Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

לא רק שדעתו של דניאל היא נכונה בנוגע לחומר האטימה,אלא שאסור בתכלית האיסור למרוח חומר אטמה כלשהו.

 

כאשר הסליב נכנס למקום,חומר האטימה יוצר שיכבה בין הסליב לבלוק או לדף ההגבה,מה שגורם לנעילה הידרוסטתית של החומר האטימה(נוסל אינו דחיס) והסליב נשאר גבוה מידי.

אורן

  • תגובות 160
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קצת תמונות המחישות את מצבו העגום של המנוע הנוכחי.

בלוק מנוע וצילנדרים יוחלפו אז זה לא מדאיג אותי.

כל שאר החלקים יעברו ניקוי ושיפוץ בהתאם(במידה וצריך לבצע מילוי של אלומניום ..יעשה/או חדש).

 

החשש שלי זה הראש.

ראו במו עיינכם, אני חושב שהוא גמור.

האם ניתן לתקן דבר כזה?

15122008.jpg

15122008(001).jpg

15122008(002).jpg

15122008(005).jpg

15122008(006).jpg

15122008(007).jpg

15122008(008).jpg

15122008(009).jpg

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

נתון חשוב עובי הראש הינו 11.2 ס"מ

 

על פי ההלינק הבא זה עדיין בגבול הסביר המאפשר השחזה.

הסימנים על הבלוק שמציינים את העובי המינינל שמעבר לזה הראש פסול עדיין קיימים.

אך אני מניח שהם פחות מחצי מילמטר,הם בעובי של 2 דפי A4.

 

שאלה: בבוכנה הרבעית לא רואים את הסימן כלל. במקום זה רואים מתכת רקועה. כאילו המתכת נאכל/הותכה נקודות נקודות.

מה זה אומר?

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=178102&highlight=%D7%A8%D7%90%D7%A9+%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2+106

 

 

תודה

CIMG3743.jpg

CIMG3745.jpg

CIMG3747.jpg

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

מעברי המים בראש המנוע אכולים מאוד ותמיד בביצוע שיפוץ מנוע יש לבצע התאמה מחדש של השסתומים והתושבות ולכן המלצתי היא שכדאי שתשפץ את הראש בבית מלאכה. העלות לא בשמיים.

פורסם

אז ככה

 

הראש במצב לא משהו.

הלכתי לבית מלאכה שמתמכה בסוג זה של עבודה. יש לו ראש במצב טוב בהרבה ממה שייש לי.

הוחלט לשפץ את הראש שייש לו ואני ישאיר לו את שלי(כביכול להוריד לי עלות).

 

הראש "החדש" יעבור מילוי חריטה והתאמת שסתומים(בדיקה בואקום) ו בדיקה בלחץ לאיתור סדקים.

 

האם ייתכן שהתאמת השסתומים לתושבות שלהם תתבצע ע"י סיבוב השסתום (חיבור למברגה אלקטרונית) ושימוש בקרבונדרום?

 

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם
מישהו?

 

 

כן, אני.

קח ספר (היינס או מניואל מקורי) ולמד את הפרוצדורה,

אני לא מבין איך אתה מצפה ברמת הידע הנוכחית שלך להצליח לסיים תהליך מורכב כמו אוברול.

 

לגבי התאמת שסתומים , השיטה נראית לי מעפנית ברמות, למברגה אין רמת דיוק בהתוויית מעגל כמו מכשיר מקצועי ייעודי.

המעגל יהיה בעצם אליפסה.

פורסם

לא לכך הוא היתכוון (כך אני חושב)

היום מעטים הם האנשים המשתמשים עם מקל השלייף .

היום מירב המכונאים משתמשים בעזרת מברגה שלראשה מורכב גומית הוואקום שבא ניתפס השסתום.

 

אין כל בעיה לעשות כן.

יש צורך לשמור על קו ישר מהמברגה ועד לשסתום.

תקרא את זה בנוסף..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=194280&highlight=%D7%94%D7%99%D7%99%D7%9B%D7%9F+%D7%A0%D7%99%D7%AA%D7%9F+%D7%91%D7%90%D7%96%D7%95%D7%A8+%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94+%D7%9C%D7%91%D7%A6%D7%A2+%D7%97%D7%A8%D7%99%D7%98%D7%94+%D7%A9%D7%9C+%D7%92%D7%9C+%D7%90%D7%A8%D7%9B%D7%95%D7%91%D7%94%2C+%D7%90%D7%95%D7%91%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%99%D7%96%2C+%D7%98%D7%91%D7%A2%D7%95%D7%AA+%D7%91%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%94%3F

ירון מאיר

פורסם

תודה

השאלה נבעה מהצורך שלי לוודא שאני לא קורבן של חפיפניקיות או של דרך פסולה.

