Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

רציתי לשמוע חוות דעת על הקומפוננטים הבאים, לאומת DOTECH OVATION\MKll

 

1.סט 5.25 מחברת dynaudio דגם 220

2.MB QUART DSD-216 "6.5

3. ETON 5.25 לא יודע את הדגם המדוייק אבל הוא 70 RMS

 

תודה

פורסם

אתה צריך לשמוע את הרמקולים כדאי להבין מה אתה הכי אוהב. כל אחד יגיד משהוא אחר.

איזה מוזיקה את שומע?

פורסם

אם אתה רוצה איכות,אז אל תסתכל על ר.מ.ס אלה על תווך תדרים,כמה שיותר רחב יותר טובה האיכות

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

בשביל לבדוק באמת טווח תדרים צריך לשמוע את הרכיב בתנאים האמיתיים.

זה שכתוב שרכיב מסוים יכול לרדת עד 30 הרץ ולעלות עד 40 קילו הרץ לא מלמד אותנו כמה טוב הוא עושה את זה ובאיזה תנאים .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

יש לך הונדה לא?

אז למה לך ללכת על סט שהוא 5.25? עם אתה יכול להכניס שם 6.5?

אתה רוצה יותר תדרים,באס חזק,עוצמה, אתה לא תקבל את זה מה5.25 אינץ.:|

פורסם
אם אתה רוצה איכות,אז אל תסתכל על ר.מ.ס אלה על תווך תדרים,כמה שיותר רחב יותר טובה האיכות

אתה יכול להסביר מה הקשר בדיוק?

פורסם

תך תדרים זה מה הרמכול יכול לנגן.

אבל יש בעיה. אנחנו (בני האדם) שומעים מ 20HZ ועד מקסימום עם שמיעה טובה ולא פגומה! 20KHZ.

אז יש לך רמקול שיכול לנגן 25KHZ. יעזור לך? אתה לא שומע מעבר ל 20KHZ . והיום הצעירים בגילאי 18 לא שומעים כבר 18KHZ ממחקרים ויש אפילו כאלו שלא שומעים מ 16KHZ.. (מחשיפה לרעשי סביבה. ומועדונים. ונגני מוזיקה ניידים. )

 

אז יש לי סאב שמנגן 15HZ. אתה תשמע אותו ? לא!

כל סט יודע לנגן תווח תדרים. אבל הוא צריך לנגן אותו לינארי שיהיה ישר. וללא עיוותים וחורים בתדרים.

ולכן הנתונים המפורסמים לא תמיד מדוייקים ונכונים. והם יותר נתונים שיווקים.! (שקר)

 

 

ולגבי RMS.

זה קשור כמה הסט יכול לספוג! מהמגבר.

וביחד עם נתון הנצילות (DB) אתה יוכל לחשב בערך את העוצמה של הסט. !(יש עוד הרבה משתנים שיקבעו את העוצמה הסופית)

 

לגבי איכות הסט. אתה יכול לעשות הערכות בהתאם ליצרן! לרמה של הסט אצל היצרן. השוואות בחו'ל. שמיעה של הסט.

נתונים יבשים. (אמתיים!) ועוד

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...