Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם הKEF נשמע לך מדהים,אז חפש קומפוננט בגוון וסיגנון דומה.

כנראה לא תתאכזב

 

אני כן אוהב להשבות רמקול ביתי לקומפוננט.למה לא?

 

אתה בטח צוחק .

 

למה לא ? בוא נראה , כי בבית יש לך סביבה אקוסטית נורמאלית עם קירות בטון , כי כל רמקול יושב בתוך תיבה שמותאמת במיוחד בשבילו , לא צריך לשחק עם האיקווליזר , GAIN , לא צריך לחתוך תדרים , ולכל רסיבר יש כ 90,000 ממירים \ מעבדי סאונד \ מעבדי במה \ וטכנולוגיות אחרות וכל מה שאיי פעם תצתרך .

 

ברכב יש לך סביבה אקוסטית מאוד עויינת למוזיקה , יש לך דלתות פח ופלסטיקים שרועדים מסביב , רמקול יושב בתוך חלל הדלת וטוויטרים שממוקמים פחות ממטר מהאוזן שלך .

 

זה עד הצד הטכני , יש לך עוד רדיו דיסק , מגברים וחיווט . כל אחד תורם לצליל , וגם לכוון הכל לוקח זמן וניסיון .

לא לקח את התרופות שלו.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הKEF דיי חדים בטויטר (בבית זה דווקא לא רע ) ברכב בגלל הנפח הקטן זה ממש לא נעים .

 

לגביי הייבריד לדעתי הוא סתם סט(מנסיון איתו).

 

המידבאס שלו שר לא רע אבל הוא חלשלוש הטויטר נמרח בווליום גבוהה(למרות שבגדול הוא טויטר מעולה ).

 

האלייט כבר בנוי עם מנוע של וופר הוא יותר חזק ועם טויטר פנומנלי לדעתי בהחלט שווה , ההייבריד מתומכר גבוהה מידיי

פורסם

ממש אבל ממש לא..שילוב של טוויטר של פוקל עם מיד של מורל ישמע מזוויע(לפחות מבחינתי) ואם הבן אדם אוהב טוויטר רך אז מורל עונים בול על ההגדרה.

 

אבל על מנת ליצור סט מעולה צריך לקחת מידים אחרים לא של מורל כי הם לא כול כך טובים בזה לדעתי.

פורסם

diforce, מערכת ביתית שאתה אוהב יכולה לתת כיוון טוב .לא צריך להגזים עם זה.

HU - Alpine 9815 / front amp - Genesis Dual Mono

component - Xtant Slim xcs2.25 5.25

sub amp - Genesis profile sub / subwoofer - Genesis Audiophile 25.01

פורסם
ממש אבל ממש לא..שילוב של טוויטר של פוקל עם מיד של מורל ישמע מזוויע(לפחות מבחינתי) ואם הבן אדם אוהב טוויטר רך אז מורל עונים בול על ההגדרה.

 

אבל על מנת ליצור סט מעולה צריך לקחת מידים אחרים לא של מורל כי הם לא כול כך טובים בזה לדעתי.

 

 

אדי לא צריך להילחץ :)

 

אני מכיר את הרמקול שיש לו בבית זה האופי שלו טויטר מתכתי בבית זה לא כמו ברכב , אנחנו מתייעצים :)

 

(גם בעניי טויטר של פוקל עם מיד של מורל זה השילוב הכי גרוע שאפשר להתקין ברכב )

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
ממש אבל ממש לא..שילוב של טוויטר של פוקל עם מיד של מורל ישמע מזוויע(לפחות מבחינתי) ואם הבן אדם אוהב טוויטר רך אז מורל עונים בול על ההגדרה.

 

אבל על מנת ליצור סט מעולה צריך לקחת מידים אחרים לא של מורל כי הם לא כול כך טובים בזה לדעתי.

 

תודה, אז על מה אתה היית ממליץ?

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

האילייט הוא רמקול טוב מאוד אבל יש לו מינוס שצריך מגבר חזק מאוד כדי שהוא יוגבר כמו שצריך עם יש מגבר חזק+תיבות זה אחד הרמקולים הטובים.

פורסם

אני ממליץ בחום על הסט אודיופיל של גנסיס . מבחינת מחיר הוא באיזור האלייט , מבחינת איכות לדעתי הוא טוב ממנו בכל אספקט ובהפרש משמעותי.

לגבי האלייט - אני הגברתי אותו עם 90 וואט ללא תיבות מיוחדות והתוצאה הייתה לא פחות ממעולה.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
האילייט הוא רמקול טוב מאוד אבל יש לו מינוס שצריך מגבר חזק מאוד כדי שהוא יוגבר כמו שצריך עם יש מגבר חזק+תיבות זה אחד הרמקולים הטובים.

 

המגבר שלי מספיק חזק לא?

 

לאדי ועופר, בהנחה ואני קונה מידים וטוויטרים בנפרד, אני עדיין צריך קרוסים.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

מסקרן אותי לשמוע את הסט אודיופיל של גנסיס ...

הוא לא כלכך מוקר פה בפורום,אבל שמעתי גם רק תשבוכות עליו.

HU - Alpine 9815 / front amp - Genesis Dual Mono

component - Xtant Slim xcs2.25 5.25

sub amp - Genesis profile sub / subwoofer - Genesis Audiophile 25.01

פורסם

אם אין לך ציוד מתאים לבי אמפ כמו שצריך לא הייתי שוקל בכלל את הכייוון הזה. קבלת סט ברמה גבוהה מרכיבים בעלי אופי שונה היא לא דבר פשוט וטריוויאלי ודורש התקנה ציוד וכיוון מקצועיים.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הוא מאפשר אבל אני לא מתכוון לעבור לבי-אמפ, כי אז אני צריך עוד מגבר בשביל הסאב.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

מה שכתבת זה בדיוק מה שהתכוונתי בציוד מתאים ..

הצורך בעוד מגבר הוא צורך בציוד מתאים ..

אני לא חושב שעבור סט 2 חלקים שווה לעבוד בצורה אקטיבית אלה אם כן מדובר בסט ברמת היי-אנד או סט שאתה אישית הכי אוהב הרבה יותר מכל סט אחר. אני הייתי משקיע עוד כסט בסט טוב יותר ולא קופץ ישר לאקטיב ..

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701


×
×
  • תוכן חדש...