אני לא מתכוון להשחזה של תושבות חדשות.

הכוונה לליטוש עדין למען אטימה טובה יותר.

בשביל השחזה ויצירת תושבות חדשות יש להשתמש במכשור יעודי.

1-האם הפיתרון של מקל שלייף וקרבונדום יהווה פיתרון טוב מספיק במידה ואין הרס של תושבות שסתום?

אני מבין שקיצור הדרך ע"י מברגה מקובל ..חלקית.

2-אם למישהו יש צילום של ה"מעיין מברג מקדחה שולחנית שדוד דיבר עליה בלינק המצורף זה יהיה מצויין?

3-במידה ובבדיקת זיהוי דליפה משסתום מסויים, התגלה שהוא אוטם טוב, האם בכל זאת מומלץ על ליטוש עדין עם קרבונדום?

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=194280&highlight=%D7%94%D7%99%D7%99%D7%9B%D7%9F+%D7%A0%D7%99%D7%AA%D7%9F+%D7%91%D7%90%D7%96%D7%95%D7%A8+%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94+%D7%9C%D7%91%D7%A6%D7%A2+%D7%97%D7%A8%D7%99%D7%98%D7%94+%D7%A9%D7%9C+%D7%92%D7%9C+%D7%90%D7%A8%D7%9B%D7%95%D7%91%D7%94%2C+%D7%90%D7%95%D7%91%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%99%D7%96%2C+%D7%98%D7%91%D7%A2%D7%95%D7%AA+%D7%91%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%94%3F&page=3

 

היינס יש לי והוא נקרא לאט אך בטוח.

מאיר השירשור שהבאת הנו שירשור שאני פתחתי.

עברתי עליו שוב , תודה על התיזכורת.

proxima אינני חושש מהאתגר ואינני חושש מהתהליך.

אני אופטמי ומקווה להצליח.

פורם זה ואחרים עוזרים בנוסף להיינס והרבה סבלנות.

 

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

אז ככה

היום עשו לי ראש.

במשך 3 שעות הייתי עד לתהליך מהתחלתו ועד סופו.

 

הסדנה הינה חיפה טכניקס

המקום ראוי לציון לשבח !

התהליך היה מסודר ומדוייק עם ירידה לפרטים ושימוש בקליבר והסבר לשאלותי הרבות.

תענוג לראות בעל מיקצוע קפדן שלא מחפף.

לפני מסירת הראש הוא עובד בדיקת איכות אצל בעל הסדנה. הרגשתי שזה נוהל שם ולא בשבילי(דיברתי גם אם עובדים אחרים).

שיוף ומילוי

חריטת ראש

בדיקת מובילי שסתומים ושסתומים

שלייף לשסתומים (באמצאות מקל שלייף וקרבונדום)

בדיקת אטימה (עד שהאטימה לר היתה לשביעות רצונו הוא פשוט לא הפסיק עם מקל השלייף. הרבה עבודה החרא הזה:-))

התוצאה מדהימה לדעתי

 

הסימנים אשר על הראש, שבאמצעותם ניתן לדעת כמה בשר נשארו אך כמעט נעלמו (עובי של דף).

 

קראתי בהיינס ולא הצלחתי להבין עם האטם ראש שקניתי תקין או שאני צריך אחד עבה יותר?

 

לשיפוטכם

 

 

 

נ.ב

החנוכיה ברוח החג

1.jpg

2.jpg

CIMG3766.jpg

CIMG3767.jpg

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

נראה מרשים,

מי הסדנא הזו ואיפה הם ממוקמים? אני חיפאי ואשמח להכיר...

האטם ראש נראה בסדר גמור - Meillor / Corteco לא?...

כדאי שתחליף בורגי ראש על הדרך,

אלעד.

פורסם

הסדנה היא חיפה טכניקס. היא ממוקמת בואדי ליד תחנת דלק פז.

 

צירפתי קטע של היינס WORD. למיטב הבנתי האטם לא נכון.

השמח לחוו"ד.

החברה היא ACA

which is fitted at the factory.doc

nnnnnnnnnnnnnn.jpg

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.


×
×
  • תוכן חדש...