Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא חושב שיש משהו שבאמת יכול למנוע גניבות ,אם יסמנו רכב כנראה יקחו אותו בסוף .

 

אני רק יודע שחוק דרומי סוף סוף עבר .

תעשו חיפוש בגוגל .

(אני מסיר מעצמי כל אחריות למה שתעשו עם המידע הזה...)

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא קראתי את החוק ,ואני לא עורך דין ,לכן הסרתי מעצמי את האחריות למה שתעשה עם המידע הזה....

כמו שאני מבין את זה הרכב הוא רכושי בדיוק כמו שהשדה הוא רכוש של אבא שלי...

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
זה מה שעשו לחיפושית שלי

באו עם גרר ולקחו(יש שכנים שראו)

 

אני תפסתי גרר שעבד בשרות המשטרה שהתחיל להעמיס את הרכב שלי בכוונה לגנוב אותו.

הוגשה תלונה למשטרה בנוכחות הגרריסט ועד היום טרם קיבלתי תשובה מהמשטרה.

כמו כן לא קיבלתי תוצאות החקירה,או המשפט שנערך לגרריסט.

אם יש בינכם עתונאי שרוצה לעשות כתבת תחקיר כל הנתונים נמצאים בידי.

כולל תלונה במשטרה שמתועדת,שם הגרר,סוג הגרר,תאריך ושעה ומיקום מדוייק.

כאמור...גרר בשרות המשטרה לאור היום נתפס על חם והובל אחר כבוד למשטרה...עד היום המשטרה לא השיבה לי מה עלה בגורל החקירה.

הרכב שניסו לגנוב היה רכב אספנות.

מאז ועד היום עברו כ4 שנים,שקט ודממה מכיוון המשטרה.

יש לי תוספת מרעישה שאהיה מוכן לפרסמה רק אחרי שמישהו יקח לידיו את החקירה במשטרה.

לי אין זמן וסבלנות לטיפוסים שטיפלו בחקירה במשטרת ישראל.

פורסם

בררר באמת מפחיד היום באתי לחיפושית ומצאתי מין מברג מכופף מחובר בין הדלת לחלון המשולש:shock:. כאילו מיהו ניסה לפתוח את החלון המשולש, יכול להיות שבדיוק הפרעתי למישהו ..:wink: נקווה לטוב. ואגב איפה יש להשיג ברז דלק שיתאים לחיפושית?

ח חי חיפ חיפו חיפושי חיפושית שלי שלי:)

פורסם

אפרופו "חוק דרומי", שמעתי סיפור: למישהו, באחד המושבים גנבו טרקטורון. כעבור זמן קצר, התקשרו לבעלים, ואמרו, שתמורת "סכום סמלי" הטרקטורון יוחזר אליו. הבעלים הסכים ללא היסוס, ניקבעה פגישה, הכסף הועבר, ואכן, חזר הטרקטורון לבעליו המאושר. מה, שלא ידעו הגנבים "המסכנים"- ברגע, שיצאו לדרך חזרה- על הזנב שלהם ישב אוטו אחר. באיזשהו שלב בכביש ריק, הוא פשוט "זרק" אותם מהכביש, והם קיבלו מכות רצח, והוסבר להם "בעדינות", שאם עוד הפעם יעשו דבר כזה למישהו- כבר לא ימצאו אותם בין החיים (והם התכוונו לכל מילה!). אני די בטוח, שהם לפחות חוששים קצת יותר, כשהולכים עוד הפעם לגנוב משהו! אינני יודע, עד כמה הסיפור אמיתי- אבל...

מה המסכנה- אין מסכנה. שכ"א יעשה את המסכנה "כפי יכולתו".:twisted::wink: בוא נגיד ככה- לו כל, מי שגונב, היה יודע, שיש סיכוי לא מבוטל, שלא יחזור מ"עבודה"- לא היה כ"כ להוט לעשות אותה!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

אני רק יודע שחוק דרומי סוף סוף עבר .

תעשו חיפוש בגוגל .

(אני מסיר מעצמי כל אחריות למה שתעשו עם המידע הזה...)

 

חוק מעולה, אם אנשים ישתמשו בו בתבונה, אולי יהיה לנו סיכוי למגר מעט את הפשע שמשתולל ברחובות.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

למישהו במיקרה חסרה חיפושית, ספק בז', ספק אפורה, דגם "ישן" יחסית, שמספרה: 218-853, "אספנות"? -כי היא תקועה במיגרש גרירות עירוני של ר"ג, בצומת המסובים!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

היום ניצפתה במיגרש הברזל של כפר קסם חיפושית צהובה עם כנפיים שחורות שבמבט מהיר תוך כדי נסיעה נראית במצב ממש טוב מדי בשביל להיגרס.

אם נגנב למישהוא שירוץ לשם מהר או אם מישהוא צריך לחלקים.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
כמו שאמרו מעליי, כלום לא יעזור מול גרר לצערי.

מה לגבי איתורן? הם יוצאים למרדפים במידה ונגנב הרכב?

כי במידה ולא, צריך בהחלט להקים חברה שטתפל בכל עניין הגניבות.

אין לי מושג איך העניין של איתורן עובד, אבל מה שלדעתי צריך להיות בפועל, זה שכל עוד לא הוכנס קוד, הרכב מפעיל שידור לחברה, שבאותו רגע מצלצלת לבעלים ושניה אחרי שולחים ניידת למרדף.

אני יודע שאני קצת חיי בסרט, אבל כמה חודשים של מלחמה חזקה בגנבים תשנה קצת את אחוזי הגניבה. ואני בטוח שאנשים עם רכבים מיוחדים יהיו מוכנים לשלם סכום הגיוני בשביל שירות כזה.

 

אני לא כל כך זוכר את החברה, איתוראן, פויינטר או משהו באיזור.

אבל לקחתי מחבר שטס לחו'ל את הטויוטה לנד קרוזר שתיהיה אצלי לשבועיים, לצערי שכחתי את הקוד, ניסיתי כמה פעמים (הקוד שחשבתי שהוא הנכון) עד שנינעל לי האוטו,

תוך 6 דקות על השעון, הופיע בחור על אופנוע שטח כבד עם ברטה או גלוק או מה שלא היה לו שם, ועיכב אותי 20 דקות עד שאישר את זהותי ובלה בלה בלה.

אגב, הרכב בשלב זה כבר חנה מתחת לביתי, ז"א שמהאוטו באמת יוצא שידור כלשהו, אגב מדויק להפליא כי הרכב חנה מאחורי הבית בסוג חניית קומיבנה ללא סיכוי הכי קטן לראות אותו מהרחוב.

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר

פורסם

פעם ראשונה שמעתי משהו חיובי על החברות הנ"ל.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

יש חבר'ה שעובדים עם איתורן ,שמוזנקים לעבר רכבים שנחשד שהם נגנבים ,לרוב זה לא עוזר ,כשזה באמת גנב.

זה מבוסס על חובבי אקשן בעלי רכב שטח ,לדעתי כבר סגרו את זה.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
היום ניצפתה במיגרש הברזל של כפר קסם חיפושית צהובה עם כנפיים שחורות שבמבט מהיר תוך כדי נסיעה נראית במצב ממש טוב מדי בשביל להיגרס.

אם נגנב למישהוא שירוץ לשם מהר או אם מישהוא צריך לחלקים.

 

תפרסם בפורום חיפושיות בתפוז!!

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74


×
×
  • תוכן חדש...