Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת שלא הבנתי עד הסוף את עניין השנתון מ-1 לאפריל.

הבנתי שאין יותר שנת דגם שמתחלפת ב-1 באפריל וזה אומר שרכב שאני אמור לקבל היום, עדיין יהיה מודל 2008.

אבל...

היה סיפור עם רכבים "שנשארו" אצל היבואנים... רכבים שהם נאלצו למכור בזול אחרת יהפכו ליד שניה?!

השאלה שלי, אם מישהו מבין בזה:

- האם יתכן שרכב שאקבל היום, הוא רכב מרכבים "שנשארו" ולא אדע על כך?!

ובכלל, אם ניתן יהיה להסביר איך נוצר מצב "שנשארו" רכבים, ולא פשוט ימסרו ביום שימסרו והתאריך יחשב אותו תאריך?!

פורסם

רכבים שעמדו בחניונים של היבואנים וחיכו לקונים המאושרים שלהם עד הראשון לאפריל נרשמו על שם היבואן, והיבואן חויב לשלם את כל המיסים ולשחרר את הרכב

מכיוון שהם נרשמו על שם היבואן ונכנסו לישראל הרכבים יימכרו כיד שנייה (ז"א שבסעיף בעלים קודמים ברשיון יהיה כתוב 01 ולא 00 כמו ברכב חדש)

 

אני מניח שזה עונה על השאלות שלך, אם תראה ברשיון של הרכב בעלים קודמים 00 אז הוא חדש לגמרי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

גם אם יהיה כתוב 01 זה לא אומר שזה ישן זה פשוט ישב שם בסוכנות מליפני יותר מחודש

 

לא ניראה לי שזה משנה שתי הרכבים יהיו חדשים באותה מידה

פורסם

עדיין לא ברור לי:

אם לא משתנה השנת דגם, למה נשארים רכבים? למה לא מוכרים כרגיל?

וגם ברור שלא יתנו לי רכב עם 01. השאלה אם יכולים "לעבוד עלי" ולתת לי 00 שהוא למעשה רכב ש"נשאר".

פורסם

יכולים לתת לך רכב שעמד עד שנה אם אני לא טועה,

 

מעל שנה (או 10 חודשים,לא זוכר בדיוק) חייבים לרשום כיד שנייה.

STI 2004

 

 

פורסם

מדובר על 12 חודשים מיום יצור המכונית.

אם המכונית יוצרה במאי 2007 ותימכר היום - היא תחשב כחדשה עם יד 00.

באפריל 2008 המכוניות נרשמו על-שם היבואן ולפיכך היא כבר יד 01 (חדשה עם 0 ק"מ ואחריות).

אם המכונית תמכר במאי 2008, הקונה יהיה יד 02.

 

בכל מקרה - אין יותר שנת מודל, יש תאריך עליה לכביש.

בעבר מכונית שיוצרה במאי 2007, כבר נחשבה מודל 2008. נכון לעכשיו מכונית שיוצרה בדצמבר 2007 ותעלה לכביש בננובמבר 2008 ירשם ברשיונה שהיא עלתה לכביש ב-11/2008. היא לא מודל 2007, לא מודל 2008, היא עלתה לכביש ב-11/2008, זה כל מה שתדע עליה. (ואם ממש תרצה, לפי מס' שילדה תדעה מתי יוצרה).

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

היבואנים הגיעו להבנה עם משרד האוצר והתחבורה כך שהם לא צריכים לשחרר את כל המכוניות מהמכס ולרשום אותן על שמם, כי זה היה מוביל אותם להוצאות של מיליוני שקלים, אלא רכב שהיה במחסני הערובה והיה אמור לצאת לדרך לפני ה1.4 ירשם כאילו עלה לכביש ב1.4.2008 לא משנה מתי יצא ממחסן הערובה של היבואן.



פורסם

kitt,

 

ידוע לי שהיו בקשות יבואנים בענין זה, מהיכן המידע שאכן כך סוכם?

ואלי סוכם כך רק כהוראת מעבר לשנה זאת ?

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

תבדוק מה רשום ברישיון הרכב.

 

אם אתם מקבלים רשיון רכב על שמכם ובשורה של בעלים קודמים רשום 00 - אתם יד ראשונה.

אם רשום בעלים קודמים 01 - אתם יד שניה.

 

בדוק גם תאריך עליה לכביש. אם דברי kitt נכונים - תאריך העליה לכביש יהיה רשום כ-01/04/2008.

 

מעבר לזה - היבואן לא עושה תרגילים - הוא כותב לך הכל בחוזה, שחור על גבי לבן באותיות שגודלן המזערי מוגדר בחוק. אם כתוב לך משהו בחוזה לגבי זה שידוע לך שהרכב עלה לכביש ב-01/04/2008, זה מה שחתמתם, עבור זה שילמתם, וזה מה שתקבלו.

יכול להיות שליבואן שלך לא נותרו רכבים "ישנים" ולכן גם אין לא כל סיבה להציע לך משהו כזה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...