Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סליחה שאני מפריע לתחילת הרומן של לאנוס וPOHUIST, :wink:

אבל לדעתי כדאי לך לבדוק האם ברמות האיבזור היותר גבוהות של הרכב או בחו"ל הוצעה מערכת סאונד מקורית טובה.

אם כן ניתן לעיתים לקנות את הדברים האלו בגרושים בEBAY.

פורסם
זה לא רמקול זה סאב וופר

 

הבן-אדם רצה הצעת מיקום ויש שם סאב ששוכב אלוהים יודע איפה ,

אז השקעתי ואירגנתי מתוך הסרט את התמונה כי זכרתי שזה היה רעיון טוב .

 

אני יודע שזה סאב , זו היתה כוונתי - לשים שם את הסאב, בגלל המיקום אפשר יהיה להתקין סאב איכותי ולוא דווקא סופר-חזק.

 

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם
סליחה שאני מפריע לתחילת הרומן של לאנוס וPOHUIST, :wink:

אבל לדעתי כדאי לך לבדוק האם ברמות האיבזור היותר גבוהות של הרכב או בחו"ל הוצעה מערכת סאונד מקורית טובה.

אם כן ניתן לעיתים לקנות את הדברים האלו בגרושים בEBAY.

 

רק עכשיו ראיתי את הת'רד, מאיפה אתה יודע שאני וליאור מנהלים רומן :?::lol:

 

אנחנו עובדים שני מטר אחד מהשני כולל עוד כמה חברה אחרים מהפורום.

 

לא, אני לא נכנס לנושא יותר מידי למען האמת אז אין שום דבר להפריע בו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

דווקא לפני שבוע נסעתי עם מישהו באוטו כזה ושמתי לב שהתקינו לו רמקולים 5.25 מצד שמאל של הנהג בגובהה האזניים ומצד ימין של המושב ליד הנהג גם בגובהה אזניים, וזה חוץ מהסט הקדמי שהיה סאונדסטרים. במהירות 90-100 קמ"ש ועם גג פתוח הסאונד היה טוב ונשמע ברור, אבל כשעצר ברמזור כל הבמה התערבבה לי פתאום וזה נשמע כמו 6/9 שמותקנים מאחורה.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

שלום חברים,

אני מעיר את האשכול מחדש - הנושא נהיה שוב רלוונטי בימים האחרונים.

 

1. הסאונד אצלי ברכב נשמע מאחורה ולכן אני מניח שהבמה האחורית אצלי חזקה יותר (דבר שהייתי רוצה לשנות). אני מאמין שהצליל אמור "לעטוף" אותך בצורה מושלמת ולא לתת תחושה של כיוון אחד.

 

2. יצא לי להיות במקום אחד שמתמחה בסאונד בחולון (לא זוכר שם) ונאמר לי שהמגבר של הרוקפורד מצוין ולא כדאי להחליף אותו למרות שהוא ישן. האם נכון הדבר?

אני קצת "חושד" בדעתם כי נראה שניסו למכור לי רכיבים שלא מתאימים לי...

 

3. האם כדאי להשאיר 2 מגברים או להסתפק באחד? (בהנחה שאחליף אחד מהם או את שניהם)

יש יתרון בתצורה של 2 מגברים?

 

4. יש המלצות לסאב איכותי? (שלי כבר ישן ונדרש החלפה)

 

5. להעיף את הטוויטרים מאחורי המושבים? אין להם ערך מוסף?

 

6. תוכלו לתת לי המלצות לסט קומפוננט מעולה? (Hertz,Morel?)

 

7. בנוסף לסט הקומפוננט שיהיה מקדימה, כרגע מאחורה יש סט רמקולים "ישן" של JBL, האם להחליף אותו? (יש המלצות?)

 

דרך אגב, התקציב הוא 5,000 ללא פאנל (יש לי של Apline) - לכן אשמח להמלצה על רכיבים ותצורת מערכת.

יש לציין שאני מעוניין בצליל איכותי ו"מושלם".

פורסם

רוצה גם להצטרף להמלצה על יוסי אלפיין מECA.יש לו נסיון רב עם רכבים מסוג זה ובכלל.

אצלו תקבל יחס הגון ביותר,חוות דעת מקצועית ביותר ואובייקטיבית,גם על הציוד,גם על אופי ההתקנה.

עדיף גם שתשמע מערכות טובות,ולא חסר כאן כאלה לחברי הפורום.ככה תיהיה לך דעה מגובשת יותר

על סטאפ ,שתוכל להגיע לסאונד הרצוי.

HU - Alpine 9815 / front amp - Genesis Dual Mono

component - Xtant Slim xcs2.25 5.25

sub amp - Genesis profile sub / subwoofer - Genesis Audiophile 25.01

פורסם

המגבר השחור של רוקפורד אומנם איכותי וגם אנדרייטד.

הוא מוצהר 25X4 RMS בפועל הוא מוציא אולי כפול .

הקומפוננטים שלך הם כניראה JBL ישנים לפי הטוויטר

הסאב C12 של קיקר

והמגבר הנסי הוא כניראה מגבר OEM של איזה רכב

 

המלצה שלי תחליף את הכול {חוץ מה-HU} את כול השאר תמכור בפורום "אודיו מכירה" או תעביר לרכב אחר.

