Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 160
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
היום שמעתי משהו חדש.

שצריך לעשות חריטה עלמנת להתאים את הסליבים החדשים לבלוק אלומינים.

מוזר.

אני יודע ששמים את טבעות האטימה בתחתית הסליבים,שרלק.

והכנסה מבוקרת בלחץ(ראיתי כבר מישהו שעשה זאת באמצעות הבוכנה ההידראולית שייש במוסך).

ראיתי גם מישהו שדפק את הסליב עם פטיש???!!

 

mush

 

 

שלום.

 

לא חריטה ולא נעלים מי מנפח לך את הראש?

בחור תקשיב טוב אם הכול נקי כמו שצריך הסליב ניכנס ביד בקלות ואסור לדפוק אותו ובטח ובטח לא להכניס בפרס .

הבעיה היותר חמורה אתה יודע איך למדוד את גובה הסליב ? אם לא אתה תפרק את המנוע הזה כמה פעמים.

מצאתה לך מנוע לשפץ לבד כפרויקת ראשון, אני לא יודע עד כמה אתה מודע לכך שהמנוע הספצפי הזה דורש מיומנות ונסיון רב להרכיבו מבלי לגרום נזק.

על כול פנים בהצלחה.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

וכמו כן אל תשכח לפני הרכבת הסליבים, לעשות לבלוק מעט שלייף עם קרבורונדום דק.

סובב את הסליבים הישנים בתוך הבלוק ביד, כאמור עם מעט קרבורונדום.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
וכמו כן אל תשכח לפני הרכבת הסליבים, לעשות לבלוק מעט שלייף עם קרבורונדום דק.

סובב את הסליבים הישנים בתוך הבלוק ביד, כאמור עם מעט קרבורונדום.

דוד.

 

 

שלום.

ועל הדרך לבדוק גובה סליב מעל פני השטח ולבחור את עובי נייר ההגבה נכון לפי המידה.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלייף עם קרבורונדום דק.

סובב את הסליבים הישנים בתוך הבלוק ביד, כאמור עם מעט קרבורונדום.

דוד.

 

שלום.

ועל הדרך לבדוק גובה סליב מעל פני השטח ולבחור את עובי נייר ההגבה נכון לפי המידה.

 

 

בברכה בני ל.

 

הבחור כתב שחור על גבי לבן - "למתחילים"

למה אתם מדברים לא יפה?:lol:

 

"מתחילים" הכוונה לא יודעים מתי גומרים???

בהצלחה בפרוייקט.

 

ירון מאיר

פורסם
לא, אין צורך בחימום בסיס הקרבורטור.

בברכה

צביקה

 

 

צביקה יש לי שאלה קלילה , את החימום בעזרת הנוזל קירור של האוטו נמצא גם ברכב שלי (לנציה תמה ) מכיוון שאנחנו ממש לא אוהבים חום בסעפת יניקה ( מה שגורם לחימום האוויר גם לא ? ) האם יהיה חכם יותר לבצע מעקף לעניין ולוותר על חימום בית המצערת ?

שכמו שידוע לי נועד בכלל למדינות קרות בשביל לחמם את האוויר ?

 

 

תודה

אור

פורסם
צביקה יש לי שאלה קלילה , את החימום בעזרת הנוזל קירור של האוטו נמצא גם ברכב שלי (לנציה תמה ) מכיוון שאנחנו ממש לא אוהבים חום בסעפת יניקה ( מה שגורם לחימום האוויר גם לא ? ) האם יהיה חכם יותר לבצע מעקף לעניין ולוותר על חימום בית המצערת ?

שכמו שידוע לי נועד בכלל למדינות קרות בשביל לחמם את האוויר ?

 

 

תודה

אור

אור שלום רב!

מי זה אנחנו לא אוהבים, חום בסעפת הנינקה ומדוע?

 

זה יהיה טפשות גדולה, לבצע מעקף, ולוותר על חימום בית מצערת!!

זה לא חכם לומר, שחימום בית מצערת נועד למדינות קרות בלבד, הוא נועד גם למדינות חמות כמו שלנו, אלא מה בישראל הוא פחות אפקטיבי, אך יעיל.

לבטלו בנגוד להוראות יצרן, ובנגוד למערכת שתוכננה על ידי יצרן הרכב, לחימום מהיר של הדלק, במנוע שעדיין לא הגיע לטמפרטורת עבודה, הוא לא מעשה חכם, וזאת בלשון המעטה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
אור שלום רב!

מי זה אנחנו לא אוהבים, חום בסעפת הנינקה ומדוע?

 

זה יהיה טפשות גדולה, לבצע מעקף, ולוותר על חימום בית מצערת!!

