Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוברול למתחילים. פיג'ו 205 1400 1989


mush
שימו לב! השרשור הזה בן 5008 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 160
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ללא ספק אורן עוזר רבות לרבים מאיתנו.

אני שמח שנפלה בחלקי הזכות להעזר בו.

הוא מעניק אינפורמציה רבה וחשובה ,כמו כן גם ביטחון רב הדרוש לביצוע הפעולות השונות.

אני מודה לו ולאחרים שעוזרים בשעת הצורך.

 

רשימת חלפים ועלות תעלה בסוף במסודר.

רמז..ממש לו זול.

מישהו אמר שכר לימוד:roll:

 

 

בסוף שבוע נרכיב את המנוע ברכב.

נקווה שיהיה סוף שבוע קייצי.

הספיק לי הגשם שליווה אותי בפירוק המנוע מהרכב.

 

 

נעדכן

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל הקטן הזה שוקל 72 קילו.

כבד אבל אפשרי לנייד אותו . אבל שימו חגורת גב ועבדו עם הברכיים, כמוני. גב זה לא משחק לא משנה כמה אתם סוסים.

חייבים מנוף/כננת כדי להורידו לרכב.

 

היום התחיל בהחלפת פלאנג טרמוסטט ו.. בורג שבור = 45 דקות של מלחמה להוציא את החלק השבור והצלחתי.

ואז השני נשבר לי:brickwall::bad-word:

שעה נאבקתי איתו עד שקדחתי אתהאמאמה שלו החוצה ושמתי בורג חדש עם אום.

החלפתי עוד הרבה דברים כמו

מותחן מזגן

מחזיר שמן (משפך) בגיר עצמו.

נעלי כבלים בצמה שהתגלו כבעייתים.

צינורות ווקום ודלק.

מגן שרשורי חדש תושבות מנוע ועוד.

 

הרכבת האלטרנטור והרצועות על המנוע לפני הרכבתו מקלים על העבודה.

הרכבת הגיר ללא כלי מירכוז קלאצ היא חרא של עבודה.

3 חוליות זזו לי על זה:-) עד שגיליתי שאני לא מיושר פיקס.

שוב להוריד ולשחק לפי העין

כנראה בפעם הקודמת זה הלך בקלות בפוקס.

נכון שאם מוצאים פלגים ומסובבים גלגל תנופה אז ניתן לראות אם הקלאצ ממורכז לפני חיזוק ברגים והרכבת גיר.

אך ברכב אחרי אוברול שלא ראה שמן לא ניתן לסובב בקלות גלגל תנופה ביד.

 

לצערי לא הספקתי להתניע אותו.

יש הרבה מה לעשות לפני כן.

הרכבת סעפות , דיסרביוטור , החלפת הקרבורטור ל סולקס לוע כפול במקום הסולקס לוע הבודד.

60 כ"ס מול 75 כ"ס.

אולי אפילו נרכיב את הסולקס הכפול של 405 1.6 שבמקרה יש לי. סעפתיניקה מתאימה פיקס .

צריך להתאימו וזה אפשרי, אך קודם שהכל יעבוד פיקס.אולי בעתיד.

 

 

הצנרת השקופה שמעבירה דלק מהמכל לקדמת הרכב יבשה לחלוטין ואני רוצה להחליפה.

האם ניתן להחליף לצינור שחור מלופף בד שזור שמיועד לדלק?

כי מה שקורה זה שהצינור השקוף מגיע לחלל המנוע ומתחבר לצינור שחור עם בד שזור סביבו שמיועד לדלק.

והצינור השחור מתחבר לפילטר ואז למשאבת דלק ולקרבורטור.

אז למה לא לחבר אחד ישיר מהטנק דלק?

 

חוץמזה יש הרבה עבודה

שיפוץ כל מערכת הבלמים והבולמים.

החלפת בוסטר משאבות אחוריות ומרכזית בנוסף לרפידות. אולי גם חריטה.

שיפוץ מערכת המיזוג. כי מזגן זה חובה.

ציריות זרועות פרונט.

שיפוץ הגה

ועוד הרבה

 

 

סוף שבוע הבא נמשיך

CIMG4186.jpg

CIMG4187.jpg

CIMG4188.jpg

CIMG4189.jpg

CIMG4205.jpg

CIMG4206.jpg

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

אחי,אתה בנאדם שרוט,:?:wink:

 

אם הייתי רואה את התמונות האלו בתחילת השרשור לא הייתי עוזר לך,מה את משוגע? יש לך מנוף קרן,ואתה סוחב את המנוע בידיים?

אני לא נותן לעובדים שלי או לעצמי להרים גיר ידני ששוקל 30 קילו! משקל מרימים בחדר כושר,לא במוסך,לדעתי,אתה תצטער על זה.

 

אבל בקשר לחלק הטכני,נראה,טוב,בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיטות למירכוז המצמד:

 

1. כלי יעודי.

2. ציר כניסה מפורק מתיבת הילוכים מושבתת.

3. לוקחים בוקסות ומוצאים גודל מתאים שישמש ככלי למירכוז. פחות מוצלח משתי השיטות הקודמות אבל יותר טוב מכלום. אם עובדים בזהירות, אפשר למרכז בצורה מספיק מדוייקת.

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוף קרן לא יכול לעלות מדרגות.

אבל אין לי תרוץ להרמת המנוע.

יש דרכים חכמות יותר. כמו להעזר בחבר.

טיפשות ! הפעם זה נגמר טוב.

 

לגבי שאלת צנרת הדלק

 

"הצנרת השקופה שמעבירה דלק מהמכל לקדמת הרכב יבשה לחלוטין ואני רוצה להחליפה.