יש מבצעים ב-L&C

קומפוננט HAT קלארוס +מגבר סאנדאון 100.4 ב-4000 שח

תוסיף לזה סאב AA אססיין כולל תיבה פתוחה ב-1350 שח

ויש לך מערכת איכותית ברמה.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2076477#post2076477

פורסם

בהחלט כדאי לחשוב על המבצע שיש ל"לאוד אנד קליר" עכשיו,אני בטוח שהסט קלארוס שלהם בשילוב סאנדאון 100.4 והאססין יהיה יותר ממספק וזה נכנס לך בדיוק בתקציב.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

ראשית, תודה רבה לכל המגיבים :mm_yeah:

 

1. כהמלצתכם, אקפוץ בקרוב ליוסי אלפיין כדי שיתן לי חוות דעת מקצועית.

 

2. חקרתי קצת על הקומפוננט 165K2POWER Focal ומדובר ברכיב מעולה.

במס' מקומות נתקלתי בתלונות על טוויטרים צורמים/חזקים מדי, האם הדבר מורגש אצלכם?

כמו כן, האם יש רכיבים מקבילים באיכותם של Morel ו-Hertz? (דרך אגב, היכן ניתן לשמוע את הרכיבים השונים?)

 

2. החלטתי להחליף את 2 המגברים, הגיע הזמן לציוד עדכני יותר.

השאלה היא האם להסתפק במגבר אחד איכותי במקום השניים? במידה ואחליט 2, האם אחד "קטן" ואחד "גדול" או אולי לשמור את אחד המגברים לסאב החדש?

 

3. בנוגע לסאב, גם אותו אני מתכוון להחליף - אשמח להמלצות על סאב איכותי שלא יקח לי חצי מתא המטען.

 

4. התצורה הנוכחית שלי היא: 2 רמקולים קדמיים + 2 אחוריים + 2 טוויטרים.

כולם ממליצים לי להוריד את הטוויטרים מאחורי המושבים ואת הרמקולים האחוריים של ה-JBL, קרי: ירדתי ל-2 קדמיים בלבד? אני מבין ממכם שלא חובה השלמת במה?

 

כיום הבמה האחורית שלי היא הדומיננטית ואיני מרוצה מכך.

 

נ.ב

אוכל למתוח מעט את התקציב במידה ואדרש.

 

תודה! :-)

פורסם

כמה תשובות:

1. בנוגע לקומפוננט וכו' - תראה לכל רמקול יש סאונד אחר. בד"כ לכל מתקין יש חברה שהוא עובד איתה יותר חזק, ולכן יהיה לו איך להשמיע לך את הרמקולים שלהם, אבל אל תתפתה בלי לשמוע. כל אחד יתאר את הרמקול שלו כהכי טוב והכי נעים ויירד על השני. האופי סאונד של פוקל ומורל קצת שונה. עזוב אותך מתיאורים של "צורם" וכו' - זה נורא אינדיבידאולי. אתה חייב לשמוע באוזן.

חוצמזה, שחבל שאתה פוסל או לא שוקל הצעות שיש כאן לחברי הפורום, על פניו מדובר ברכיבים מאוד מיוחדים כמו הסט L של סינפוני שנמכר עכשיו ב-2000 ש"ח נראה לי, וגם הקלארוס שיש עליו כאן ה-מ-ו-ן ביקורות וכולן מאוד מאוד מאוד אוהדות.

 

2. מס' מגברים - יש לך אוטו קטן, וזה אומר אוטומטית מגבלות מקום. בעיקרון מגבר 2 ערוצים לקומפוננט מקדימה ומונו לסאב זה התצורה העדיפה. (או 4 ערוצים אם אתה הולך על אקטיבי לקדמי ומונו לסאב), אבל כיוון שהרכב קטן, אם אתה רוצה לחסוך מקום, אז מגבר 4 ערוצים אחד טוב יעשה את העבודה.

 

3. לפני דעתי 10" יכול להיות פתרון טוב בשבילך, יש כל מיני סאבים שעובדים על נפחים לא גדולים מדיי. יש לך ID ויש לך את האססין שמאוד מומלץ כאן - שווה לך לשקול אותם.

 

4. התצורה הנוכחית שלך היא קומפוננט מקדימה + סט משלים מאחורה.

אני לא הייתי ממהר לבטל את הסט האחורי. הייתי משאיר אותו על ההגברה המקורית של הרדיו דיסק רק על מנת שישלים את הבמה. זה לא חובה. אבל לדעתי זה מוסיף, כל עוד האחוריים לא משתלטים אלא רק משלימים.

 

5. בנוגע להמלצות:

גם אני חושב שהמגבר סאנדאון100.4 + סט קלארוס + סאב אססיין 10" (הכל יחד יעלה לך כ-5000) יהיו אחד העסקאות היותר כדאיות ומשתלמות שתוכל לעשות. וזה נכנס לך בול בתקציב.

אם יש לך עוד קצת תקציב הייתי משקיע באיטום הדלתות הקדמיות. אבל זה תמיד ניתן לעשות אח"כ.

 

רמקולים אחוריים - תשמע, אתה יכול להתחדש ולקנות סט חדש. סט קואקסיאלי שלא מחובר למגבר ברמה סבירה יעלה כ-500 ש"ח פלוס מינוס. לטעמי אם ה-JBL לא עושים בעיות (חרחורים וכו') אל תיגע בזה, תשאיר אותם על הרדיו דיסק להשלמת הסאונד.

×
×
  • תוכן חדש...