו ומעלה), והחברה מוכנה לעשות זאת, אולי - רק אולי - כדאי לך לעבור לעבוד מולה בתור עצמאי או חברה בע"מ. כך תוכל לקנות את הרכב מכספך ועדיין לקבל עליו החזר הוצאות מהחברה. תתייעץ עם רואה חשבון.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

כן,אבל אם אתה מקבל רכב רמה 2 מהעבודה, ונניח מוסיף מכספך כל חודש 2000 שח(לא יודע בכלל אם מבחינה פורצודרלית זה אפשרי וזה מה שאני שואל),אז רמת התחזוקה לא ממש מהווה פקטור.....כי האוטו לא בבעלותך (מה שלא היה עם PAVI אאל"ט).

פורסם

נכון ,טעיתי. מעל 7000 ש"ח.

 

כן,אבל אם אתה מקבל רכב רמה 2 מהעבודה, ונניח מוסיף מכספך כל חודש 2000 שח(לא יודע בכלל אם מבחינה פורצודרלית זה אפשרי וזה מה שאני שואל),אז רמת התחזוקה לא ממש מהווה פקטור.....כי האוטו לא בבעלותך (מה שלא היה עם PAVI אאל"ט).

 

שמע, אתה מסתכל על הדברים לא נכון.

צריך להסתכל על היבט התחזוקה כפקטור להנאה שלך מהרכב, ויותר חשוב מכך : לבטיחותו של הרכב והנוסעים בו.

ברקסים סיניים, צמיגים סוג ז', הם רק קצה הקרחון.

 

אתה מסתכל על היבט התחזוקה כפקטור לירידת ערך הרכב או לסחירות שלו, שזה לא באמת מה שמעניין...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

כשאתה משלם כלכך הרבה כסף על אוטו מיוחד, אתה לא רוצה שהוא יראה, או יסע, כמו פח זבל.

זה שהאוטו לא שלך לא ממש משנה כאן, אתה משלם עליו, והרבה.

 

ברגע שאתה שם 7500 ש"ח לחודש והאוטו שלך נהפך לנכה בגלל צמיגי "שוואנג-הו", אתה לא מרוצה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

רמת תחזוקה משנה הרבה כשיקחו אותו לטיפול ויחזירו אותו םע ג'נאטים שרוטים, צמיגי צ'יפופו, ורפידות אום קולתום במערכת הבלימה.

 

אחרי שנה הוא ייסע, ירגיש, ייראה, ויאחוז את הכביש, בדיוק כמו גולף 1.6 של השכנה שלך, וזה במקרה הטוב.

 

ליסינג קונים בשביל אוטו שבאמת לא איכפת לך ממנו, מנהלתי. בכל אופצייה אחרת - עדיף לקנות רכב בצורה פרטית.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

×
×
  • תוכן חדש...