Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם...

אני במילואים כבר שבועיים וחצי, ונשארו עוד שבועיים.

אז אולי אני לא יענה אבל חשוב לי לדעת האם ניתן להחליף ממנוע אטמוספרי למנוע טורבו מבחינת רישוי ורישום כחוק.

 

אנא, רק תגובות רציניות מיודעי דבר...

פורסם

ראה כאן

"1985 Began a new era for the GL Wagon's. They came in GL, DL, & GL10 Models. They were later renamed the "Loyale" in 1990. GL10 Models came with Turbo, FullTime 4WD and 4wheel disc brakes although there were some offered as 2WD w/ pushbutton 4WD. They are reffered to as the "L-Series" in Australia. There was also a touring wagon available with a raised roof.

US: GL, GL10, DL & Loyale

Australia: GL, DL & L-Series."

המקור כאן:

http://www.subaru4wd.net/models2.html

 

ההבדל היחידי הוא דיפנציאל מוגבל החלקה (אחורי) ובלמי דיסק.

פורסם

לפי דעתי האישית, כדאי כבר יותר ליבא יבוא אישי מאוסטרליה ליאונה 1.8 טורבו במקור(ולווא דווקא אחת מהמשופרות) ויהיו פחות בעיות (אם בכלל) מבחינת אמינות ותאימות מאשר להחליף ממנוע 1.8 רגיל לטורבו. לפי דעתי זה יפעיל עומסים רבים מידי על חלקי המכונית והמכלולים ולא בטוח שיוכלו לעמוד בזה, למשל ציריות וכדומה....

מועדון סובארו שטח ופנאי - www.subaru4x4.com

פורסם

ומעבר לכך לא ניתן לייבא רכב שגילו פחות מ-30 שנה...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...