Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חוק מעולה, אם אנשים ישתמשו בו בתבונה, אולי יהיה לנו סיכוי למגר מעט את הפשע שמשתולל ברחובות.

 

 

 

 

 

ל'

 

או יותר נפגעים בבתי החולים.....

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  • חודשיים מאוחר יותר...
  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום.

 

היום אחר הצהרים שוחח בטלויזיה הרופא שנגנבה לו מכונית הלינקולן אספנות.

בהתחלה ביקשו הגנבים "רק" 80.000 ש"ח ואחרי שיחות ירדו לסך 30.000 ש"ח .

הרופא מוכן בחוסר ברירה לשלם 5000 ש"ח . האמת פשוט כאב לי לראות את עוגמת הנפש של הבחור פשוט חרם.

למה כתבתי את כול זה?

אני יודע שיש חברה ערבים ישראלים וערבים לא ישראלים שגולשים בפורום.

אני פונה אליהם בבקשה לנסות לעזור למצוא את הלינקולן .

כול פיסת מידה תתקבל בברכה גם בצורה אנונימית

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
היום ניצפתה במיגרש הברזל של כפר קסם חיפושית צהובה עם כנפיים שחורות שבמבט מהיר תוך כדי נסיעה נראית במצב ממש טוב מדי בשביל להיגרס.

אם נגנב למישהוא שירוץ לשם מהר או אם מישהוא צריך לחלקים.

 

לפני כחודשיים נגנבו שתי מכוניות וולבו ישנות ולא במצב נסיעה מחצר משק באחד המושבים במרכז. בעל הרכב, במקום לסוע למשטרה, נסע למרכז הברזל ברמלה/לוד (מול הכלא) ותפס את שתי המכוניות דקות לפני שהותכו למטילי ברזל.

כמובן שבעלי המקום "לא ידע כלום" ושילם במזומן למי שהביא אותם.

כחודש לאחר מכן, לשכנו של בעל הוולבו נגנבה סובארו לאונה משנות ה80. הרכב נמצא שרוף לא הרחק מהמקום בו נגנב. וראו זה פלא, עוד בטרם הגיעו השמאים מהביטוח לבדוק את הפגר המפוייח, זה נעלם כאילו בלעה אותו האדמה. כמובן גנבי ע"י ברזל.

 

וכחובב טרקטורים מושבע, עבדתי קשה כדי למצוא אינטרנשיונל TD-9 משנות 40-50. כיומיים לאחר שמצאתי אחד (רקוב) כזה הוא נגנב כנראה ע"י גנבי ברזל שבאו עם מנוף גדול ולקחו אותו ממקום ריבצו ב 40 שנה האחרונות.

 

ולסיכום: לאחר קריאת ההערות בעניין חוק דרומי. אני מכיר אדם בשרון שהציב שלטים סביב ביתו בשלוש שפות (לאחר שנגנבו לו מס' כלי רכב וביתו נפרץ פעמים רבות)

עברית: "ברוכים הבאים"

אנגלית:"KEEP OUT"

ערבית: ציור של אקדח, והכיתוב "אנו לא קוראים למשטרה"

פורסם

מה לעשות כשאין חוק אנשים צריכים לקחת שיקול עצמי יותר גבווה ..

 

ולקחת תחוק ליידים !

כן אני יודע שעכשיו תקפצו עליי עם הפצרות שזה לא צריך להיות

 

עם אני הייתי במצב שגונבים לי רכב ושהשקעתי בו תנשמה ...

 

והיה בהישג ידי נשק ותווך ירי ... הייתי עושה מהגנב מסננת ושיזמינו לי משטרע ושיכניסו אותי לכלא !

 

אני לא מתכוון להאכיל גנבים:evil::snipersmi

פורסם
שלום.

 

אני יודע שיש חברה ערבים ישראלים וערבים לא ישראלים שגולשים בפורום.

אני פונה אליהם בבקשה לנסות לעזור למצוא את הלינקולן .

כול פיסת מידה תתקבל בברכה גם בצורה אנונימית

 

בברכה בני ל.

 

איך הגעת למסקנה שאלו ערבים ?

 

אסף

" אכלת פלפל שתה מיץ " .

פורסם

אם אינני טועה בראיון שערכו אתמול עם הרופא באחר מערוצי החדשות הגדולים הוא הזכיר שאלו בני מיעוטים.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
איך הגעת למסקנה שאלו ערבים ?

 

אסף

 

אסף אתה צודק ב100%

יש חשד סביר שמדבור במאפיה השבדית. כבר מזמן התפרסם שהשבדים גונבים מכוניות בישראל ומעבירים אותם לשטוקהולם שם הן מקבלות זהות חדשה. אולם חלק מהמכוניות שנגנבות בישראל ע"י השבדים מגיעות גם למלמו והיתר מפוזר ביתר מדינות סקנדינביה בצורת חלקים לאחר שהוברחו למשחטות שנמצאות בפיורדים. עוד נודע כי משחטות הרכב ממוקמות תחת סככות למיון דגים ומפעלים לעישון סלמונים בכפרי הדייגים בשבדיה על מנת להקשות בזיהויים. יש שמועה שהשבדים גם מבקשים כופר של אלפי קרונות שבדיות בתמורה להחזרת הרכב לישראל.

 

בני ל.

תעלה תגובה חדשה ומתוקנת, בה אתה מבקש את עזרת הגולשים השבדים, דנים, פינים, ונורווגים בחיפוש אחר הלינקולן.

פורסם

שוקה, גם בפפואה ניו גינאה יש חבורה כזו, בדובר בקונספירציה כלל עולמית....

צחוק בצד, מנסיון מעשי ויום יומי, לפשע אין לאום, ואת הקורבנות זה ממש לא מעניין מי הפושע! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
אני לא כל כך זוכר את החברה, איתוראן, פויינטר או משהו באיזור.

אבל לקחתי מחבר שטס לחו'ל את הטויוטה לנד קרוזר שתיהיה אצלי לשבועיים, לצערי שכחתי את הקוד, ניסיתי כמה פעמים (הקוד שחשבתי שהוא הנכון) עד שנינעל לי האוטו,

תוך 6 דקות על השעון, הופיע בחור על אופנוע שטח כבד עם ברטה או גלוק או מה שלא היה לו שם, ועיכב אותי 20 דקות עד שאישר את זהותי ובלה בלה בלה.

אגב, הרכב בשלב זה כבר חנה מתחת לביתי, ז"א שמהאוטו באמת יוצא שידור כלשהו, אגב מדויק להפליא כי הרכב חנה מאחורי הבית בסוג חניית קומיבנה ללא סיכוי הכי קטן לראות אותו מהרחוב.

 

יונדאי גלופר מהראשונות שעלו על הכביש בארץ נתקענו אחרי שהאוטו עמד בשדה תעופה... חתכתי את החוטים של האזעקה הנעתי אחרי בערך 30-40 דקות של נסיעה חזרה למושב ופירקת מזוודות מהאוטו הביתה ואינספור שוטרים וניידות שעברנו עם אזעקה מצפצפת שאפילו לא סובבו את הראש, קיבלנו טלפון מאיתוראן ששאלו אם הרכב בחניה..

מחפש את כל החלקים לקפריס כולל סוויטצ' סלון וחלקי פח... 0528567439-שי, או במייל [email protected].


×
×
  • תוכן חדש...