Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יום שישי יצאתי לאשדוד והחלטתי לקפוץ למסלול שיש שם.

לאחר כמה סיבובים במסלול החנתי את האוטו בחולות שם, כשהתחלתי לנסוע ברוורס עליתי עם הגלגל האחורי על צמיג של טרקטור שנימצא שם והגלגלים היתחפרו עמוק בתוך החול(יצא שהגלגלים באויר מכיוון שכל האוטו נישען על החצאית הקדמית של האוטו ואי אפשר להזיז בכלל את האוטו). לאחר שעה של ניסיונות שלי ושתי חברים שלי שעזרו לי לא הצלחנו. לאחר מכן הגיעו כמה חברה טובים הגיעו למסלול וביקשנו מהם עזרה והם בלי שום בעיה ישר הסכימו ועזרו לנו (חסר אנשים כאלה בארץ), עם העזרה שלהם וכולנו ביחד הצלחנו להוציא את האוטו משם. לא הספקתי להגיד אפילו תודה והם נסעו. אם אתם רשומים בפורום פה אז באמת תודה לכם, ללא העזרה שלכם לא היינו מוציאים את האוטו משם ללא גרר.

 

 

 

 

נ.ב יש מצב נזק כלשהו לאוטו חוץ החצאית הקדמית?

פורסם

כשאני מרגיש שהרכב לא יוצא משקיעה ורק מתחיל להתחפר, אני לא ממשיך בנסיונות לפני ש-

קודם כל מנמיך את ערימת העפר שנוצרה ליד הגלגלים עם תחילת ההתחפרות. (בידיים ובעזרת פח האשפה של הרכב).

בגלל שלא ניסיתי יותר מידי לצאת, ההתחפרות היא קלה מאוד.

אח"כ מוציא את השטיחים מהרכב ושם קצת קצת מתחת לכל גלגל כשרוב השטיח בעצם יהיה לכיוון היציאה.

אח"כ חוזר לרכב ויוצא הפוך ממה שנכנסתי. אם נסעתי קדימה ושקעתי - נוסע לאחור.

 

עמד במבחנים מעשיים בכל פעם ששקעתי בסיני (ולא עם רכב 4x4).

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
כשאני מרגיש שהרכב לא יוצא משקיעה ורק מתחיל להתחפר, אני לא ממשיך בנסיונות לפני ש-

קודם כל מנמיך את ערימת העפר שנוצרה ליד הגלגלים עם תחילת ההתחפרות. (בידיים ובעזרת פח האשפה של הרכב).

בגלל שלא ניסיתי יותר מידי לצאת, ההתחפרות היא קלה מאוד.

אח"כ מוציא את השטיחים מהרכב ושם קצת קצת מתחת לכל גלגל כשרוב השטיח בעצם יהיה לכיוון היציאה.

אח"כ חוזר לרכב ויוצא הפוך ממה שנכנסתי. אם נסעתי קדימה ושקעתי - נוסע לאחור.

 

עמד במבחנים מעשיים בכל פעם ששקעתי בסיני (ולא עם רכב 4x4).

.

נשמע רעיון טוב

פורסם
יעזור מאוד צמיג רחב, והורדת האוויר מהגלגלים.

 

לא נראה לי שזה יעזור, זה רק יחמיר את המצב, זה יקשה על הצמיגים יותר,

דרך אגב היתי איתם מתי שזה קרה והרכב היה באמת שקוע בתוך החול והצמיגים הקדמיים היו בתוך החול וצמיג היה באוויר כי הטמבון הוא החזיק אותו באוויר, היה ממש קשה להוציא אבל הוצאנו בסופו של דבר, חבל שלא היה לו הנעה כפולה היה חוסך מעמצים אבל מה לעשות מסתפקים בקדמית.:-)

 

המסלול באשדוד פתוח? ניתן להכנס לשם?

 

לא מציע לבוא בחושך זה דיי מסוכן.