זה לא חכם לומר, שחימום בית מצערת נועד למדינות קרות בלבד, הוא נועד גם למדינות חמות כמו שלנו, אלא מה בישראל הוא פחות אפקטיבי, אך יעיל.

לבטלו בנגוד להוראות יצרן, ובנגוד למערכת שתוכננה על ידי יצרן הרכב, לחימום מהיר של הדלק, במנוע שעדיין לא הגיע לטמפרטורת עבודה, הוא לא מעשה חכם, וזאת בלשון המעטה.

בברכה

צביקה

 

 

המילה הראשונה בלקסיקון הוא שעדיף אוויר קר מאשר אוויר חם , והכוונה היתה שאני נוטה להאמין שעקב החימום הדבר גורם לחימום האוויר אבל זה בין היתר בגלל שלא ידעתי את כל תפקידו עד עכשיו .

השכלתי .

תודה רבה

אור

פורסם

שלום חבר'ה

 

אני מודה לכם על העזרה.

טיפים כאלו חשובים מאוד להצלחת הפרוייקט.

 

פרוייקט ראשון זה לא.מידת המורכבות איננה מפחיד אותי כלל.

טיפים לנקודות בעיתיות שידועות לכם חשובות עבורי מאוד.(קרבורונדום וכו').לאחר הרבה זמן הוחלט לחדש את הפרוייקט.

 

לצערי איבדתי את את כל הנתונים ששמרתי לצורך ביצוע האוברול.

אינני זוכר הייכן ניתן לרכוש קיט מלא שכולל סליבים+בוכנות+רינגים למנוע 1.4 TU אלומיניום

אני בזמנו התעניינתיבפלוקה מונופול.

אך פתוח להצעות.

 

בכל מקרה אינני זוכר הייכן ניתן לרכוש סטים אלו.

מטלפונים שעשיתי עד כה לא העלתי כלום.

וגם לא מוצא את אתר הבית שלהם.

ולא אינפורמציה בפורמים מחול

 

 

 

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

טוב ממשיכים לאט אך בטוח

 

קניתי סליבים+בוכנות+רינגים של פלוקה מונופול



סט אטמים מלא של ACA (מכירים? מומלץ?)

מייסבי טלטל של פדרל מוגל FM (מכירים? מומלץ?).

 

 

למרות שכבר קניתי השמח לקבל תגובות לגבי 2 החברות האחרונות.



בשביל השקט הנפשי.

 

אין לי בעיה להחזיר ולקחת חברה אחרת .

 

לדוגמה:



במקום פדרל מוגל לקחת קינג.

 

 

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

טוב ממשיכים לאט אך בטוח

 

 

קניתי סליבים+בוכנות+רינגים של פלוקה מונופול



סט אטמים מלא של ACA (מכירים? מומלץ?)

מייסבי טלטל של פדרל מוגל FM (מכירים? מומלץ?).

 

 

למרות שכבר קניתי השמח לקבל תגובות לגבי 2 החברות האחרונות.



בשביל השקט הנפשי.

 

אין לי בעיה להחזיר ולקחת חברה אחרת .

 

לדוגמה:



במקום פדרל מוגל לקחת קינג.

 

 

תודה

 

אצלי במנוע TU16V (שבקרוב יהיה גם מוגדש) שמתי מיסבי טלטל של KING,ואני מבסוט עד הגג:-)

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

ok

 

החלקים הגיעו.

 

2 שאלות

 

1. ידוע לי שהפינים בבוכנה צריכים להיכנס בלחץ.

בבוכנה אחת הפין נכנס חלק לחלוטין (אין חופש כשהוא בפנים).

האם זה תקין?

 

2.הבוכנות נכנסות חלק לתושבות שלהן.

טבעות האטימה הכתומות הן הדבר היחיד שמונע מנוזל קרור לחדור לשמן, או שייש להשתמש בשרלק או חומר אחר בנוסף?

CIMG3733.JPG

CIMG3734.JPG

CIMG3735.JPG

CIMG3736.JPG

CIMG3737.JPG

CIMG3738.JPG

CIMG3739.JPG

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

מישהו?

אני שוקל להחזיר את הסט.

אך אני מקבל דעות סותרות.

 

השמח לדעה ממקצועני הפורם

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

אין בעיה בכך שפין הבוכנה מחליק בקלות לתוך מקומו בבוכנה רק יש שים לב מה בכל זאת מקבע את הפין.

זה יכול להיות תפס קפיצי בצידי הבוכנה וזה יכול להיות תפיסה בלחץ על הטלטל עצמו, בדוק זאת.

 

לדעתי וזאת מבלי לראות את ספרות היצרן, אין צורך בשום חומר אטימה לטבעות השרוולים. אם יש לך ספרות יצרן או היינס פעל לפי ההנחיות במדוייק.


×
×
  • תוכן חדש...