Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הפתרון היחיד לגניבה הוא סווטיצ' הנעה נסתר. יש לי בכל הרכבים. בנוסף אם אני מעמיד את הרכב במקום ציבורי לתקופה ארוכה אני לוקח איתי את החוטי הצתה. קצת דרסטי אבל פיתרון מוכח.

זה לא יעזור גם כן...אני מכיר בחור שעשה את זה וזה לא עזר לו..הניעו את האוטו עם זרם ישיר לסטרטר ועשו מעקף לכל הצמת חוטים...לא יודע איך אבל זה מה שקרה...הוא קיבל את הרכב אחרי חצי שנה (סקודה אוקטביה) בצבע צהוב עם הרבה חוטים בחוץ...

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זה לא יעזור גם כן...אני מכיר בחור שעשה את זה וזה לא עזר לו..הניעו את האוטו עם זרם ישיר לסטרטר ועשו מעקף לכל הצמת חוטים...לא יודע איך אבל זה מה שקרה...הוא קיבל את הרכב אחרי חצי שנה (סקודה אוקטביה) בצבע צהוב עם הרבה חוטים בחוץ...

 

אני יודע שזה יישמע דרסטי אבל חבר עם סובארו שנת 90 נעל את הרכב + אזעקה+ אימובילייזר+ מנעול הגה.

וכשהוא הגיע לרכב אח"כ הוא גילה כי ניסו לגנוב את הרכב והצליחו לעקוף את כל ההגנות.

דבר אחד מנע מהם את הגניבה....

הוא פירק את המצבר והעלה אותו הביתה לטעינה.

מסתבר שלגנבים היו את כל הכלים לעקוף את מערכות ההגנה, רק הם לא באו עם מצבר בכיס...

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

לי גנבו לפני שלוש שנים פיאט אונו שהייתה נעולה עם מנעול הגה+אזעקה+אימבולייזר+מנעול הילוכים . וזה מוכיח שכל ההגנות שבעולם לא יעזרו לנו. גנב מקצועי יצליח להתגבר על כל מכשול וזה עובדה לצערי.

 

 

אני יודע שזה יישמע דרסטי אבל חבר עם סובארו שנת 90 נעל את הרכב + אזעקה+ אימובילייזר+ מנעול הגה.

וכשהוא הגיע לרכב אח"כ הוא גילה כי ניסו לגנוב את הרכב והצליחו לעקוף את כל ההגנות.

דבר אחד מנע מהם את הגניבה....

הוא פירק את המצבר והעלה אותו הביתה לטעינה.

מסתבר שלגנבים היו את כל הכלים לעקוף את מערכות ההגנה, רק הם לא באו עם מצבר בכיס...

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

אזעקה זה פתרון טוב רק כאשר אתם בטווח שלה. לי יש אצעקת ביפר ואיך שמביאים את המכה הכי קטנה לאוטו היא מצפצפת. אבל זה לא שווה כלום אם אני נמצא רחוק מהאוטו כי לצערי אנשים ששומעים אצעקה פועלת אפילו לא מציצים מהחלון ליראות מה קורה. אם כל אחד שהיה שומע אזעקה היה מסתקל ורואה משהו חשוד ומתקשר למשטרה הכל היה ניראה אחרת אבל לאף אחד לא איכפת כל עוד זה לא שלו...

פורסם
אזעקה זה פתרון טוב רק כאשר אתם בטווח שלה. לי יש אצעקת ביפר ואיך שמביאים את המכה הכי קטנה לאוטו היא מצפצפת. אבל זה לא שווה כלום אם אני נמצא רחוק מהאוטו כי לצערי אנשים ששומעים אצעקה פועלת אפילו לא מציצים מהחלון ליראות מה קורה. אם כל אחד שהיה שומע אזעקה היה מסתקל ורואה משהו חשוד ומתקשר למשטרה הכל היה ניראה אחרת אבל לאף אחד לא איכפת כל עוד זה לא שלו...

כשאני שומע אזעקה ברחוב, אני סוגר את החלון כי הרעש מפריע:-P:lol:

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

הרכב הזה נגנב לפני כ שבוע וחצי

1_115356821.jpg

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם

פיתרון?

מצלמת אבטחה ולא מזויפת,חיישן תנועה עם אור שנדלק ברגע שמתקרבים לטווח מסוים מהרכב,שער חשמלי עם שלט+מנעול

אם ואפשרי ברכב לנתק דרך המחשב את מפת הדלק(לטעון תוכנית ללא דלק)...

 

ברכבים ישנים ללא מחשב-כפתור הנעה נסתר.

 

דרכים לא כ"כ קונבנציונליות אבל אלו היחידות שהצלחתי לחשוב עליהם...

אם יש משהו אחד שאני שונא זה גנבים!:x

ליום ליום:Mercedes 190e 2.3 16v Cosworth

לכיף:Yasha Tuned Ford Escort Rs Turbo:twisted:

פורסם

זה מזכיר לי משהו.