פורסם

חפרנו איפה שהגלגלים שקועים בחול, הרמנו כמה אנשים קצת את האוטו והכנסנו מיתחת לגלגלים בלטות וכך היה יותר אחיזה, אחד נתן גז באוטו וכמה חברה דחפנו מאחורה את האוטו והצלחנו להוציא.:-)

פורסם
דרך אגב היתי איתם מתי שזה קרה והרכב היה באמת שקוע בתוך החול והצמיגים הקדמיים היו בתוך החול וצמיג היה באוויר כי הטמבון הוא החזיק אותו באוויר, היה ממש קשה להוציא אבל הוצאנו בסופו של דבר

 

ברכב עם הנעה קידמית רגילה, ברגע שגלגל אחד באוויר או יושב על מצע ללא אחיזה - אתה בבעיה.

הדיפרנציאל שבסרן הקידמי מעביר את כל הכוח לגלגל המחליק ואתה מקבל פרפורים על ריק.

 

פיתרון - ליצור אחיזה לגלגל המחליק ולצאת לאט לאט החוצה. לפעמים אפשר לדחוף אבנים או כל מצע בעל אחיזה מתחת לגלגל. לפעמים כדאי להוריד אוויר כדי להגדיל את שטח המגע ולפעמים שום דבר לא יעזור וצריך משיכה הגונה החוצה.

 

 

רק לפני שבוע משכתי עם הג'יפון שלי רנו מגאן שנתקעה בחוף פלמחים. הבחור המסכן ישב במשך שעתיים וניסה להוציא חול ממתחת לגחון, מה שכמובן לא עזר. בסוף נתתי לו משיכה קלה והחזרתי אותו לכביש בשלוש וחצי דקות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
ברכב עם הנעה קידמית רגילה, ברגע שגלגל אחד באוויר או יושב על מצע ללא אחיזה - אתה בבעיה.

הדיפרנציאל שבסרן הקידמי מעביר את כל הכוח לגלגל המחליק ואתה מקבל פרפורים על ריק.

 

פיתרון - ליצור אחיזה לגלגל המחליק ולצאת לאט לאט החוצה. לפעמים אפשר לדחוף אבנים או כל מצע בעל אחיזה מתחת לגלגל. לפעמים כדאי להוריד אוויר כדי להגדיל את שטח המגע ולפעמים שום דבר לא יעזור וצריך משיכה הגונה החוצה.

 

 

רק לפני שבוע משכתי עם הג'יפון שלי רנו מגאן שנתקעה בחוף פלמחים. הבחור המסכן ישב במשך שעתיים וניסה להוציא חול ממתחת לגחון, מה שכמובן לא עזר. בסוף נתתי לו משיכה קלה והחזרתי אותו לכביש בשלוש וחצי דקות.

 

שמנו מתחת בלטות שהיו באזור, חפרנו עד שהגענו לבסיס הגלגל ועדיין היה בעייתי אבל הוצאנו בסוף.

פורסם

אח"כ מוציא את השטיחים מהרכב ושם קצת קצת מתחת לכל גלגל כשרוב השטיח בעצם יהיה לכיוון היציאה.

עמד במבחנים מעשיים בכל פעם ששקעתי בסיני (ולא עם רכב 4x4).

.

 

שמעתי על שיטה נוספת ששמים את השטיח של האוטו על מלפני הגלגל...:-)תאמת אני לא יודע האם זה אפקטיבי

 

 

ואני שמעתי על שיטה של קריאת ההודעות מעליך לפני שמגיבים :?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לחץ אויר. להוריד, והרבה, עד שתנסו לא תאמינו איזה הבדל לחץ אויר נמוך יכול לעשות. אני מדבר על הורדה מהלחץ הרגיל שיש בצמיג של מכונית נוסעים שהוא בסביבות 30 PSI לחצי מזה.

 

נ.ב. אני רואה את עצמי כבר-סמכה בתחום בתור זה שערך את המחקר המדעי הראשון על עבירות של רכבי ליסינג :twisted:

 

http://www.kvishim.co.il/Articles.asp?id=196

Jeepolog.com

×
×
  • תוכן חדש...