Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי ,

 

לאחר שקניתי רכב לפני מספר ימים אני רוצה להתקין מערכת איכותית ככל הניתן בתקציב 5-6K .

ההד יוניט יהיה ככל הנראה CLARION מדגם DXZ765 .

השאלה שלי היא מה לדעתכם נותן תוצאות טובות יותר לרוב.. מגבר 2 ערוצים לסט הקדמי ובנוסף מגבר מונו לסאב

ששניהם גם יחד לא יעלו מעבר ל 2.5K או מגבר 4 ערוצים איכותי במחיר דומה ?

אני כנראה מתקין השבוע סט מורל דוטק אוביישן או הייבריד אוביישן ( תלוי בתקציב הסופי ) והסאב יהיה כנראה משהו

סטנדרטי. אני נוטה לבחור בהרץ 10 אינטש תיבה אטומה.

 

תודה על העזרה.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

לרוב- 2 מגברים יתנו תוצאה יותר טובה

צריך גם להתחשב בשדרוג עתידי

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אני מסכים עם SROOL כמובן ששני מגברים עדיפים אך אם באמת תרצה להשתדרג בעתיד תוכל להתחיל עם מגבר 4 ערוצים איכותי וכשתרצה להשתדרג תקנה זוג קומפוננט נוסף בכדי לנצל את כל היציאות של המגבר בעל ה4 ערוצים וכמובן סאב ומונו איכותיים יותר.

אבל עוד פעם זו רק שאלה של מחשבה כלפי העתיד, אם אתה חושב שלא להשתדרג אז אכן עדיפים שני מגברים, אבל מנסיוני אומר לך שלרוב בסופו של דבר אתה שואף להשתדרג ואז כבר כלום לא יעצור אותך (:

HU- alpine9857R, amp- hifonics ZXI, mono- soundstorm 850f, component- focal krx2, 6x9- soundstream picaso, sub- mb quart premium 600w r.m.s, kabal- 2f xscorpion, door sealing- cache, rca's- monster/rockford

פורסם

אוקיי תודה על התגובות ,

 

כשאני חושב על זה באמת אשתדרג בעתיד. אני אלך על מגבר 4 ערוצים כרגע.

אשמח להמלצות על פי נסיונכם על מגבר בתחום מחיר של 2K - 2.5K שהוא יחזיק לי את המערכת בצורה טובה.

צריך לזכור שאני כנראה הולך על מורל הייבריד החדשים. הם צריכים הרבה כוח כך שמגבר עם 90W לקדמיים לפחות ועוד

200W בגישור לסאב יהיה נהדר. מקווה שאצליח למצוא אחד כזה..:?

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

הייתי ממליץ לך מנסיוני האישי ללכת על מגבר של הייפוניקס או קראנץ' (אותה משפחה) ספציפית על ההייפוניקס הייתי ממליץ על הדגם שאני רכשתי ZXI6406 הוא עולה בסביבות 1600-1900 ש"ח 85 וואט לכל ערוץ ובגשר לסאב 340 וואט כמובן מדובר על RMS ב 4OHM ככה שתקח בחשבון שהסאב שאתה רוכש יהיה מתאים.

HU- alpine9857R, amp- hifonics ZXI, mono- soundstorm 850f, component- focal krx2, 6x9- soundstream picaso, sub- mb quart premium 600w r.m.s, kabal- 2f xscorpion, door sealing- cache, rca's- monster/rockford

פורסם

ו4 ערוצים זה יותר טוב מאשר שתיים ומונו,כי אחריי שתיקנה מונו תוכל לעשות בי אמפינג לקומפוננט,

 

יש לך את קיקר

 

או JBL

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות

פורסם

אפשרות ראשונה עדיף,עצה ממני:בחיים אל תחבר סאב למגבר 4 ערוצים,ככה שרפתי סאב של hertz 500 rms:lol:

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

תודה על ההמלצות ,

בינתיים הקיקר 650 נראה לי אפשרות טובה.

יש לי גם אפשרות לקנות פייז RS4 יד שנייה ב 1400 ש"ח. בהנחה שהוא תקין ושמור המחיר שווה ?

 

תודה.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם
אפשרות ראשונה עדיף,עצה ממני:בחיים אל תחבר סאב למגבר 4 ערוצים,ככה שרפתי סאב של hertz 500 rms:lol:

 

 

לא נראה לי שהמציאו עדיין מגבר 4 ערוצים שמוציא בגישור 500 RMS (אולי LRX).

 

אז ככה ששרפת את הסאב בגלל התקנה לא נכונה .

80 % מחברי הפורום רק עם מגבר 4 ערוצים.

פורסם

תכלס כן וסאבים בד"כ בעצמת הללו עובדים על שני אום וכדי לחבר אותם למגבר כזה בד"כ מה שעושים זה מחברים שרק סליל אחד של 4 אום יעבוד, כמובן שזה מקצר את חייו של הסאב ב70%...

חוצמזה גם יכול להיות שהמגבר לא קיבל מתח יציב וכאשר זה המצב ואתה שומע בווליום גבוה הסאב עלול להישרף בקלות מפרץ חשמלי, לשם זה יש קבל בעצם.

HU- alpine9857R, amp- hifonics ZXI, mono- soundstorm 850f, component- focal krx2, 6x9- soundstream picaso, sub- mb quart premium 600w r.m.s, kabal- 2f xscorpion, door sealing- cache, rca's- monster/rockford

פורסם

אין הרבה מגברים איכותיים במחירים האלו זה או JBL או היפוניקס . ב 3100 תוכל להביא נקמיצ'י שהוא כמה דרגות יותר איכותי מהם הדגם PA4100 מוציא 100WRMS לכל ערוץ

×
×
  • תוכן חדש...