 

שנה שעברה החלטתי לעשות ניסוי .

נסעתי לכפר קאסם ביחד עם עוד חבר.

הסתובבנו באזורים פחות יודעים של הכפר בהם זרוקים רכבים חצי מפורקים כשחלק מהם עם מספרי רישוי.

העתקנו את כל המספרים שראינו של רכבים נטושים ומפורקים (חלקם בכל מיני מגרשים וערימות עפר).

בדקנו את כולם באתר משטרת ישראל (בו כל אחד יכול לבדוק אם אכב גנוב או לא) מתוך 20 שבדקנו 9 הופיעו כגנובים .

מאחר ורובם כבר היו כמעט מפורקים לחלוטין לא היה טעם לדווח על כך.

 

אגב בגדול המשטרה נמנעת מלהכנס לכפר קאסם מחשש לגרום מהומות שעלולות להתלקח , למרות שמפעם לפעם כשצריך להכניס משטרה זה נעשה ע"י כוחות גדולים של מג"ב. כנ"ל לגבי שריפות יש הוראה מפורשת לכוחות הכיבוי האזורים שלא להיכנס לכפר קאסם ללא ליווי כוחות מג"ב

 

 

הבהרה חשובה : אין הדבר מעיד על כלל תושבי הכפר, שחלקם אנשים נחמדים ומסבירי פנים.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

מחזק את דבריו של צביקוש,

קניתי לאחרונה מיצובישי סופר לנסר, אחרי יומיים באתי איתה לכפר וחניתי בחניה מסודרת, כשבאתי חזרה לאוטו לחצתי על השלט לפתיחה ולא שמעתי את הציפצוף כיוון שחנתה לידי משאית מונעת, כשהגעתי הביתה ולמעשה על הדרך שמתי לב שמשהוא לא תקין ומוזר באוטו, הגעתי הביתה, חניתי וכשבאתי לסגור את האוטו עם השלט הוא לא עבד, נעלתי ידנית וניכנסתי הביתה, כל הזמן הזה אני חושב שמשהוא מוזר, חזרתי חזרה לאוטו והתחלתי להסתכל טוב טוב מה קורה ואז שמתי לב שהכיסא תינוק מנותק מהחגורה לגמרי, הסתכלתי טוב טוב וידעתי שמישהוא היה לי באוטו, פתחתי מכסה מנוע וראיתי את כל החוטים של האזעקה חתוכים, ורק באותו רגע עיקלתי מה קרה וקישרתי את הכל,

כשהגעתי לאוטו כשהיה בכפר ראיתי ילד צעיר מאוד מסתובב לי ליד האוטו בצורה חשודה מאוד, חשבתי שהוא רוצה לגנוב לי את הסמל, ראיתי שהסמל ישנו, לידי היה מוכר ערבי שמסתובב ומוכר דברים, ואז הבנתי שהמוכר הפריע לילד בתהליך הגניבה והמשאית שחנתה מונעת עם בחור מבוגר בתוכה היה למעשה רכב מילוט,

כיוון שהייתי עצבני חזרתי מהר לאותו מקום לראות אולי אני אספוס את הילד ואם לא אז לפחות למצוא את הקונקטור של האזעקה שהיה חסר, שהגעתי לא היה זכר לגנבים אבל לפחות מצאתי את הקונקטור של האזעקה על הכביש.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

כל המיקרים האלו מצביעים על כך שאנו מנפקים להם עבודה באופן קבוע

 

יש להימנע להיכנס למקומות האלו מראש למרות שאנו פוזלים בגלל המחיר או זמינות החלקים

 

שבסופו של דבר באה מאיתנו

 

חס וחלילה אני לא מכליל פה אף אחד ולא מצביע באופן נקודתי על אף אחד

 

גם אצלנו יש כאלה לא חסר

 

בהמשך לגניבת החיפושיות

 

בלילה שבין חמישי לשישי נגנבה חיפושית נוספת מתחנת הרכבת בבנימינה

 

חיפושית שהבעלים השאיר בחניון כי הוא גר קרוב לתחנה

 

בשישי בבוקר הרכב נמצא ע"י מתנדבי המשטרה האזרחית במשחטה בתוך פורדיס

 

שרופה לגמרי וללא מנוע הרכב היה נעול ע"י אימובילייזר ומנעול הגה למרות כל זאת

 

הרכב נגנב כנראה בגרירה

 

יוסי דניאל

פורסם

אתמול בסביבות השעה 20:00 נראה רכב בעל צביעה זהה בפתח תקווה. הרכב עמד בצד והאדם נראה מחטט בתוך הרכב לצערי בגלל שנסעתי ברכב לא ראיתי את המספר רישוי.

 

הצביעה היתה זהה ואם אראה אותה שוב אבדוק זאת.


×
×
  • תוכן חדש...