האם ניתן להחליף לצינור שחור מלופף בד שזור שחור שמיועד לדלק?

כי מה שקורה זה שהצינור השקוף מגיע לחלל המנוע ומתחבר לצינור שחור עם בד שזור סביבו שמיועד לדלק.

והצינור השחור מתחבר לפילטר ואז למשאבת דלק ולקרבורטור.

אז למה לא לחבר אחד ישיר מהטנק דלק לפילטר?"

 

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדרך כלל הצינורות מהמיכל לתא המנוע עשויים ממתכת. רק החלק הקצר שבין תא המנוע למנוע עשוי מגומי (גמישות). יכול להיות שמדובר בצנרת לא מקורית? אולי תעלה תמונה או שתיים?

 

לא מומלץ להשתמש בצינור עם שרוול בד חיצוני, אלא בצינור עם חיזוק פנימי (חוטים לבנים באמצע הדופן).

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ok

אני יצלם ויעלה תמונות.

זה יהיה רק בסוף שבוע. כי הרכב מטופל בחנייה של חמי.

בסוף שבוע יחד עם החמין הקבוע, נצלם תמונות.

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יצא לי לבקר את רכבי בסוף השבוע אז צילומים יגיעו בהמשך.

 

אבל, קפצה לי בעיה שאני זקוק לפיתרון.

צביקה, זה בשבילך.

 

בקרבורטור המקורי סולקס לוע בודד, אין קניסטר!

בקרבורטור שאני מרכיב שגם הוא של 205 דגם מתקדם יותר (סולקס לוע כפול Z2 32/34).

יש קניסטר.

 

אבל...

אצלי ברכב אין צנרת שחוזרת חזרה לטנק דלק. מה עושים?

סותמים את יציאת העודפים לטנק, ומשארים את הקניסטר?

מעיפים את הקניסטר ומחברים ישירות לקרבורטור?

 

סוגיה מעניינת

 

 

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאין לצוטט הודעה צמודה וקצת מוזר להזכיר את זה לגולש כל כך ותיק ומוערך

 

איתי שלום רב !

לבקשתך בפרטי, בו ביקשת את התיחסותי לסוגיה, אענה ממיטב זכרוני.

עד כמה שזכור לי, בקרבורטור סולקס כפול, Z32=34\ קימים כניסת דלק ממסנן הקניסטר, ויציאה חזרה לקניסטר ומשם לצינור עודפים לטנק, כניסה שלישית במסנן הקניסטר מיועדת לכניסת דלק ממשאבת הדלק, ומטרתנקניסטר למנוע לחץ דלק חזק מדי העלול לגרום להצפה.

ביטולו אפשרי אך לא מומלץ.

לא נראה לי שקיים אצלך צינור עודפים חזרה לטנק, ולו משום העובדה, שבמקור , כידוע לך הרכב הגיע עם קרבורטור בעל לוע אחד.

תקן אותי אם אני טועה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה תודה על תגובתך

 

כך זה נראה.

 

למייטב ידעתי הצינור הסגול מזין את הקרבורטור דלק.

הצינור האדום כניסת דלק לקניסטר ממשאבת הדלק.

הצינור הכחול מתחבר חזרה לטנק, דרך צנרת עודפים...שלי אין אותה.

 

 

1- האם אני צודק בצבעים?

2-יציאה מהקרבורטור חזרה לקניסטר?? או שלא הבנתי נכון. כי צינור אחד בין הקניסטר לקרבורטור.

2- מה עושים? האם סתימת היציאה חזרה תניב תוצאה חיובית ותמנע לחץ דלק גבוה שעלול לגרום להצפה?

 

*נקודה חשובה : ברכבי משאבת דלק מכנית. הקרבורטור היה במנוע בעל משאבת דלק חשמלית. ולמייטב ידעתי סולקס כפול היה מורכב ב 205 בעלות משאבת דלק חשמלית בלבד. אולי משאבת דלק חשמלית יוצרת לחץ גבוה יותר, שמצריך קניסטר למנוע הצפה.

אך מכנית לא תיצור לחץ גובה מידי. סתאם רעיון אולי הוא נכון.

CIMG2628[1].JPG

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתי שלום רב !

אינני יודע על איזה צבעים אתה מדבר.

מסנן הקניסטר לא אקטואלי לגביך.

סולקס כפול , מורכב במנוע 1400, פזו 205, וסיטרואן C15.

בשני רכבים אלה, קימים משאבות דלק מכניות.

בפזו 205 מנוע 1600, שנוא דגם נדיר בארץ, אך קיים, משאבת הדלק היא חשמלית.

אני ממליץ, שאל תתלבט רבות, ובטל את הקניסטר, וחבר את צינור הדלק, ממשאבת הדלק לקרבורטור.

הזכר לי האם קיים בקרבורטור כניסת דלק, וגם יציאה לעודפים?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למייטב זיכרוני אין בקרבורטור הזה יציאת עודפים.

יציאת העודפים היא מהקניסטר.

הקרבורטור איננו מולי.(רק בסופי שבוע).

 

אני חושש שעצם העובדה שקרבורטור הזה מותקן במקור עם קניסטר, ביטולו יצור לי בעיות.

 

מה קורה עם אני יסתום את היציאה של העודפים לטנק(מהקניסטר)האם זה הרע במעוטו?

או שעצם הפעולה הנ"ל בעצם מבטלת את פעולתו התקינה של הקניסטר.

 

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

עצם הפעולה, מבטלת אכן את פעולתו התקינה של הקניסטר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5008 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...