Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי הרבה גילויים, איזה מהם אמור להיות נאות ? :wink:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

במחשבה שניה, במקרה שלך עדיף רק לכסות, ולא לגלות. אתה יודע, טובת הציבור.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

במקרה שלך עדיף לעשות דברים אחרים, אבל לא בא לי לקבל אזהרה :-P

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

נתתי לעצמי התראה על צ'ט בפורום.

ובחזרה לנושא השרשור, הנהג הסביר אמור לשמור מרחק פתיחת דלת מהרכב, על אחת כמה וכמה כשזה רכב שעומד בצד עם מהבהבים פועלים. במידה והמקרה אכן היה כמו שתיאר פותח השרשור, האחריות שלו נמוכה עד לא קיימת, והוא אמור לקבל פיצוי על הדלת מהנהגת הפוגעת. להערכתי חברת הביטוח שלה נקטה כאן בשיטת מצליח, ויש להשיב לה כגמולה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

סבירות גבוהה, אבל עדיין אנחנו לא יודעים את כל העובדות ולא יכולים לשפוט.

 

תמיד יכול להיות מצב שבו פותח השרשור (לא לקחת ללב - זה רק לשם ההדגמה) לא כל כך מדייק בעובדות וכך אנו חורצים גורלו של נהג (או נהגת) לחינם...

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
ובחזרה לנושא השרשור, הנהג הסביר אמור לשמור מרחק פתיחת דלת מהרכב, על אחת כמה וכמה כשזה רכב שעומד בצד עם מהבהבים פועלים. במידה והמקרה אכן היה כמו שתיאר פותח השרשור, האחריות שלו נמוכה עד לא קיימת, והוא אמור לקבל פיצוי על הדלת מהנהגת הפוגעת.

 

למיטב זיכרוני, פותח השרשור תיאר בשירשור הקודם, שהוא חנה במקום אסור, הנוסע מאחור פתח את הדלת והנהגת פגעה בהם.

הוא רק טען שלמרות שהוא חנה במקום אסור, נותר מקום שמאפשר למשאית לעבור.

 

אגב כשאני שומע "שגם משאית יכולה לעבור" אז ברור לי לגמרי שהכביש נחסם. זה התירוץ האולטימטיבי של החוסמים למינהם :evil:

פורסם
למיטב זיכרוני, פותח השרשור תיאר בשירשור הקודם, שהוא חנה במקום אסור, הנוסע מאחור פתח את הדלת והנהגת פגעה בהם.

הוא רק טען שלמרות שהוא חנה במקום אסור, נותר מקום שמאפשר למשאית לעבור.

 

אגב כשאני שומע "שגם משאית יכולה לעבור" אז ברור לי לגמרי שהכביש נחסם. זה התירוץ האולטימטיבי של החוסמים למינהם :evil:

 

 

לא חסמתי את הכביש אני לא אחסום שום כביש אף פעם אבל הייתי צריך ממש דחוף לעצור ועצרתי בצד הכביש איפה שיש שורה שלמה של מכוניות חונות ולרכב בנתיב ליד יש בערך נתיב וחצי לנסוע בגלל זה אמרתי שמשאית עוברת שם פעמיים גם שהדלת פתוחה עד הסוף אבל היא נסעה מהר וצמוד ונכנסה בדלת אלוהים יודע איך גם אם הייתי מתאמץ לא הייתי מצליח

פורסם
וכמו שיש דברים שגברים לא טובים בהן, יש דברים שנשים לא טובות בהן וזה לא שוביניזם. זה עובדה, אין לי שום בעיה עם בת שנוהגת, כל עוד היא יודעת לנהוג..

 

שיעור קצר בהבדל בין עובדה לבין דעה.

 

מה שכתבת למעלה זו דעה.

עובדה זה שאם תמשיך להפגין דעות קדומות כאלו או אחרות נגד קבוצות שלמות באוכלוסיה בפורום - תיחסם.

 

נמאס לי שכל זב חותם עם חודש וחצי רישיון ובלי מושג אלמנטרי בנהיגה כבר קובע מי יודע לנהוג לפי מה שאין או יש לו בין הרגליים. במסגרת דיון על נהגים כנגד נהגות - סבבה. בכל מקום שהצהרות בעניין לא קשורות למהות הדיון - לא מקובל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לא חסמתי את הכביש אני לא אחסום שום כביש אף פעם אבל הייתי צריך ממש דחוף לעצור ועצרתי בצד הכביש איפה שיש שורה שלמה של מכוניות חונות ולרכב בנתיב ליד יש בערך נתיב וחצי לנסוע בגלל זה אמרתי שמשאית עוברת שם פעמיים גם שהדלת פתוחה עד הסוף אבל היא נסעה מהר וצמוד ונכנסה בדלת אלוהים יודע איך גם אם הייתי מתאמץ לא הייתי מצליח

 

תקרא שוב את מה שכתבתי, זה חופף במדויק לתיאור שלך (יש לי זכרון לגמרי לא רע).

 

הפיסקה האחרונה נכתבה באופן כללי (וגם עליך) על התופעה של אלה שמרשים לעצמם לחנות במקומות אסורים רק לרגע כי "הם צריכים".

פורסם
אם הוא היה עומד שם והיא היתה מורידה אותו ולא את הדלת... גם הם היו תובעים אותו?

זה שהוא עומד שם עם דלת פתוחה, זה אומר שהיא צריכה להכנס בה? מגיע לו על זה עונש?

ואם מגיע לו עונש זה על ידי הנהגת?

 

אבל דבר אחד לא ברור לי. אם יש לך ביטוח, תפנה אותה לביטוח. הם בוודאי לא ישלמו לה גרוש...

וחוץ מזה מי אמר שהיא לא חייבת לך יותר? כמה עולה דלת?

 

ונכון, שכחתי לציין - אשמתו היא רק רשלנות תורמת. לא אמרתי שהוא אשם, והוא צריך לשלם לה. הוא רק הוסיף למקרה. ואם היא היתה פוגעת בו, אז תסלח לי, אני לא יודע אם משרד הרישוי ייתן לעיוורים רישיון.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

×
×
  • תוכן חדש...