Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מזמן מחפש רכב בעל לפחות שמונה מקומות עם גיר אוטומטי למשפחה ברוכה ילדים ובתקציב מסביב 50K - 60K. קשה למצוא אמינים (בלי בעיות גיר או מנוע) ולא ישן מדי או אוכל דלק אשמח לקבל רעיונות.

פורסם

למעשה אתה צריך מיניבוס. טרנספורטר הוא מעולה, אבל רובם שחוטים עם 700K ק:מ כי שימשו להסעות וכד'.

ויטו לא נחשב מבין האמינים וגם קופצני למדי.

 

לפי דעתי יש דגמים של טויוטה פרויה (רכב די ותיק) עם 8 מושבים. רכבים כאלה בד"כ שימשו משפחות גדולות, כי מצויידות במנוע בנזין. בתקציב שלך פרויה שנת 94 ועוד ישאר קצת עודף. ראיתי גם פרויה שנת 97 ב-54K ביד 2.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
למעשה אתה צריך מיניבוס. טרנספורטר הוא מעולה, אבל רובם שחוטים עם 700K ק:מ כי שימשו להסעות וכד'.

ויטו לא נחשב מבין האמינים וגם קופצני למדי.

 

לפי דעתי יש דגמים של טויוטה פרויה (רכב די ותיק) עם 8 מושבים. רכבים כאלה בד"כ שימשו משפחות גדולות, כי מצויידות במנוע בנזין. בתקציב שלך פרויה שנת 94 ועוד ישאר קצת עודף. ראיתי גם פרויה שנת 97 ב-54K ביד 2.

פריויה ? (PRIVIA) ?

אם כן, היה לי, שנת 94, ואו כמה שאני מתגעגע אליו, קודם כל הוא בהחלט אוכל דלק, אני לא ישקר, והוא לא נוח לנסיעות ארוכות כמו מירושלים למטולה, אך תבינו, בעיר זה ה-רכב, אני כל כך מתגעגע אליו, בא לי לבכות :cry:

ויש שם רק 7 מושבים :shock:

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

בדקתי בפרוספט רשמי, רשום שיש אופצייה ל-8 מקומות.

 

מבחינת מנוע, מדובר על מנוע בנזין 2400 סמ"ק ולא צויין בפרוספקט מה התצרוכת. אני מאמין שהאוטו אוכל כ-1 ל-7.

 

ד"א, פרויה = PREVIA.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
בדקתי בפרוספט רשמי, רשום שיש אופצייה ל-8 מקומות.

 

מבחינת מנוע, מדובר על מנוע בנזין 2400 סמ"ק ולא צויין בפרוספקט מה התצרוכת. אני מאמין שהאוטו אוכל כ-1 ל-7.

 

ד"א, פרויה = PREVIA.

אוכל יותר, ע"פ כמה שזכור לי, בנסיעה מנצרת עילית לחיפה היה גומר קצת יותר מרבע-טנק, שזה המון (50 דקות נסיעה)

אופציה ל8 מקומות ? אצלי לפחות היו 7 עם מקום די מכובד למטען, זה הלך : 2 מקדימה, 2 באמצע ועוד 3 מאחורה.

ונכון, פרויה צדקת, אני רגיל לקרוא לה פריויה :-P

שאלתי את חבר שלי, יש לו כזאת, היא אוכלת בין 1 ל-5 ובנסיעה עירונית אפילו 1 ל-4 \ 1 ל-3

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

בוקר טוב

H1 "אוכל" המון סולר באיזור 5-1/6 והאחזקה יחסית יקרה (טיפולים וחלפים) הפרוויה אמינה מאד 400K( בלי שום בעיות) טיפול בגיר זה סיפור יקר (גיר עולה באזור ה+10K)ויש פרוויה 8 מקומות, חלופה נוספת היא ההונדה שאטל קצת יותר רגישה לטיפולים מסודרים, אבל אוטו מעולה וגם היונדאי טארג'ט שגם הוא לא רע בכלל.

בהצלחה

פורסם

,תודה, על התגובות

 

יש המלצה חוץ מהפריויה הוא מאד נדיר למצא אחד עם 8 מקומות ואחרי שנת 94

 

מה אם הסאפרי? או טרנספורטור?או הייס? או ויטו? יש מישהו שמשתמש באחד מהרכבים הנ"ל שיכול לספר איך הם כרכב משפחתי?

פורסם
מה אם הסאפרי? או טרנספורטור?או הייס? או ויטו? יש מישהו שמשתמש באחד מהרכבים הנ"ל שיכול לספר איך הם כרכב משפחתי?

 

בקשר לטרנספורטר וויטו - התיחסתי. ספארי מנוע אמריקאי 4.3 בנזין, יש לו תאבון קצת יותר מידי בריא.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

הייס - אם תמצא משהו אם פחות מ400K תהיה מבסוט רכב אמין מאוד אבל נדיר למצוא אחד לא שחוט מבחינת נוחות הנסיעה הוא קצת "טנדר" מידי.ספארי 1/4.5 בדלק בממוצע וגם נוחות נסיעה גרועה במושב האחורי, ויטו אוטומטית לא ממולץ בדגמים הראשונים הרבה בעיות יקרות לתיקון! והאמינות לא משהו.

×
×
  • תוכן חדש...