Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוברול למתחילים. פיג'ו 205 1400 1989


mush
שימו לב! השרשור הזה בן 5008 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אורן תודה

 

רק בשביל השקט הנפשי

 

"דבר נוסף שאולי יש לו קשר או שיכול להשפיע...

אני משתמש באותם מייסבים שהשתמשתי כאשר המכסה עדיין לא עבר חריטת ליין.

ובחלקים מסויימים הם מבריקים לפעמים בצדדים ולפעמים באמצע(תמונות של 2 מייסבים לדוגמה) . האם זה בסדר להשתמש בהם?

החרט שביצע הרכיב ואמר שאין בעיה . מה אתה חושב?".

 

התמונות בהודעה הקודמת.

 

 

תודה על העזרה וההדרכה

איתי

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 160
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • ספונסר פורום

אין בעיה אתה יכול להרכיב את המייסבים עם הסימנים המבריקים בלי בעיה.

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלתי את התגובה של אורן ורצתי להרכיב.

עליתי עכשיו וראיתי את הודעתך דניאל.

 

הרכבתי הכל למעט משאבת שמן וקרטר.

האם אתה ממליץ לפרק הכל ולבחון את המייסבים שוב?

מה לא נראה לך בהם?

 

נ.ב

החיבור של משאבת שמן למכסה של המייסבים מתבצע באמצעות 3 ברגים.

אך לא זכור לי שייש אטם בין המשאבה למכסה(באזור של החור שמעביר את השמן).

הגיוני שצריך להיות אטם.

לא מצאתי התיחסות לכך בהיינס.

בכל מקרה הכנתי אטם (תמונה) מנייר מיוחד אני יכול לשים שרלק, ובברגים לשים שייבות בעובי האטם ולסגור.

זה יגביע לי מעט את המשאבה אך זה טוב עבורי כי לעניות דעתי השרשרת מעט רפויה.

הגבהה של מלימטר אפשרית מבחינת מקום

או פשוט לשים שרלק/סיליקון אדום ולסגור.

CIMG3920.JPG

CIMG3921.JPG

CIMG3922.JPG

CIMG3924.JPG

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

למרות דעתו של דניאל,אני עדיין שקט ובטוח שהמייסבים בסדר.

 

המנוע מסתובב בחופשיות עכשיו? בלי מדרגות או קושי כלשהו?

 

אתה משתמש ביותר מידי סיליקון,חתיכות סיליקון שנופלות פנימה יכולות לעשות צרות צרורות.

 

בשום אופן לא למרוח סיליקון בין המשאבה לבלוק,תרכיב את האטם נייר עם מעט מאוד שרלק וסגור.

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין לא חוויתי דעה כי לא הצלחתי לזהות במאה אחוז שהמיסב תקין והיה נראה שיש חריצים מוזרים על שטח המיסב שאולי מקורם בצילום בלבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אני יגיד לכם, התלבטות.

קטעים מבריקים מעידים על לחץ מוגבר על האזור, עקב התאמה לקויה של המכסה לפני חריטת הליין, הם מצויים לרוב על כל המייסבים ובאזורים שונים=פני השטח נפגמו?!

חריצים אין! כי המנוע לא הסתובב כשהכל היה תפוס(הסתובב פעמיים כששחררתי קצת ברגים,לפני חריטת ליין).

חבל שלא צילמתי לפני שסגרתי.

 

נ.ב

האם ניתן היה להשתמש בשרלק במקום בסיליקון אדום (למייטב ידעתי לשימוש בשרלק צריך את הנייר אטימה?)

בין המכסה לבלוק אין נייר.

 

 

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

טוב

סגרתי הכל והמנוע מסתובב חלק ללא מדרגות והתחושה הינה טובה.

חיברתי את משאבת השמן ושמתי את האטם שהכנתי עם מעט שרלק משני הצדדים(בחור מעבר השמן).

בכל אחד מהרגליים שמתי שייבה דקה בעובי האטם, כדאי שהכל יהיה מאוזן.

 

זקוק לטיפים:

חיפשתי בהיינס כיצד בודקים עם השרשרת מתוחה או רפויה מידי ולא מצאתי כלום?

 

דבר נוסף : יש אפשרות צידוד של המשאבה עלמנת לישר את שני גלגלי השיניים שיהיו באותו קו.

אך הכיוון מתבצע בעין, ללא אמצעים?

 

 

מתנצל על הקצב המאוד איטי של הפרוייקט.

 

זמן פנוי שלא מנוצל להשלמת שעות שינה הוא מצרך נדיר מאוד.

 

 

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

טוב

 

הגיע הזמן לסגור ראש מנוע ולהרכיב את רצועת הטיימינג.

לא מצאתי בהיינס הסבר מפורט ומובן כיצד להרכיב אתה טיימינג, ללא סימנים שביצעתי ולאחר פירוק טוטאלי של המנוע.

אני חש חוסר ביטחון וחושש לעשות טעות שתהרוס את הכל.

בבקשה עם אפשר הסבר מפורט לפי שלבים מדוייקים כיצד עלי לעשות זאת.

 

דבר נוסף, הומלץ לי ע"י מוסכניק לשים מעט שרלק על מנת לחבר את הראש, אך למייטב הבנתי זה לא נחוץ.

אולי כדאי?

 

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחו מההודעה הקודמת.

עברתי שוב על היינס ונראה לי שהבנתי.

 

תקנו אותי עם אני טועה בבקשה לפי תמונות.

 

 

 

נ.ב

-לא שמים שרלק בראש.

-התמונות של הפסנתר לא קשורות.

CIMG4133.jpg

CIMG4134.jpg

CIMG4135.jpg

CIMG4136.jpg

CIMG4137.jpg

CIMG4138.jpg

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

מעולה,ככה זה צריך להראות,אל תמתח את הרצועה יותר מידי,ואני נוהג למרוח שכבה ממש עדינה של סיליקון איכותי מסביב לגומיה של מעבר הלחץ שמן בראש,האטם נוטה לנזול משם לאחר שהגומיה מתייבשת.

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קבלו :-)

 

שבוע הבא אני ירכיב אותו ברכב.

 

לגבי הטיימינג : מתחתי עד לרמה בה הרצועה יכולה להיסתובב 90 מעלות בקטע הארוך.

ובעת לחיצה על קטע זה,היא יורדת כ 6 מ"מ.

לפי היינס.

 

זה ללא ספק מתוח יותר מרצועה הקודמת

 

 

תודה

 

ההמשך יבוא

CIMG4139.jpg

CIMG4140.jpg

CIMG4141.jpg

CIMG4142.jpg

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5008 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...