Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

אז ככה,אחרי שיצאתי מהבית ונסעתי כחצי שעה בערך ב-100 קמ"ש בדרך ישרה (הכוונה היא שלא היו עליות)

שמתי לב שמחוג חום המנוע (זה לא בדיוק חום מנוע,נכון? יותר נכון הטמפ' של הנוזל קירור? לא בטוח)

התחיל לאט לאט לעלות ולהתקרב לקו האדום.

 

עצרתי בצד כדי להסתכל מה קורה,חבר שלי החליט לפתוח את המכסה של הרדיאטור (לא חכם במיוחד),

המים השפריצו לכל עבר...

ראיתי שיש מים ברדיאטור וגם במיכל עזר,הוספתי קצת לרדיאטור והמשכתי לנסוע.

התופעה חזרה לאחר 5 דקות,אז עצרתי בתחנת דלק ושוב החלטתי לבדוק.

הפעם התוצאות היו אחרות,ברדיאטור לא היו מים בכלל (ראו את הצלעות) ובמיכל עזר המים רתחו והיו בצבע חום.

שמתי כ-2 ליטר ברדיאטור וקצת במיכל עזר והחלטתי לחזור הביתה,כל הדרך המחוג היה קצת מעל החצי.

יום לאחר מכן,בנסיעה עירונית,המחוג נשאר באמצע,כמו שהוא היה תמיד.

 

על מה התופעה יכולה להעיד?

 

מידע נוסף:

 

זה אף פעם לא קרה לפני,וכבר יצא לי לנסוע נסיעות ארוכות.

המים הירוקים שהיו ברדיאטור בהתחלה באו ממיכל שרשום עליו antifreeze,

והמים שהוספתי היו ירוקים רגילים (אני לא זוכר מה רשום על המיכל,אבל לא היה antifreeze)

המאווררים כן פעלו.

 

כאמור,האוטו הוא מיצובישי סופר לנסר 96,אוטומט.

 

תודה לכל המגיבים..

There is no fate but what we make for ourselves

פורסם

כנראה היה חסר מים, או שהיה אוויר במערכת, אפשרות נוספת טרמוסטט נתקע או כשל בפעולת הטרמוסטט

 

אם אתה אומר שבמהירות גבוהה הרכב התחמם אז אולי רצועת משאבת המים שלך מחליקה

 

ותבדוק אפשרות של ראדיאטור סתום , (הגיוני מאוד אחרי תיאור צבע המים) תיגע בזהירות ברשת מבפנים לכל אורכה (אחרי שהרכב נסע) ותוודא שיש חום אחיד על כל הרשת. בכל מקרה לפני הקיץ כדאי לעשות בדיקה למערכת המים לנקות ולתקן בהתאם , כי אח"כ זה יכול לגרום לנזק למנוע.

 

ודבר נוסף, בחיים אל תפתח את מכסה הראדאטור כשהרכב חם במיוחד אחרי שהוא התחמם מעל טמפ העבודה שלו, תגיד לחבר שלך שאם הוא לא נפגע אז היה לו מזל גדול, מניסיון אישי זה מאוד מאוד לא נעים

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

ESTK! הרצועה המניעה את משאבת המים הינה רצועת אביזרים. אם היא היתה מחליקה, גם היו בעיות חשמל (בגלל האלטרנטור). כנראה זהו כשל בתרמוסטט, שנתקע, או שלא נפתח בזמן.

 

בכל מקרה, לפותח השרשור - גש למוסך, עדיף בדחיפות, לפני שהמנוע ייצלה את עצמו, ושיבדקו לך את הרדיאטור. כשל ברדיאטור עלול לגמור לך על המנוע. אמרת גם שלא היו מים ברדיאטור. בדוק את צינורות המים המובילים מהרדיאטור ואל הרדיאטור. בדוק שהם שלמים ולא מעוותים, ושאין נזילות כלשהן. שים לפני הלילה (אחרי שהאוטו נסע ביום) נייר עיתון/נייר לבן (עם משהו שיחזיק אותו שלא יתעופף), ובבוקר תבדוק אם יש נקודות או כתם של מי קירור. אם יש - חייך! אכלת אותה! יש לך נזילה, ועדיך לתקן זאת במהרה. אבל! עדיף לך לקחת את האוטו לבדיקה של מוסך מומחה, ושהם ייתנו לך דיאגנוזה יותר רצינית ומקצועית.

 

חזור לעדכן!

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

ESTK,אני יודע שזה יכול מאוד לא נעים,הייתי אומר לו את זה,אם הוא היה שואל אותי לפני שפתח :-)

מנחם פ,תודה על התגובה,איפה בדיוק לשים את הנייר הלבן?

There is no fate but what we make for ourselves

פורסם

תפרוס אותו מתחת למנוע, למשך הלילה, ושיהיה משהו שיתפוס אותו שלא יעוף ברוח.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

×
×
  • תוכן חדש...