Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רנו משדרגת את הכיסוי מנוע שלה (בעצם מעתיקה מקבוצת רד בול )

כיסוי בצורת כריש שתורם לזרימת אוויר טובה יותר לכנף האחורית , ויותר יציבות בבלימות .

 

זהו בעצם רק אחד מהשינויים האירודינאמיים שרנו בוחנת השבוע

 

ביום רביעי פרננדו אלונסו קבע את הזמן המהיר ביותר על צמיגי סליקס שהקבוצות בוחנות לשנה הבאה

(כמעט שנייה מהיר יותר ממכאל שומכאר )

 

1. Fernando Alonso, Renault, 1:18.483

2. Michael Schumacher, Ferrari, 1:19.323

3. Adrian Sutil, Force India, 1:19.424

4. Robert Kubica, BMW Sauber, 1:19.785

5. Nico Rosberg, Williams, 1:19.841

6. Rubens Barrichello, Honda, 1:19.920

7. Lewis Hamilton, McLaren, 1:20.591

8. Sebastien Bourdais, Toro Rosso, 1:20.715

9. Mark Webber, Red Bull, 1:20.849

10. Jarno Trulli, Toyota, 1:20.867

 

המירוץ בספרד אמור להיות מעניין ביותר :idea:

deh0815ap09.jpg

deh0816ap93.jpg

deh0815ap67.jpg

deh0814ap70.jpg

פורסם

סבלנות של אלונסו + סבלנות של אוהדיו (אני למשל) תשתלם כנראה. השאלה כמה זמן נצטרך להיות סבלניים ?

לא חייב שיזכה באליפות אבל לפחות שיתחיל "לשחק במגרש של הגדולים" ולא להתעסק בקרבות חזית 2.

Veni Vidi Vici

פורסם

ברכותיי, מצאנו את כונס האוויר המכוער ביותר מאז "כנפון-הכונס" של מקלארן ב-95'.

 

כאמור, רד בול כבר השתמשו בכונס אוויר דומה.

 

ליאור, יכול להיות שאני אטעה, אבל, איך אומרים בלעז': DON'T HOLD YOUR BREATH. העונה הזאת, מבחינת רנו, כבר אבודה והכי טוב שהם יכולים לקוות לו זה פודיום ממוזל.

בכדי שתהיה לנו עונה תחרותית כמה שאפשר, אני מקווה שאני טועה.

 

 

חג פסח שמח וכשר,

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

לפי דעתי עוד מוקדם מדי להכריז שהעונה של רנו אבודה , אני מעריך ומקווה שאם השינויים שנעשים עכשיו ויעשו במירוצים

הקרובים יהיה שינוי משמעותי וזוג הרנו יהפכו לתחרותיים יותר .

 

כמובן שהם לא היחידים שעושים שינויים , בגלל זה קצת סבלנות והכל יתבהר במירוצים הקרובים

 

 

 

חג פסח שמח

רוסלן .

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
ברכותיי, מצאנו את כונס האוויר המכוער ביותר מאז "כנפון-הכונס" של מקלארן ב-95'.

 

כאמור, רד בול כבר השתמשו בכונס אוויר דומה.

 

ליאור, יכול להיות שאני אטעה, אבל, איך אומרים בלעז': DON'T HOLD YOUR BREATH. העונה הזאת, מבחינת רנו, כבר אבודה והכי טוב שהם יכולים לקוות לו זה פודיום ממוזל.

בכדי שתהיה לנו עונה תחרותית כמה שאפשר, אני מקווה שאני טועה.

 

 

חג פסח שמח וכשר,

יגאל.

 

מישהו מיהר להגיד שהעונה של רנו אבודה ??? :wink:

האם אתה עדיין חושב כך ?

פורסם

רק אחרי המירוץ מחר נדע אבל מה שבטוח הוא שאסור להספיד אף קבוצה עדיין. אני באמת מקווה שאלו באמת השינויים ולא אסטרטגיית דלק.

Veni Vidi Vici

×
×
  • תוכן חדש...