Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5745 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אורן תודה

 

רק בשביל השקט הנפשי

 

"דבר נוסף שאולי יש לו קשר או שיכול להשפיע...

אני משתמש באותם מייסבים שהשתמשתי כאשר המכסה עדיין לא עבר חריטת ליין.

ובחלקים מסויימים הם מבריקים לפעמים בצדדים ולפעמים באמצע(תמונות של 2 מייסבים לדוגמה) . האם זה בסדר להשתמש בהם?

החרט שביצע הרכיב ואמר שאין בעיה . מה אתה חושב?".

 

התמונות בהודעה הקודמת.

 

 

תודה על העזרה וההדרכה

איתי

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

  • תגובות 160
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קיבלתי את התגובה של אורן ורצתי להרכיב.

עליתי עכשיו וראיתי את הודעתך דניאל.

 

הרכבתי הכל למעט משאבת שמן וקרטר.

האם אתה ממליץ לפרק הכל ולבחון את המייסבים שוב?

מה לא נראה לך בהם?

 

נ.ב

החיבור של משאבת שמן למכסה של המייסבים מתבצע באמצעות 3 ברגים.

אך לא זכור לי שייש אטם בין המשאבה למכסה(באזור של החור שמעביר את השמן).

הגיוני שצריך להיות אטם.

לא מצאתי התיחסות לכך בהיינס.

בכל מקרה הכנתי אטם (תמונה) מנייר מיוחד אני יכול לשים שרלק, ובברגים לשים שייבות בעובי האטם ולסגור.

זה יגביע לי מעט את המשאבה אך זה טוב עבורי כי לעניות דעתי השרשרת מעט רפויה.

הגבהה של מלימטר אפשרית מבחינת מקום

או פשוט לשים שרלק/סיליקון אדום ולסגור.

CIMG3920.JPG

CIMG3921.JPG

CIMG3922.JPG

CIMG3924.JPG

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

  • ספונסר פורום
פורסם

למרות דעתו של דניאל,אני עדיין שקט ובטוח שהמייסבים בסדר.

 

המנוע מסתובב בחופשיות עכשיו? בלי מדרגות או קושי כלשהו?

 

אתה משתמש ביותר מידי סיליקון,חתיכות סיליקון שנופלות פנימה יכולות לעשות צרות צרורות.

 

בשום אופן לא למרוח סיליקון בין המשאבה לבלוק,תרכיב את האטם נייר עם מעט מאוד שרלק וסגור.

אורן

פורסם

עדיין לא חוויתי דעה כי לא הצלחתי לזהות במאה אחוז שהמיסב תקין והיה נראה שיש חריצים מוזרים על שטח המיסב שאולי מקורם בצילום בלבד.

פורסם

מה אני יגיד לכם, התלבטות.

קטעים מבריקים מעידים על לחץ מוגבר על האזור, עקב התאמה לקויה של המכסה לפני חריטת הליין, הם מצויים לרוב על כל המייסבים ובאזורים שונים=פני השטח נפגמו?!

חריצים אין! כי המנוע לא הסתובב כשהכל היה תפוס(הסתובב פעמיים כששחררתי קצת ברגים,לפני חריטת ליין).

חבל שלא צילמתי לפני שסגרתי.

 

נ.ב

האם ניתן היה להשתמש בשרלק במקום בסיליקון אדום (למייטב ידעתי לשימוש בשרלק צריך את הנייר אטימה?)

בין המכסה לבלוק אין נייר.

 

 

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב

סגרתי הכל והמנוע מסתובב חלק ללא מדרגות והתחושה הינה טובה.

חיברתי את משאבת השמן ושמתי את האטם שהכנתי עם מעט שרלק משני הצדדים(בחור מעבר השמן).

בכל אחד מהרגליים שמתי שייבה דקה בעובי האטם, כדאי שהכל יהיה מאוזן.

 

זקוק לטיפים:

חיפשתי בהיינס כיצד בודקים עם השרשרת מתוחה או רפויה מידי ולא מצאתי כלום?

 

דבר נוסף : יש אפשרות צידוד של המשאבה עלמנת לישר את שני גלגלי השיניים שיהיו באותו קו.

אך הכיוון מתבצע בעין, ללא אמצעים?

 

 

מתנצל על הקצב המאוד איטי של הפרוייקט.

 

זמן פנוי שלא מנוצל להשלמת שעות שינה הוא מצרך נדיר מאוד.

 

 

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

טוב

 

הגיע הזמן לסגור ראש מנוע ולהרכיב את רצועת הטיימינג.

לא מצאתי בהיינס הסבר מפורט ומובן כיצד להרכיב אתה טיימינג, ללא סימנים שביצעתי ולאחר פירוק טוטאלי של המנוע.

אני חש חוסר ביטחון וחושש לעשות טעות שתהרוס את הכל.

בבקשה עם אפשר הסבר מפורט לפי שלבים מדוייקים כיצד עלי לעשות זאת.

 

דבר נוסף, הומלץ לי ע"י מוסכניק לשים מעט שרלק על מנת לחבר את הראש, אך למייטב הבנתי זה לא נחוץ.

אולי כדאי?

 

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

שכחו מההודעה הקודמת.

עברתי שוב על היינס ונראה לי שהבנתי.

 

תקנו אותי עם אני טועה בבקשה לפי תמונות.

 

 

 

נ.ב

-לא שמים שרלק בראש.

-התמונות של הפסנתר לא קשורות.

CIMG4133.jpg

CIMG4134.jpg

CIMG4135.jpg

CIMG4136.jpg

CIMG4137.jpg

CIMG4138.jpg

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

  • ספונסר פורום
פורסם

מעולה,ככה זה צריך להראות,אל תמתח את הרצועה יותר מידי,ואני נוהג למרוח שכבה ממש עדינה של סיליקון איכותי מסביב לגומיה של מעבר הלחץ שמן בראש,האטם נוטה לנזול משם לאחר שהגומיה מתייבשת.

אורן

פורסם

קבלו :-)

 

שבוע הבא אני ירכיב אותו ברכב.

 

לגבי הטיימינג : מתחתי עד לרמה בה הרצועה יכולה להיסתובב 90 מעלות בקטע הארוך.

ובעת לחיצה על קטע זה,היא יורדת כ 6 מ"מ.

לפי היינס.

 

זה ללא ספק מתוח יותר מרצועה הקודמת

 

 

תודה

 

ההמשך יבוא

CIMG4139.jpg

CIMG4140.jpg

CIMG4141.jpg

CIMG4142.jpg

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

יללא קח לך 3000 ש"ח תביא את המנוע :-P.

 

עבודה מעולה.

מחכים להתקנה ברכב. ולביצועים של המנוע .

HONDA CIVIC LS


×
×
  • תוכן חדש...