Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חשבתי על מערכת כזאת:

 

מגבר JBL GTO74.4 (יש לי שאלה,כמה הוא מוציא לערוץ?74 או 104?והעם הוא יורד לשתי אום בגישור? וכמה בגישור?)

 

סאב JBL GTO 1502D GTO102D

 

קומפוננט גם JBL ,אז פה הבעיה, איזה קומפוננט יש להם הכי חזק?(RMS) ועם אפשר קישור בבקשה,עד 700 שקל

 

(ולא יד שנייה )

 

תודה רבה על עזרתכם

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות

פורסם

שוב דיון כזה .

שלום נעים להכיר ...

בעיקרון יש כאן מחלוקת בין שני חברות שעומדות בתקציב שלך לקומפוננט , JBL & MOREL.

כדי להחליט מה אתה יותר אוהב אתה צריך לשמוע אותם .

את הסאב לא שמעתי אבל בתקציב כזה תעשה חיפוש בפורום ותראה כמה אופציות יש לך ותבין מה נותן הסאב +- , פאנצי' , רך וכו' ...

המגבר של JBL 75.4 נותן 104 RMS לערוץ ו 284RMS בגישור .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

כן מורל פולס .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

את המגבר ואת הקומפוננט אני מבין, אבל למה גם סאב של JBL?

 

יש לך מספיק סאבים יותר איכותיים ומדוייקים מהJBL.

 

אם אתה נעול אז אתה נעול, אם לא אז תן תקציב לסאב ויהיה אפשר להמליץ לך לסאב יותר איכותי.

 

מקס.

פורסם

סרווין וגה? מה הוא?חזק?מדוייק?שניהם יחד?

 

מה הנתונים שלו?והעם המגבר JBL יורד בגישור לשתי אום?

 

תקציב 800 +- אפשרי לחרוג עד 1K אבל שיחובר לגישור בJBL

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות

פורסם

HED הוא סאב תותח, אחד הטובים במחיר הזה, מניסיון, הוא די מאוזן מבחינת חוזק ודיוק, הוא חזק ועדיין די מדוייק, וגם יושב לך טוב מבחינת הגברה

יש עוד סאבים טובים בטווח מחירים הזה כמו ה- ID12 ZR 30A1 אבל לדעתי ה HED עדיף על כל השאר

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

הסרווין וגה המדובר הוא לא ה- V-MAX אלא ה- HED

ב- 284 RMS יניעו את ה HED יפה מאוד (הוא יכול לקבל גם יותר)

הרפרנס של אינפיניטי לדעתי נשמע גרוע, לא מדוייק, מורח בלי קשר וצליל לא נעים לאוזן (לפחות לטעמי), אחיו הגדול ה KAPPA PERFECT הוא סאב מדוייק, נקי ונעים לאוזן

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אבל ה V MAX לא יעבור טוב נכון? 600 RMS ...

 

איזה סאב הכי חזק ומדוייק יש בתקציב של 800+-

 

 

ומה הנתונים של ה HED ?וראיתי תמונה שלו

זה ניראה כיאילו הגומי מסביב (קצה הרמקול ) ניראה לי דק כזה לא יודע למה זה ככה?

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות

פורסם

אני לא יודע לנסח את עצמי באופן יותר ברור

הcerwin vega HED הוא הסאב שהכי מתאים למה שאתה מבקש במסגרת המגבלות שלך (תקציב, הגברה)

יש את ה- ZR שהוא יותר חזק ונכנס בתקציב אבל אתה לא יכול להגביר אותו כראוי, יש את ה- ID12 שהוא לדעתי יותר מדוייק אבל הוא יותר חלש מהסרווין וגה

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

שמעתי את ה12 cerwin vega HED והוא חלש יותר מה-JBL שלי.אומנם יש לציין שהוא יותר מדוייק,והוא לא עושה צילצולים באוזניים בשירי ליל ג'ון כמו שה-JBL שלי עושה:-)

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

קומפוננט צריך לשמוע, יש הרבה קומפוננטים חזקים שיכולים להתאים למחיר ולמגבר שלך

מורל, היפוניקס, אודיובאן, סאונדסטרים ולא חסר, תשמע כמה סטים עד שתדע מה אתה אוהב יותר

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

×
×
  • תוכן חדש...