Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

יש לי סיאט איביזה ידנית מודל 94 (הדגם שדומה לגולף). בטעות ניתקתי את החוטים שמחברים את מפסקי המזגן למדחס ולשאר המערכת.

 

במוסך שתיקן לי את המזגן, לא ידעו איך לחבר מחדש את החוטים למפסקים (יש שם כ 8 חוטים שונים), והוא רק חיבר לי את המדחס כך שהמזגן יקרר, אבל לא בעוצמה המקסימלית ונורת הביקורת שלו לא עובדות.

 

אשמח אם מישהו יוכל להנחות אותי כיצד מחווטים או להפנות לחשמלאי רכב / מוסך, באיזור ר"ג, שמכיר את חיווטי המזגן בלוח הבקרה.

 

המזגן הותקן ע"י אלכס אורגינל ולא מזגן מקורי של סיאט.

 

תודה וחג שמח

יוני

פורסם

תאם מראש וגש אל חשמלאי רכב ומזגניסט שהוא גם סוכנות של מזגני "אלכס אוריגינל" ויש לו את כל השרטוטים של מזגניהם:

"אור עד קור" שברח' גלגלי הפלדה 5 א.ת הרצליה פיתוח, טל' 09-9584088 או 09-9546665 או 09-9589355

או 052-2753398 ובקש את עזרא.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

תודה.

 

האמת שפניתי לחברת "אלכס אורגינל" בנתניה. ענו לא שצורה מאוד לא נחמדה (טון הדיבור). הפנו אותי למוסך מסויים בנתניה.

 

ביקשתי מבעל הבית אם הוא יוכל לשלוח לי תרשים או הסבר איך לחווט, אבל הוא אמר שאין לו וצריך להגיע למוסך.

×
×
  • תוכן חדש...